Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

Suggesties & klachten


Suggesties

Wij van Belsimpel.nl doen ons uiterste best om al je mobiele telefoniezaken zo goed mogelijk te regelen, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Is je iets opgevallen dat beter kan op onze site of in onze orderafhandeling? Laat het ons dan alsjeblieft weten! Zo kunnen we onze service voor jou en andere klanten in de toekomst verder verbeteren. Je kunt je suggesties mailen naar suggesties@belsimpel.nl.




Klachten

We willen altijd een goede service bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met onze service. Ons streven is om foutloos te werken maar af en toe gaat er ook bij Belsimpel.nl helaas wel eens iets mis. Daar zijn we heel eerlijk in en daarom nemen we alle klachten serieus. Heb je een klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@belsimpel.nl. Je krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Qshops Ben je niet tevreden gesteld of kom je niet tot een oplossing met onze klantenservice? Stuur dan schriftelijk een beschrijving van je klacht aan onze manager binnendienst. Je kunt je brief sturen naar onderstaand adres onder vermelding van "Klacht". Een postzegel is dan niet nodig.

Belsimpel.nl t.a.v. Manager Binnendienst
Antwoordnummer 1014
9700 VC Groningen


Belsimpel.nl is aangesloten bij het Qshops-keurmerk voor betrouwbare webwinkels. Als we er samen écht niet uitkomen kun je besluiten de onafhankelijke geschillencommissie van Qshops in te schakelen om een beslissing te nemen over je klacht. Je kunt de geschillencommissie hier bereiken. Het is ook mogelijk om de Geschillencommissie Thuiswinkel in te schakelen via deze website of via het ODR-platform.