Op onze website vind je regelmatig exclusieve aanbiedingen waarbij je kunt profiteren van cashbacks, gratis producten of andere toffe extra's. Zo kan je bijvoorbeeld een gratis product ontvangen of je krijgt een voucher na het schrijven van een review!
In sommige gevallen geldt de actie op zowel losse toestellen als toestellen in combinatie met een abonnement. In andere gevallen geldt de actie enkel voor specifieke Sim Only-abonnementen.
Op de productpagina van het toestel of Sim Only-abonnement vind je de actuele actievoorwaarden.
De actievoorwaarden vind je daarnaast in de bijlage van de e-mail die je ontvangt na verzending van je bestelling.
In de actievoorwaarden staat omschreven of je recht hebt op de actie en hoe je de cashback- of productactie kunt claimen.
Je doet dit via de fabrikant of via claimpromo.com.
Heb je geen actievoorwaarden ontvangen en zie je ze niet op de productpagina staan?
Dan heb je de bestelling niet geplaatst binnen de actietermijn, of voldoe je niet aan de actievoorwaarden.
Je kunt geen aanspraak maken op een actie als je een toestel uit onze Outlet hebt aangeschaft. We kunnen namelijk niet garanderen dat deze producten onder de actievoorwaarden vallen. Wil je graag deelnemen aan een promotieactie? Dan raden we je aan een nieuw product aan te schaffen. Meer informatie over onze outletproducten vind je op deze pagina.
Heb je nog een andere vraag over hoe onze acties werken? Hieronder hebben we de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet, zodat je precies weet hoe je jouw cashback claimt, je gratis product ontvangt of waar je de specifieke voorwaarden van een actie kunt vinden.
Geen zorgen!
Controleer in de actievoorwaarden binnen welke termijn je de cashback of het product zou moeten ontvangen. Over het algemeen dit tot 3 weken na de laatst mogelijke claimdatum.
Nee, je hebt geen recht op de actie als je niet voldoet aan de voorwaarden.
In de actievoorwaarden staat vermeld hoeveel klanten die een review hebben geschreven recht hebben op een voucher. Ons marketingteam controleert de reviews een keer per maand. Het kan dus even duren voordat je de voucher ontvangt. Mocht je recht hebben op de voucher, dan ontvang je vanzelf bericht!
Vaak is de korting al verwerkt in de prijs die je op onze website ziet staan. Een korting kan verwerkt zijn in de toestelprijs, maar ook in de prijzen van het abonnement.
Af en toe komt het voor dat je bij ons bij een bepaald toestel geen actieproduct krijgt, terwijl dat bij een andere aanbieder wel het geval is. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Soms heeft een provider bijvoorbeeld een exclusieve deal met een toestelfabrikant en loopt er alleen bij die provider een bepaalde actie bij een toestel. Het komt ook voor dat wij geen afspraken hebben gemaakt met de toestelfabrikant om deel te nemen aan de actie. Dit kan natuurlijk ook andersom het geval zijn! Wij bieden ook deals aan die bij een andere aanbieder niet gelden. Of wij meedoen aan een actie, zie je altijd terug op de productpagina op onze website.
We sturen actieproducten vaak niet direct mee met de bestelling. Je moet deze in de meeste gevallen zelf achteraf aanvragen via de website van de fabrikant of via claimpromo.com. In de actievoorwaarden staat altijd vermeld hoe je je product kunt aanvragen. Als het product wel (direct) wordt meegeleverd vanuit Belsimpel, staat dit duidelijk in de actievoorwaarden of op de productpagina aangegeven.
Nee, het is niet mogelijk om een actie te claimen als je het product buiten de actieperiode hebt aangeschaft. Als je het product binnen de actieperiode hebt aangeschaft, heb je na verloop van de actieperiode vaak nog wel even de tijd om het product of de cashback te claimen. In de actievoorwaarden lees je tot en met wanneer dit is.
Als je een foutmelding krijgt bij het aanmelden, kan dit verschillende oorzaken hebben. Misschien heb je bijvoorbeeld een typfout gemaakt in je IMEI-nummer of EAN-nummer. Kijk ook goed of Belsimpel wel tussen de deelnemende winkels staat.
Heb je alle benodigde informatie juist en op tijd aan ons doorgegeven en is je product desondanks te laat geleverd? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@belsimpel.nl of te bellen naar 050-2103404. We gaan dan samen kijken wat we voor je kunnen doen.
Dat is balen! Wanneer de laatst mogelijke claimdatum nog niet is geweest, is het nog mogelijk om je aan te melden voor het actieproduct. Is de claimperiode al voorbij? Dan is het niet mogelijk om je nog aan te melden. Neem eventueel contact op met de klantenservice van de fabrikant om te kijken of er nog iets mogelijk is.