Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Dekkingsgarantie

Dekkingsgarantie

Het bereik dat je hebt met een bepaalde telefoon en provider is soms heel moeilijk in te schatten van te voren. Het kan daarom voorkomen dat je achteraf toch niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van je dekking. Daarom is er de Belsimpel.nl dekkingsgarantie! Ben jij niet tevreden over de dekking van je nieuwe provider? Dan zorgen wij dat je bij een andere provider terecht kunt waar je bereik wél goed is.

Hoe kan ik aanspraak maken op de dekkingsgarantie?

Om een beroep te doen op de dekkingsgarantie doorloop je de volgende stappen:

  1. Je controleert je bereik. Als je abonnement in die tijd nog niet is ingegaan kun je het bereik alvast controleren door je nieuwe simkaart alvast in je telefoon te doen. Vergeet niet om mobiel internet uit te zetten; al het gebruik van deze simkaart is namelijk buiten de bundel en dat kan hoge kosten tot gevolg hebben.
  2. Als het bereik tegenvalt geef je aan dat je gebruik wilt maken van de dekkingsgarantie. Stuur een mail naar info@belsimpel.nl onder vermelding van 'dekkingsgarantie' en je ordernummer. Doe dit binnen 14 kalenderdagen nadat je de simkaart hebt gekregen.

Hoe gaat het verder?

Als je gebruikt maakt van onze dekkingsgarantie annuleren we de aanvraag bij de betreffende provider en helpen we je een andere provider te vinden. Als dat niet lukt zullen we de hele bestelling voor je annuleren. Had je een telefoon + abonnement besteld en lukt het niet om een andere provider te vinden? Dan zijn er twee opties:

  1. Je koopt het product over. Dat betekent dat je de losse toestelprijs op dat moment aan ons betaalt.
  2. Je levert de telefoon compleet en in nieuwstaat weer in. Als alles onbeschadigd en compleet is dit kosteloos. Is je bestelling niet meer in nieuwstaat? Dan krijg je het bedrag terug zoals in de tabel staat op deze pagina.