Suggesties & klachten

  • Suggesties?

    We horen graag je suggesties! Is je op de website of bij het bestellen iets opgevallen wat beter kan? Laat het ons weten via suggesties@belsimpel.nl. Dankzij jouw feedback kunnen we onze service in de toekomst nog verder verbeteren.

  • Klachten?

    We willen je graag de best mogelijke service bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met hoe iets is verlopen. In dat geval willen we het graag samen oplossen.

    Heb je een klacht? Stuur deze dan naar ons via info@belsimpel.nl. Je kunt ook het contactformulier op onze website invullen. We nemen iedere klacht heel serieus. Zodra we je bericht ontvangen onderzoeken we de klacht en krijg je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

  • Niet tevreden met de oplossing?

    Heb je je klacht ingediend, maar ben je niet tevreden met de oplossing? Stuur dan schriftelijk een beschrijving van je klacht aan onze manager binnendienst. Stuur een brief naar onderstaand adres, onder vermelding van ‘klacht’. Een postzegel is niet nodig.


    Belsimpel
    t.a.v. Manager Binnendienst
    Antwoordnummer 1014
    9700 VC Groningen


    Als we er samen écht niet uitkomen kun je de onafhankelijke Geschillencommissie Qshops of Geschillencommissie Thuiswinkel inschakelen. De Geschillencommissie onderzoekt je klacht en doet een bindende uitspraak. Je kunt ook terecht bij het Europees ODR Platform.