Tulip Assist Mobile telefoonverzekering

Met de verzekering van Tulip Assist verzeker je je telefoon. Je kunt de verzekering alleen via Belsimpel afsluiten wanneer je een nieuw toestel koopt.

Voor vragen over je verzekering, het indienen van een claim of algemene informatie kun je terecht bij de gespecialiseerde klantenservice van Tulip Assist. De contactgegevens van Tulip Assist staan onderaan deze pagina.


Tulip Assist telefoonverzekering

Bij Tulip Assist ben je verzekerd van scherpe premies. Ook is de verzekering de eerste 3 maanden altijd gratis. De verzekering is maandelijks opzegbaar, ook na 1 maand. Let op: om een verzekering af te sluiten, moet je 18 jaar of ouder zijn.

Na vijf jaar loopt de verzekering automatisch af. Je wordt hiervan natuurlijk op de hoogte gesteld. Je sluit de verzekering altijd af bij een nieuw toestel. Een eventuele verzekering bij je oude toestel is niet overdraagbaar naar je nieuwe toestel. Je kunt bij Tulip Assist kiezen tussen twee verzekeringen: de basisverzekering Mobile Essential en de uitgebreidere Mobile Complete-verzekering.

Mobile Essential Mobile Complete
Reparatie toestel na (water)schade Vinkje Vinkje
Vervanging toestel na (water)schade Vinkje Vinkje
Wereldwijde dekking Vinkje Vinkje
Misbruik van je abonnement Vinkje
Dekking diefstal Vinkje
Maandelijks opzegbaar Vinkje Vinkje

Hoe werkt het?

Met de Mobile Essential en Mobile Complete verzekering ben je gedekt tegen de kosten van schade door vallen en stoten en waterschade. Dat betekent dat je in de meeste gevallen verzekerd bent tegen de kosten van een reparatie van je toestel. Als je toestel onherstelbaar beschadigd is en de schade valt onder de dekking, dan krijg je van Tulip Assist een vergelijkbaar vervangend toestel. Ben je op vakantie? Als je naar het buitenland gaat, ben je de eerste negentig dagen van je verblijf verzekerd.

Diefstal en misbruik van je abonnement vallen niet onder de Mobile Essential-verzekering, maar alleen onder de Mobile Complete-verzekering.


Hoe hoog is mijn premie?

De hoogte van de premie is per toestel verschillend. Deze hangt onder andere af van het merk telefoon, de prijs van het toestel en de gemiddelde kosten voor een reparatie voor dat type toestel. Omdat we de premiekosten op deze manier per toestel berekenen, betaal je nooit voor andermans dure reparaties. Je vindt de premiekosten van je toestel als volgt:

  1. Zoek de telefoon op onze website en klik bovenin op 'los toestel';
  2. Scroll naar beneden en kijk rechts bij 'Verzeker de ...';
  3. Bij 'Maandpremie' zie je per verzekering hoe veel deze per maand kost. De eerste 3 maanden zijn altijd gratis!

Let op: Bij schade betaal je eerst altijd wel een eigen risico. De hoogte van het eigen risico vind je op dezelfde plek als de maandprijs van de verzekering. Klik hiervoor op de 'i' bij 'eigen risico'.


Wat wordt er niet gedekt?

Een duidelijke en precieze beschrijving van schade die niet gedekt wordt door de verzekering staat in de polisvoorwaarden. Een paar voorbeelden van zaken die niet gedekt worden:

  • Schade die met opzet door de gebruiker zelf is toegebracht
  • Schade die door roekeloos gedrag is ontstaan
  • Reparatie van krassen die door slijtage zijn ontstaan


Meer informatie

Je product wordt verzekerd bij Tulip Assist Insurance Limited. Voor vragen over je verzekering kun je contact opnemen met Tulip Assist.

Tulip Assist
Telefoon: 050- 700 1994
E-mail: info@tulipassist.nl
Website: www.tulipassist.nl

Mobile Essential
Bekijk de polisvoorwaarden en het productinformatieblad van de Mobile Essential-polis voor meer informatie.

Mobile Complete
Bekijk de polisvoorwaarden en het productinformatieblad van de Mobile Complete-polis voor meer informatie.

Je bent verzekerd bij Tulip Assist Assurance Limited, 3rd Floor, Development House, St. Anne Street, Floriana FRN 9010, Malta, DNB R135635.
Je hebt de verzekering afgesloten via Tulip Assist (Batavia Services B.V), Waagstraat 1, 9712 JX Groningen, Nederland, AFM:12045732.