Belsimpel-winkels

In onze winkels volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Bekijk onze FAQ voor meer informatie.
Momenteel hanteren wij in al onze winkels aangepaste openingstijden. Deze vind je op de specifieke winkel-pagina.


Belsimpel-winkel Rotterdam

Belsimpel heeft zeven fysieke winkels verspreid over Nederland. In de winkel kun je de populairste toestellen bekijken en uitproberen. Bevalt een toestel, dan kun je het direct kopen en meenemen - met of zonder abonnement!

Eerlijk en onafhankelijk advies

Ook kun je in de winkel terecht voor advies. Heb je een vraag over je telefoon, wil je hulp bij het uitzoeken van een nieuw abonnement of weet je niet welk toestel het beste bij je past? We helpen je graag persoonlijk in de Belsimpel-winkel.

Extra service

Bovendien helpen wij je graag bij bijvoorbeeld het instellen van je nieuwe telefoon of bij het overzetten van je gegevens. Maak hiervoor wel van tevoren een afspraak door bij ons langs te komen of door onze Klantenservice te bellen.

Aanbod in de winkels

Op onze website zie je of een telefoon ook in de winkel te koop is, evenals de actuele voorraad per winkel. Is een toestel op voorraad? Dan kun je deze direct meenemen! Zo weet je altijd naar welke winkel je kunt gaan voor een specifieke telefoon. Daarnaast bieden we in de winkel Sim Only's, prepaids en een selectie populaire accessoires aan.


Vestigingen

Belsimpel heeft winkels in zeven Nederlandse steden. Klik hieronder op een vestiging voor meer informatie en de openingstijden.


Belsimpel Amsterdam Ferdinand Bolstraat 83h 1072 LC Amsterdam
Belsimpel Den Haag Spuistraat 25 2511 BC Den Haag
Belsimpel Groningen Vismarkt 5 9712 CA Groningen
Belsimpel Rotterdam Lijnbaan 61a 3012 EL Rotterdam
Belsimpel Tilburg Heuvelstraat 30a 5038 AE Tilburg
Belsimpel Utrecht Lange Elisabethstraat 35 3511 JB Utrecht
Belsimpel Zwolle Diezerstraat 12 8011 RG Zwolle
Belsimpel alleen pinnen Uit veiligheidsoverwegingen accepteren wij in onze winkels alleen pin- en creditcardbetalingen. Het is dus niet mogelijk om met contant geld af te rekenen.

Werken in de Belsimpel-winkel?

Belsimpel is voor diverse winkels op zoek naar enthousiaste verkoopadviseurs! Kijk op Werken bij Belsimpel voor een overzicht van de vacatures per vestiging.

Werken in een Belsimpel-winkel


Veelgestelde vragen

Hieronder hebben we de meest gestelde vragen over de Belsimpel-winkels verzameld. Klik op een vraag om het antwoord te lezen.

  • Welke producten kan ik kopen in de Belsimpel-winkel?

    Op onze website zie je bij ieder product of het ook in onze winkels te koop is. Over het algemeen geldt:

    • In de winkel kun je altijd terecht voor een Sim Only of prepaidpakket.
    • Daarnaast is een selectie populaire telefoons en accessoires verkrijgbaar.
    • Producten zijn in de meest gangbare kleur verkrijgbaar, dit is vaak zwart en soms donkerblauw.
    • Wil je langskomen om een toestel te kopen, kijk dan vooraf op de website of je model op voorraad is.

    Is een product niet op voorraad in de winkel? Dan kun je je bestelling online plaatsen. Dit kun je zelf vanuit huis doen, of in de Belsimpel-winkel samen met een medewerker. Is je bestelling online wel op voorraad? Dan kan je je bestelling de volgende dag afhalen in de Belsimpel-winkel of bij een PostNL-punt, of bij je thuis laten bezorgen.

  • Kan ik het product dat ik wil hebben direct meenemen uit de winkel?

    Als een product op voorraad is in de winkel, dan kun je deze direct meenemen! Dit geldt voor accessoires, maar ook voor toestellen - met of zonder abonnement. De voorraad per winkel kun je zien door op de pagina van het product bovenin op 'Winkels' te klikken.

  • Kan ik ook producten uitproberen in de Belsimpel-winkel?

    In onze winkels ligt altijd een serie actuele telefoons die je uitgebreid kunt uitproberen. Dit zijn echte, werkende telefoons. Zo kun je bijvoorbeeld testen wat je vindt van de snelheid, het formaat of de camera-kwaliteit, of je kunt meerdere telefoons met elkaar vergelijken. Veel telefoons die op voorraad zijn in de winkel, zijn ook in de winkel uit te proberen. Dit geldt niet voor alle voorraadmodellen. Wil je voor je bezoek aan de winkel weten of een bepaald toestel te bekijken is? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

  • Wat moet ik meenemen voor mijn abonnementsaanvraag in de winkel?

    In de winkel kunnen we je abonnementsaanvraag vaak direct verwerken. Wanneer je bij je abonnement een nieuw toestel kiest, dan kun je deze meenemen zodra je abonnementsaanvraag verwerkt is. Meestal is dit binnen een half uur geregeld. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je het volgende mee te nemen:

    • Je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart;
    • Je bankpas. Hiermee verifieer je je rekeningnummer;
  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

    Als je product op voorraad is, kun je het vaak de volgende dag al afhalen. Je krijgt altijd van tevoren een e-mail per wanneer je langs kunt komen. Zorg dat je je legitimatiebewijs meeneemt wanneer je het pakketje komt afhalen.

    Let op: Onze koerier treft maatregelen in verband met het coronavirus, waardoor wij momenteel niet aan kunnen geven hoe laat je pakket klaarligt in de winkel. We sturen je een sms zodra je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

    Besteld op Afhalen op
    Maandag Dinsdag
    Dinsdag Woensdag
    Woensdag Donderdag
    Donderdag Vrijdag
    Vrijdag Zaterdag
    Zaterdag Maandag
    Zondag Maandag

    We sturen je een bericht zodra het pakket voor je klaarligt. Vanaf dat moment kun je de bestelling afhalen.

  • Kan ik mijn bestelling ook door iemand anders laten afhalen?

    Ja, je kunt je pakketje door iemand anders laten afhalen. Zorg ervoor dat diegene zijn/haar eigen legitimatiebewijs, (een kopie of foto van) jouw legitimatiebewijs en het ordernummer van de bestelling meebrengt. Houd er rekening mee dat we in dit geval een scan maken van zowel het legitimatiebewijs van de persoon die jouw bestelling op kunt halen, als van (de kopie of foto van) jouw legitimatiebewijs. Hiermee verkleinen we de kans op identiteitsfraude.

  • Hoe kan ik betalen in de Belsimpel-winkel?

    Je kunt in de winkel betalen met je pinpas of creditcard. Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om met contant geld af te rekenen.

  • Kan ik de winkel bellen?

    Onze winkels zijn niet telefonisch bereikbaar. Heb je vragen over de voorraad van een product in de winkel? Kijk dan op onze website. Ook veel andere informatie over een specifiek product vind je op de pagina van dat product.

  • Kan ik een Fiscfree vouchercode inwisselen in de Belsimpel-winkel?

    Heb je een Fiscfree vouchercode ontvangen van je werkgever? Deze kun je alleen inwisselen bij een bestelling op onze website. Je kunt natuurlijk wel in de winkel terecht om de online bestelling samen met een medewerker te plaatsen. Je kunt je product dan, mits het op voorraad is, de volgende dag afhalen of thuis laten bezorgen.

    Meer informatie over de Fiscfree vouchercode lees je op de pagina Betalen.

  • Kan ik in de winkel mijn telefoon laten instellen of gegevens over laten zetten?

    Ja zeker! Dit doen we wel alleen op afspraak, omdat wij het belangrijk vinden om voldoende de tijd te nemen voor onze klanten. Kom van te voren langs in één van onze winkels of neem contact op met onze Klantenservice om een afspraak met ons in te plannen. We hebben dan genoeg tijd om alles voor je in te stellen, over te zetten en al je vragen te beantwoorden.