Klantenservice

Hoi, waar kunnen we je mee helpen?

Heb je een dringende vraag? Vaak vind je direct een antwoord via je persoonlijke account of op de pagina's hieronder.

Als je een vraag stelt aan onze klantenservice, proberen we deze binnen 48 uur te beantwoorden.


Direct zelf online regelen:

Tip! Regel alles zelf online met je Belsimpel-account:

Zoek in onze hulppagina's:


Alle hulponderwerpen:

Bestellen

  • Ik wil mijn toestel verzekeren, kan dat?

    Dit kan! Bij Belsimpel bieden we verzekeringen aan van Tulip Assist. Hiermee heb je altijd je toestel de eerste 3 maanden gratis verzekerd en zit je niet vast aan een jaarcontract. Voor meer informatie over Tulip Assist kijk je op onze speciale Tulip Assist-informatiepagina of op de website van Tulip Assist.

  • Wat als mijn product niet op voorraad is?

    In dit geval staat op de pagina van jouw product precies vermeld met wat voor levertermijn je rekening moet houden. Je kunt de actuele levertijd van je toestel terugvinden in je Orderstatuspagina. We houden je in elk geval per mail op de hoogte!

  • Wat als mijn abonnementsaanvraag wordt afgewezen?

    Soms gebeurt het dat je aanvraag voor een abonnement wordt afgewezen. Dit laten we je dan direct weten. Afhankelijk van de situatie kun je dan een ander abonnement aanvragen. Gebeurt dit niet, dan zorgen we ervoor dat je bestelling wordt geannuleerd en krijg je een betaling binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.

Betalen

  • Hoe kan ik betalen per overboeking?

    Om per overboeking te betalen, kies je bij het plaatsen van je bestelling voor de betaalmethode “Overboeking”. Vervolgens sturen wij je een mail met instructies.

    Bankgegevens:
    Belsimpel te Groningen
    IBAN: NL12INGB0005726296
    BIC: INGBNL2A
    Omschrijving: je ordernummer.

    Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen met overboeking. Houd er wel rekening mee dat het 1 of 2 werkdagen kan duren voordat de bank de betaling op onze bankrekening bijschrijft. Zodra we het bedrag ontvangen en verwerkt hebben wordt je bestelling verstuurd.

  • Hoe werkt betalen met een creditcard?

    Je kunt je bestelling bij Belsimpel met creditcards van Mastercard en Visa betalen op een speciale, beveiligde pagina. Voor een betaling met creditcard worden geen transactiekosten gerekend. Je betaling wordt direct verwerkt.

    Er geldt een limiet van €5000 per bestelling. Het is niet mogelijk om een abonnement met toestel te betalen met creditcard.

    Voor creditcardbetalingen geldt dat we steekproefsgewijs vragen om een rekeningverificatie van 1 cent. Dit rond je binnen een paar clicks af. Zo zorgen we ervoor dat we zeker weten dat niemand misbruik kan maken van jouw creditcard.

  • Ik heb van Belsimpel een vouchercode gekregen. Hoe gebruik ik deze?

    Heb je een Belsimpel-vouchercode ontvangen? Deze kun je inwisselen wanneer je een bestelling plaatst op onze website. Per bestelling kun je één vouchercode gebruiken. Voor welke productgroep(en) jouw vouchercode precies geldig is, staat in de e-mail waarin we je vouchercode hebben verstuurd. In dezelfde e-mail vind je ook tot wanneer je code geldig is en hoe je deze op onze website inwisselt. Vouchercodes zijn niet in delen te besteden; je kunt deze dus één keer gebruiken.

Verzending en levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    We houden je altijd per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling. Op het moment dat we deze verzenden, ontvang je een Track & Trace-code. Hiermee kun je op de website van de pakketdienst kijken wanneer je pakket bezorgd wordt. Dit werkt zowel voor bezorging thuis als voor afhalen bij een afhaalpunt. Bekijk onze pagina over levertijden voor meer informatie.

  • Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

    Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorging, laat de bezorger een bericht achter. Hierop wordt aangegeven wat je nu kunt doen, waar je pakket af te halen is of wanneer het pakket opnieuw aangeboden wordt. Deze informatie is ook terug te vinden via je Track & Trace-code.

  • Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet op tijd afhaal bij het PostNL-punt?

    Pakketten worden 7 dagen bewaard op PostNL-punten. Je hebt dus 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen. Als je je bestelling niet binnen 7 dagen ophaalt, gaat deze automatisch retour naar ons.

    Heb je een telefoon met abonnement besteld? Dan sturen we je een mail met meer informatie en de vraag wat we met je geretourneerde pakket mogen doen. Als je alleen een toestel of accessoire hebt besteld, annuleren we je bestelling en storten we je betaling terug. Je kunt dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

Neem contact met ons op, het Belsimpel-team staat voor je klaar:

Wil je zo snel mogelijk antwoord op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag met al je vragen, maar vaak is het sneller om antwoord te krijgen via de persoonlijke orderstatuspagina of op onze informatiepagina's.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden op onze klantenservice- of informatiepagina's? Stel dan je vraag aan onze klantenservice. Wij beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.

Wil je zo snel mogelijk antwoord op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag met al je vragen, maar vaak is het sneller om antwoord te krijgen via de persoonlijke orderstatuspagina of op onze informatiepagina's.


Bel onze klantenservice

Als je besteld hebt kunnen we je het snelst helpen als je je ordernummer bij de hand hebt.

050 - 210 34 04