Belsimpel-winkel

Belsimpel-winkel

Belsimpel heeft een fysieke winkel, in onze thuisstad Groningen. In de winkel kun je de populairste toestellen bekijken en uitproberen. Bevalt een toestel, dan kun je het direct kopen en meenemen - met of zonder abonnement!

Gegevens overzetten

Wil je gegevens over laten zetten van je oude naar je nieuwe toestel? Plan dan via onderstaande knop een afspraak in bij onze winkel in Groningen. Als je langskomt voor iets anders kun je geen afspraak maken.

Wil je tijdens je afspraak ook direct je nieuwe telefoon aanschaffen en maak je een afspraak voor dezelfde dag (of na 16:00 uur een afspraak voor de volgende dag)? Controleer dan eerst op de productpagina of het product op voorraad is in de winkel. Het lukt ons dan namelijk niet meer om het product eventueel op tijd in de winkel te krijgen.

Plan een afspraak in >

Eerlijk en onafhankelijk advies

Je kunt bij ons in de winkel terecht voor advies. Heb je een vraag over je telefoon, wil je hulp bij het uitzoeken van een nieuw abonnement of weet je niet welk toestel het beste bij je past? We helpen je graag persoonlijk in de Belsimpel-winkel.

Extra service

In onze winkel bieden we verschillende services aan om je te helpen met je (nieuwe) toestel. We kunnen je onder andere helpen met het bestellen van een nieuwe telefoon, met of zonder abonnement. Daarnaast bieden we onderstaande services tegen betaling:


Service Kosten
Screen protector plakken €4,99
Gegevens overzetten €19,99
Screenprotector plakken en gegevens overzetten €22,49
Aanbod in de winkel

Op onze website zie je of een telefoon ook in de winkel te koop is, evenals de actuele voorraad. Is een toestel op voorraad? Dan kun je deze direct meenemen! Daarnaast bieden we in de winkel Sim Only's en een selectie populaire accessoires aan.

Winkel Groningen

Kijk hieronder voor meer informatie en de openingstijden.


Belsimpel Groningen Vismarkt 5 9712 CA Groningen
Belsimpel alleen pinnen Uit veiligheidsoverwegingen accepteren wij in onze winkel alleen pin- en creditcardbetalingen. Het is dus niet mogelijk om met contant geld af te rekenen.

Werken in de Belsimpel-winkel?

Belsimpel is op zoek naar enthousiaste verkoopadviseurs! Kijk op Werken bij Belsimpel voor een overzicht van de vacatures.

Werken in de Belsimpel-winkel


Veelgestelde vragen

Hieronder hebben we de meest gestelde vragen over onze Belsimpel-winkel verzameld. Klik op een vraag om het antwoord te lezen.

  • Welke producten kan ik kopen in de Belsimpel-winkel?

    Op onze website zie je bij ieder product of het ook in onze winkel te koop is. Over het algemeen geldt:

    • In de winkel kun je altijd terecht voor een Sim Only of prepaidpakket.
    • Daarnaast is een selectie populaire telefoons en accessoires verkrijgbaar.
    • Producten zijn in de meest gangbare kleur verkrijgbaar, dit is vaak zwart en soms donkerblauw.
    • Wil je langskomen om een toestel te kopen, kijk dan vooraf op de website of je model op voorraad is.

    Is een product niet op voorraad in de winkel? Dan kun je je bestelling online plaatsen. Dit kun je zelf vanuit huis doen, of in de Belsimpel-winkel samen met een medewerker. Is je bestelling online wel op voorraad? Dan kan je je bestelling de volgende dag afhalen in de Belsimpel-winkel of bij een PostNL-punt, of bij je thuis laten bezorgen.

  • Kan ik het product dat ik wil hebben direct meenemen uit de winkel?

    Als een product op voorraad is in de winkel, dan kun je deze direct meenemen! Dit geldt voor accessoires, maar ook voor toestellen - met of zonder abonnement. De voorraaddetails kun je zien door op de pagina van het product bovenin op 'Winkel' te klikken.

  • Kan ik ook producten uitproberen in de Belsimpel-winkel?

    In onze winkel ligt altijd een serie actuele telefoons die je uitgebreid kunt uitproberen. Dit zijn echte, werkende telefoons. Zo kun je bijvoorbeeld testen wat je vindt van de snelheid, het formaat of de camera-kwaliteit, of je kunt meerdere telefoons met elkaar vergelijken. Veel telefoons die op voorraad zijn in de winkel, zijn ook in de winkel uit te proberen. Dit geldt niet voor alle voorraadmodellen. Wil je voor je bezoek aan de winkel weten of een bepaald toestel te bekijken is? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

  • Wat moet ik meenemen voor mijn abonnementsaanvraag in de winkel?

    In de winkel kunnen we je abonnementsaanvraag vaak direct verwerken. Wanneer je bij je abonnement een nieuw toestel kiest, dan kun je deze meenemen zodra je abonnementsaanvraag verwerkt is. Meestal is dit binnen een half uur geregeld. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je het volgende mee te nemen:

    • Je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart;
    • Je bankpas. Hiermee verifieer je je rekeningnummer;
  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

    Als je product op voorraad is, kun je het vaak de volgende dag al afhalen. Je krijgt altijd van tevoren een e-mail waarin we aangeven vanaf welk tijdstip je langs kunt komen. Zorg dat je je legitimatiebewijs meeneemt wanneer je het pakketje komt afhalen.

    Besteld op Afhalen op
    Maandag Dinsdag
    Dinsdag Woensdag
    Woensdag Donderdag
    Donderdag Vrijdag
    Vrijdag Zaterdag
    Zaterdag Maandag
    Zondag Maandag

    We sturen je een bericht zodra het pakket voor je klaarligt. Vanaf dat moment kun je de bestelling afhalen.

  • Kan ik mijn bestelling ook door iemand anders laten afhalen?

    Ja, je kunt je pakketje door iemand anders laten afhalen. Zorg ervoor dat diegene zijn/haar eigen legitimatiebewijs, (een kopie of foto van) jouw legitimatiebewijs en het ordernummer van de bestelling meebrengt. Houd er rekening mee dat we in dit geval een scan maken van zowel het legitimatiebewijs van de persoon die jouw bestelling op komt halen, als van (de kopie of foto van) jouw legitimatiebewijs. Hiermee verkleinen we de kans op identiteitsfraude.

  • Hoe kan ik betalen in de Belsimpel-winkel?

    Je kunt in de winkel betalen met je pinpas of creditcard. Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om met contant geld af te rekenen.

  • Kan ik de winkel bellen?

    Onze winkel is niet telefonisch bereikbaar. Heb je vragen over de voorraad van een product in de winkel? Kijk dan op onze website. Ook veel andere informatie over een specifiek product vind je op de pagina van dat product.

  • Kan ik een Fiscfree vouchercode inwisselen in de Belsimpel-winkel?

    Heb je een Fiscfree vouchercode ontvangen van je werkgever? Deze kun je alleen inwisselen bij een bestelling op onze website. Je kunt natuurlijk wel in de winkel terecht om de online bestelling samen met een medewerker te plaatsen. Je kunt je product dan, mits het op voorraad is, de volgende dag afhalen of thuis laten bezorgen.

    Meer informatie over de Fiscfree vouchercode lees je op de pagina Betalen.

  • Kan ik in de winkel mijn gegevens over laten zetten?

    Ja zeker! Dit doen we wel alleen op afspraak, omdat wij het belangrijk vinden om voldoende de tijd te nemen voor onze klanten. Plan een afspraak in via onderstaande knop bij onze winkel in Groningen. We hebben dan genoeg tijd om alles voor je over te zetten en al je vragen te beantwoorden.

    Plan een afspraak in >