Dekkingsgarantie

Dekkingsgarantie

Het maakt tegenwoordig veel minder uit welke provider je hebt als het om de verbinding gaat. Alle netwerken hebben een goede dekking door heel Nederland. Toch kan het gebeuren dat je achteraf niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van je dekking met een bepaalde telefoon en provider. Daarom maken de meeste providers gebruik van dekkingsgarantie. Ben jij niet tevreden over de dekking van je nieuwe provider? Neem dan contact op met je provider om dit te bespreken. Je provider kijkt dan samen met je mee naar een oplossing.

Hoe kan ik aanspraak maken op de dekkingsgarantie?

  1. Controleer de dekking van je provider in jouw huis door je nieuwe simkaart in je toestel te stoppen. Doe dit pas als je abonnement is ingegaan. Als je abonnement nog niet is ingegaan kan het zijn dat je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd is, waardoor je deze helemaal niet kunt testen. Als je simkaart wel actief is, maar je abonnement is nog niet ingegaan, dan kunnen er buitenbundelkosten in rekening gebracht worden voor de data, minuten en sms'jes die je met de nieuwe simkaart verbruikt.

    Gaat je abonnement pas in als je de simkaart al langer dan 31 dagen hebt? Check dan de dekkingskaart van je provider: Weet je niet zeker of je op jouw adres wel voldoende dekking hebt? Neem dan gerust contact met ons op.
  2. Als het bereik tegenvalt, neem contact op met je provider. Op deze pagina vind je de contactgegevens van je provider. Omdat je provider het mobiele internet aanbiedt, kunnen zij je verder helpen.
  3. Komen jullie er niet uit? Een andere optie is om je bestelling te annuleren. Bestellingen bij Belsimpel kunnen tot 31 dagen gratis geretourneerd worden. Lees hier meer over ruilen en annuleren.

Hoe gaat het verder?

Als je gebruikt maakt van de dekkingsgarantie kun je terecht bij je provider. Als jullie er niet uitkomen kun je bij Belsimpel tot 31 dagen na ontvangst je bestelling annuleren. Bij het annuleren van een abonnement geldt wel dat we het toestel altijd binnen 31 dagen na aankoop in ontvangst moeten hebben. Hebben we dit niet, dan kunnen we niet garanderen dat we je bestelling kunnen annuleren.