Cashback- en productacties

Op onze website vind je regelmatig exclusieve aanbiedingen waarbij je kunt profiteren van cashbacks, gratis producten of andere toffe extra's. Zo kan je bijvoorbeeld een gratis product ontvangen of je krijgt een voucher na het schrijven van een review!

Bekijk alle deals


Wat is een cashback- of productactie?

  • Cashback betekent letterlijk vertaald: geld terug. Bij cashbackacties krijg je dus na aankoop een deel van je aankoopbedrag terug. De hoogte van het bedrag dat je terugkrijgt en hoe snel je dit ontvangt, hangt af van de actie. Dit vind je altijd terug in de actievoorwaarden.
  • In het geval van een productactie ontvang je een extra product, bijvoorbeeld een accessoire. Welk product dit precies is, verschilt per actie.

In sommige gevallen geldt de actie op zowel losse toestellen als toestellen in combinatie met een abonnement. In andere gevallen geldt de actie enkel voor specifieke Sim Only-abonnementen.


Actievoorwaarden

Op de productpagina van het toestel of Sim Only-abonnement vind je de actuele actievoorwaarden. De actievoorwaarden vind je daarnaast in de bijlage van de e-mail die je ontvangt na verzending van je bestelling. In de actievoorwaarden staat omschreven of je recht hebt op de actie en hoe je de cashback- of productactie kunt claimen. Je doet dit via de fabrikant of via claimpromo.com.

Heb je geen actievoorwaarden ontvangen en zie je ze niet op de productpagina staan? Dan heb je de bestelling niet geplaatst binnen de actietermijn, of voldoe je niet aan de actievoorwaarden.


Acties in combinatie met toestellen uit de Outlet

Je kunt geen aanspraak maken op een actie als je een toestel uit onze Outlet hebt aangeschaft. We kunnen namelijk niet garanderen dat deze producten onder de actievoorwaarden vallen. Wil je graag deelnemen aan een promotieactie? Dan raden we je aan een nieuw product aan te schaffen. Meer informatie over onze outletproducten vind je op deze pagina.


Veelgestelde vragen

Heb je nog een andere vraag over hoe onze acties werken? Hieronder hebben we de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet, zodat je precies weet hoe je jouw cashback claimt, je gratis product ontvangt of waar je de specifieke voorwaarden van een actie kunt vinden.

  • Ik heb de actie geclaimd, maar ik heb geen bevestiging gekregen. Wat moet ik doen?

    Geen zorgen!

    • Heb je geen bevestiging ontvangen, maar wel een pop-up gezien?
      Als je alle stappen correct hebt doorlopen en geen bevestigingsmail hebt ontvangen, maar wel een bevestigings pop-up hebt gezien op de pagina, dan kan je ervan uitgaan dat de claim succesvol is ingediend. Controleer ook voor de zekerheid of de bevestiging niet in de spamfolder in je mail terecht is gekomen.
    • Heb je geen bevestiging ontvangen en geen pop-up gezien?
      Het kan zijn dat de bevestiging niet is verstuurd, controleer voor de zekerheid ook de spamfolder van je mail. Doorloop voor de zekerheid de registratie opnieuw. Je bent geregistreerd zodra je de pop-up hebt gezien op de pagina.
  • Ik heb de cashback- of productactie wel geclaimd, waarom heb ik de actie niet ontvangen?

    Controleer in de actievoorwaarden binnen welke termijn je de cashback of het product zou moeten ontvangen. Over het algemeen dit tot 3 weken na de laatst mogelijke claimdatum.

    • Is deze periode nog niet voorbij?
      Dan is je cashback of product nog niet verzonden.
    • Is deze periode al wel voorbij?
      Voldoe je aan de voorwaarden en heb je een bevestiging gekregen van je registratie? Stuur dan de bevestiging van je registratie dan naar info@belsimpel.nl. De klantenservice gaat met jou op zoek naar een passende oplossing.
  • Ik voldoe niet aan de actievoorwaarden. Kan ik de actie nog steeds aanvragen?

    Nee, je hebt geen recht op de actie als je niet voldoet aan de voorwaarden.

  • Ik heb een product review geschreven terwijl er een actie liep. Wanneer ontvang ik een voucher?

    In de actievoorwaarden staat vermeld hoeveel klanten die een review hebben geschreven recht hebben op een voucher. Ons marketingteam controleert de reviews een keer per maand. Het kan dus even duren voordat je de voucher ontvangt. Mocht je recht hebben op de voucher, dan ontvang je vanzelf bericht!

  • Op de website staat dat er een korting geldt. Waar kan ik deze korting terugvinden?

    Vaak is de korting al verwerkt in de prijs die je op onze website ziet staan. Een korting kan verwerkt zijn in de toestelprijs, maar ook in de prijzen van het abonnement.

  • Waarom krijg ik bij Belsimpel geen actieproduct, maar bij een andere aanbieder wel?

    Af en toe komt het voor dat je bij ons bij een bepaald toestel geen actieproduct krijgt, terwijl dat bij een andere aanbieder wel het geval is. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Soms heeft een provider bijvoorbeeld een exclusieve deal met een toestelfabrikant en loopt er alleen bij die provider een bepaalde actie bij een toestel. Het komt ook voor dat wij geen afspraken hebben gemaakt met de toestelfabrikant om deel te nemen aan de actie. Dit kan natuurlijk ook andersom het geval zijn! Wij bieden ook deals aan die bij een andere aanbieder niet gelden. Of wij meedoen aan een actie, zie je altijd terug op de productpagina op onze website.

  • Mijn actieproduct is niet met mijn bestelling meegeleverd, wat nu?

    We sturen actieproducten vaak niet direct mee met de bestelling. Je moet deze in de meeste gevallen zelf achteraf aanvragen via de website van de fabrikant of via claimpromo.com. In de actievoorwaarden staat altijd vermeld hoe je je product kunt aanvragen. Als het product wel (direct) wordt meegeleverd vanuit Belsimpel, staat dit duidelijk in de actievoorwaarden of op de productpagina aangegeven.

  • Vorige week liep er nog een actie, maar nu niet meer. Kan ik de actie alsnog claimen als ik nu bestel?

    Nee, het is niet mogelijk om een actie te claimen als je het product buiten de actieperiode hebt aangeschaft. Als je het product binnen de actieperiode hebt aangeschaft, heb je na verloop van de actieperiode vaak nog wel even de tijd om het product of de cashback te claimen. In de actievoorwaarden lees je tot en met wanneer dit is.

  • Wat als ik een foutmelding krijg bij het aanmelden voor de actie?

    Als je een foutmelding krijgt bij het aanmelden, kan dit verschillende oorzaken hebben. Misschien heb je bijvoorbeeld een typfout gemaakt in je IMEI-nummer of EAN-nummer. Kijk ook goed of Belsimpel wel tussen de deelnemende winkels staat.

    • Staat Belsimpel er niet tussen?
      Dan doet het product dat je bij ons hebt besteld niet mee aan de actie.
    • Doet Belsimpel wel mee aan de actie, maar word je toch afgewezen?
      In dit geval mag je de afwijzing doorsturen naar info@belsimpel.nl. Onze klantenservice kijkt met je mee naar een passende oplossing!

  • Ik heb mijn toestel nog net binnen de actieperiode besteld, maar mijn product is pas na de laatst mogelijke claimdatum geleverd. Wat nu?

    Heb je alle benodigde informatie juist en op tijd aan ons doorgegeven en is je product desondanks te laat geleverd? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@belsimpel.nl of te bellen naar 050-2103404. We gaan dan samen kijken wat we voor je kunnen doen.

  • Ik ben me vergeten aan te melden voor het actieproduct. Wat nu?

    Dat is balen! Wanneer de laatst mogelijke claimdatum nog niet is geweest, is het nog mogelijk om je aan te melden voor het actieproduct. Is de claimperiode al voorbij? Dan is het niet mogelijk om je nog aan te melden. Neem eventueel contact op met de klantenservice van de fabrikant om te kijken of er nog iets mogelijk is.