Bestel nu: de Samsung Galaxy S21-serie
Bestel de Samsung Galaxy S21-serie met een tijdelijk extra voordelig KPN-abonnement!
BekijkNieuw bij Belsimpel: de Samsung Galaxy S21-serie
Bestel nu de nieuwste toptoestellen van Samsung!
BekijkLebara Sim Only-abonnementen
Nu tijdelijk geen aansluitkosten bij een Lebara-abonnement t.w.v. ā¬15,-!
BekijkNieuw bij Belsimpel: de Samsung Galaxy Buds Pro
Volledig draadloze oordopjes met twee speakers voor nog beter geluid!
BekijkBelsimpel-app installeren Download de app
Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie over de mobiele provider Vodafone, zoals bijvoorbeeld de contactinformatie. Ben je op zoek naar een Vodafone-abonnement? Dan heb je de keuze uit Sim Only's van Vodafone en Vodafone-abonnementen met telefoons.
Vodafone klantenservice voor bestaande klanten | 1200, 0654 500 100 of 0800 0094 |
Vodafone klantenservice vanuit het buitenland | +31 654 500 555 |
Voicemail | 1233 of +31 654 501 233 |
Blokkeren van je abonnement bij diefstal of vermissing | 0800-0560 |
Simwissel | Stuur een mail naar simwissel@belsimpel.nl |
Verlengen of overstappen? | Bekijk alle abonnementen met telefoons of Sim Only-abonnementen |
Ja, binnen de EU gebruik je je abonnement bijna net zoals je in Nederland gewend bent. Voor een precies overzicht van de regels rond gebruik binnen de EU bekijk je de Vodafone-informatie in ons Dossier Roaming EU.
Voor het gebruik van je abonnement in landen buiten de EU gelden aangepaste tarieven. Een overzicht van de huidige tarieven en mogelijkheden voor het gebruik van je abonnement in het buitenland vind je hier. Hier vind je ook informatie over het bellen of sms'en naar het buitenland.
Als je overstapt naar Vodafone en je nummer wilt behouden, geef je dat aan wanneer je je bestelling op onze website plaatst. Vul tijdens het bestellen ook alle andere gegevens in die voor nummerbehoud worden gevraagd. In sommige gevallen krijg je een sms'je van Vodafone, waarmee de provider je telefoonnummer checkt. Hierin staan duidelijke instructies, volg deze op om je nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Wij zorgen dat je abonnement aangesloten wordt en zorgen dat je telefoonnummer met je mee verhuist.
Belangrijk: Zeg je huidige abonnement niet zelf op, dit doen wij voor je. Wij checken na afloop of alles goed is gegaan en sturen je hier nog een bevestiging van.
Ja, het is mogelijk om bij Vodafone een contractovername aan te vragen. Hiermee kun je eenvoudig je contract overdragen aan iemand anders. Belsimpel kan dit niet voor je doen. Voor meer informatie over het aanvragen van een contractovername, klik je hier.
Belsimpel kan je Vodafone-abonnement niet voor je opzeggen. Telefonisch opzeggen doe je door met je Vodafone-nummer te bellen naar 1201, of naar naar 0800-0094. Ook kun je je abonnement online opzeggen. Opzeggen kan ook door het opzegformulier in te vullen en op te sturen naar Vodafone met daarin je naam, adresgegevens, klantnummer en mobiele nummer. Stuur voor de zekerheid een kopie van een legitimatiebewijs mee.
Vodafone Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
Allereerst willen we je condoleren met je verlies.
Je kunt het abonnement van een overleden Vodafone-contractant opzeggen door het formulier op de website van Vodafone in te vullen en een kopie van de overlijdensakte als bijlage toe te voegen. Via dezelfde pagina kun je ook de voicemail van de overledene voor altijd bewaren.
Liever per post opzeggen? Stuur dan een brief waarin je aangeeft dat je het contract wilt beëindigen met een kopie van de overlijdensakte naar Vodafone Credit Specials, Postbus 1500, 6201 BM Maastricht.
Een andere optie is om via Closure in één keer alle abonnementen, contracten en accounts van de overledene op te zeggen of over te zetten op een andere naam. Closure brengt hiervoor een vast bedrag in rekening.
Vodafone richt zich vanaf 2020 volledig op internet via 4G. Om het 4G-netwerk sneller en stabieler te maken, wordt het 3G-netwerk van Vodafone op 4 februari 2020 stopgezet. Bellen en sms'en kun je blijven doen op het 2G-netwerk van Vodafone. Als je daarnaast altijd gebruik maakt van wifi of helemaal geen internet gebruikt, dan verandert er niets. Wil je na 4 februari 2020 buitenshuis gebruik blijven maken van mobiel internet via het Vodafone-netwerk, dan heb je een telefoon nodig die hier geschikt voor is. De meeste smartphones die momenteel verkocht worden zijn geschikt voor 4G-internet.
Kijk voor meer informatie op de website van Vodafone. Hier controleer je ook of je toestel geschikt is voor 4G.
Je vindt de algemene voorwaarden van Vodafone op deze pagina.
Als je een mobiel abonnement van Vodafone en een abonnement voor vast internet en digitale televisie van Ziggo combineert, krijg je Non-Stop Gratis Extra's. Alle informatie over Vodafone Non-Stop vind je in ons dossier Vodafone Non-Stop.
Alle informatie over Vodafone Thuis vind je in ons dossier Vodafone Thuis. Sinds 2016 is het niet meer mogelijk om je aan te melden voor het Mobiel+Thuis Voordeel.
Ja, je kunt bij Vodafone gebruikmaken van 5G. Om 5G te kunnen gebruiken, heb je ook een toestel nodig dat geschikt is voor 5G en een abonnement dat 5G ondersteunt. Alle Vodafone Red (Pro) abonnementen zijn geschikt voor 5G. Als je een Start-abonnement hebt, kun je een add-on kopen voor 5G.
Op de website van Vodafone vind je een dekkingskaart waarop je kunt checken of je in jouw regio ook gebruik kunt maken van 5G.