Dekkingsgarantie

Dekkingsgarantie

Het maakt tegenwoordig veel minder uit welke provider je hebt als het om de verbinding gaat. Alle netwerken hebben een goede dekking door heel Nederland. Toch kan het gebeuren dat je achteraf niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van je dekking met een bepaalde telefoon en provider. Daarom is er de Belsimpel dekkingsgarantie! Ben jij niet tevreden over de dekking van je nieuwe provider? Dan zorgen wij dat je bij een andere provider terecht kunt waar je bereik wél goed is.

Hoe kan ik aanspraak maken op de dekkingsgarantie?

  1. Controleer de dekking van je provider in jouw huis door je nieuwe simkaart in je toestel te stoppen. Doe dit pas als je abonnement is ingegaan. Als je abonnement nog niet is ingegaan kan het zijn dat je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd is, waardoor je deze helemaal niet kunt testen. Als je simkaart wel actief is, maar je abonnement is nog niet ingegaan, dan kunnen er buitenbundelkosten in rekening gebracht worden voor de data, minuten en sms'jes die je met de nieuwe simkaart verbruikt.

    Gaat je abonnement pas in als je de simkaart al langer dan 31 dagen hebt? Check dan de dekkingskaart van je provider: Weet je niet zeker of je op jouw adres wel voldoende dekking hebt? Neem dan gerust contact met ons op.
  2. Als het bereik tegenvalt, laat dit ons dan binnen 31 dagen na ontvangst van de simkaart weten. Stuur een mail naar info@belsimpel.nl onder vermelding van 'dekkingsgarantie en je ordernummer.

Hoe gaat het verder?

Als je gebruikt maakt van onze dekkingsgarantie annuleren we de aanvraag bij de betreffende provider en helpen we je een andere provider te vinden. Als dat niet lukt zullen we de hele bestelling voor je annuleren. Had je een telefoon + abonnement besteld en lukt het niet om een andere provider te vinden? Dan zijn er twee opties:

  1. Je koopt het product over. Dat betekent dat je de losse toestelprijs op dat moment aan ons betaalt.
  2. Je levert de telefoon compleet en in nieuwstaat weer in. Dit kan kosteloos als alles onbeschadigd en compleet is. Is je bestelling niet meer in nieuwstaat? Dan kijken we samen naar een passende oplossing.