Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

E-mail instellen Samsung

E-mail instellen Samsung

Uw Samsung smartphone heeft een e-mail- en Gmail-applicatie op het toestel staan. Dit betekent dat u meerdere e-mailaccounts kunt toevoegen op uw toestel. Via uw telefoon kunt u dus altijd uw e-mail bekijken en beantwoorden. Hieronder laten we van drie verschillende accounts (Google (Gmail), Hotmail en Exchange) zien hoe u uw account kunt toevoegen.

Gmail

1

2

3

4

5

6

7

Klik op de stap voor de bijbehorende afbeelding
Stap 1 Klik vanaf het begin rechtsonder op “Apps”.

Stap 2 Klik op het icoontje van “Gmail”.

Stap 3 Klik op “Bestaand”.

Stap 4 Vul uw e-mail gegevens in en klik rechtsonder op het pijltje.

Stap 5 Klik nu op “Ok”.
Stap 6 Bekijk de opties die u kunt inschakelen of uitschakelen. Klik daarna rechtsonder op het pijltje.
Stap 7 Lees de tekst goed door. Klik vervolgens op één van de twee opties.

Hotmail

1

2

3

4

5

6

7

Klik op de stap voor de bijbehorende afbeelding
Stap 1 Klik vanaf het begin rechtsonder op “Apps”.

Stap 2 Klik op het icoontje van “E-mail”.

Stap 3 Vul uw e-mail gegevens van Hotmail in en klik op “Handm.instell.”.

Stap 4 Klik op “POP3-account”.

Stap 5 U vult onder “Gebruikersnaam” uw e-mailadres in en daaronder uw wachtwoord. Onder “POP3-server” vult u pop3.live.com in. Onder "Poort" vult u 995 in. Bij “Beveiligingstype” kiest u SSL. Klik op “Volgende”.
Stap 6 Onder “SMTP server” vult u in: smtp.live.com. Onder "Poort" vult u 587 in. Bij “Beveiligingstype” kiest u TLS. Klik op “Volgende”.
Stap 7 U kunt nu een aantal instellingen aanpassen. Klik daarna u op “Volgende”.

Exchange

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Klik op de stap voor de bijbehorende afbeelding
Stap 1 Klik vanaf het begin rechtsonder op “Apps”.

Stap 2 Klik op het icoontje van “E-mail”.

Stap 3 Vul uw e-mail gegevens van Exchange in. Klik op “Handm.instell.”.

Stap 4 Klik op “Microsoft Exchange ActiveSync”.

Stap 5 U vult bij “Domein\gebruikersnaam” het eerste gedeelte van uw e-mailadres in (dus wat voor @ staat) en daaronder uw wachtwoord. Vraag uw systeembeheerder als u niet weet wat er bij "Exchange-server" moet staan. Klik op “Volgende”.
Stap 6 Klik op “Ok”.
Stap 7 U kunt nu een aantal instellingen aanpassen. Klik op “Volgende”.
Stap 8 Geef uw account een naam, bijvoorbeeld “Werk”. Klik op “Gereed”.
Stap 9 Lees de tekst goed door. Klik vervolgens op “Inschakelen”.