Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Hoe kan ik bestellen?

Bij Belsimpel kun je op twee manieren bestellen: via onze website en met de Belsimpel-app. Op deze pagina leggen we stap voor stap uit hoe je een bestelling plaatst. Dit gaat in drie simpele stappen: kiezen, bestellen en ontvangen. We zorgen ervoor dat alles duidelijk voor je is. Zo weet je zowel voor, tijdens, als na je bestelling precies waar je aan toe bent!

En heb je toch nog een vraag? Dan vind je in onze veelgestelde vragen ongetwijfeld een antwoord.


Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik bestellen?

    Stap 1: Kiezen

    Met onze handige vergelijker vind je binnen no-time wat je zoekt, of dat nu een telefoon met abonnement, Sim Only-abonnement, of los toestel is. Naast telefoons vind je bij Belsimpel ook een uitgebreid aanbod van tablets en accessoires. Ons volledige assortiment vind je op de website én in de app. Zo vind je ongetwijfeld wat je zoekt!


    Stap 2: Bestellen

    Met de groene bestelknop plaats je een product in je winkelwagen. Wanneer je een abonnement hebt uitgezocht, kun je deze direct ondertekenen met Abonnement Zonder Gedoe. Zelf hoef je in elk geval niets uit te zoeken. Wij vertellen je precies wat we van je nodig hebben.


    Stap 3: Ontvangen

    Je pakketje wordt nu verzonden. Meer informatie hierover vind je op onze pagina over verzenden en bezorgen. Nu kun je je telefoon in ontvangst nemen. Veel plezier ermee!

  • Wanneer krijg ik mijn bestelling?

    Voor je je bestelling plaatst vind je de actuele levertijden van onze producten gewoon op de pagina van jouw toestel. Nadat je je bestelling hebt geplaatst geldt altijd de levertijd die in je Orderstatuspagina vermeld staat. Wil je je pakketje op de voet volgen? Dat doe je met de Track & Trace-code die je van ons krijgt.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt je bestelling makkelijk betalen via iDeal. Hiermee kunnen we je betaling direct verwerken. Andere betaalmogelijkheden zijn via overboeking, creditcard of voor Belgische klanten Bancontact of Maestro. Voor een volledig overzicht van betaalmethodes en meer relevante informatie bekijk je onze speciale pagina over betalen!

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Natuurlijk! Afhalen kan bij een van de zeven Belsimpel-winkels of bij een PostNL-afhaalpunt. We laten je ook weten wanneer deze punten open zijn. Vergeet in beide gevallen niet je legitimatiebewijs mee te nemen. Houd ook je ordernummer bij de hand wanneer je je product komt afhalen bij een Belsimpel-winkel.

  • Wat als mijn product niet op voorraad is?

    In dit geval staat op de pagina van jouw product precies vermeld met wat voor levertermijn je rekening moet houden. Je kunt de actuele levertijd van je toestel terugvinden in je Orderstatuspagina. We houden je in elk geval per mail op de hoogte!

  • Wat als mijn abonnementsaanvraag wordt afgewezen?

    Soms gebeurt het dat je aanvraag voor een abonnement wordt afgewezen. Dit laten we je dan direct weten. Afhankelijk van de situatie kun je dan een ander abonnement aanvragen. Gebeurt dit niet, dan zorgen we ervoor dat je bestelling wordt geannuleerd en krijg je een betaling binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.

  • Ik sta onder curatele of zit in de schuldsanering, kan ik alsnog bestellen?

    Als je onder curatele of bewindvoering staat, hebben we bij het ondertekende contract enkele extra gegevens nodig. Meer informatie hierover kun je bekijken onder het kopje Schuldsanering/curatele op deze pagina.

  • Ik heb mijn pakketje ontvangen maar de telefoon werkt niet zoals ik verwacht.

    Ben je van gedachten veranderd en wil je je telefoon ruilen of retourneren? Of heeft je product bij ontvangst een defect? Meld dit dan direct via je Orderstatuspagina. Wij zorgen dan dat dit in orde komt. Voor alle andere vragen over het gebruiken van je toestel, kun je de handige Tips & Tricks checken die bij jouw toestel horen. Ook deze kun je makkelijk terugvinden via je Orderstatuspagina.