Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

E-mail instellen HTC

E-mail instellen HTC

U kunt ook op uw Android toestel u e-mail bekijken van verschillende accounts. Voordat u gebruik kunt maken van uw e-mailaccount, moet u eerst een account instellen. Met de e-mail-applicatie op uw smartphone heeft u de mogelijkheid om meerdere accounts in te stellen. We laten u in de volgende stappen zien hoe u een Google(Gmail)-, Hotmail- en Exchangeaccount kunt toevoegen.

Gmail

1

2

3

4

5

6

7

8

Klik op de stap voor de bijbehorende afbeelding
Stap 1 Klik onderin in het midden vanaf het begin op het vierkantje.

Stap 2 Klik op het icoontje van “Gmail”.

Stap 3 Klik op “Bestaand”.

Stap 4 Vul uw e-mail gegevens in en klik rechtsonder op het pijltje.

Stap 5 Klik nu op “Ok”.
Stap 6 Klik op één van de twee opties.
Stap 7 Lees de tekst goed door. U kunt het vierkantje in het midden aanvinken als u dat wilt. Klik daarna rechtsonder op “Volgende”
Stap 8 Klik op één van de twee opties.

Hotmail

1

2

3

4

5

6

Klik op de stap voor de bijbehorende afbeelding
Stap 1 Klik onderaan in het midden vanaf het begin op het vierkantje.

Stap 2 Scroll naar rechts en klik vervolgens op het icoontje van “Mail”.

Stap 3 Klik op “Microsoft Hotmail”.

Stap 4 Vul uw e-mail gegevens van Hotmail in en klik daarna rechtsonder op “Volgende”.

Stap 5 U kunt nu de instellingen van uw Microsoft Hotmail account instellen naar uw wens. Klik daarna rechtsonder op “Volgende”.
Stap 6 Geef uw account een naam, bijvoorbeeld “Hotmail” en klik daarna rechtsonder op “Instellen voltooien”.

Exchange

1

2

3

4

5

6

7

Klik op de stap voor de bijbehorende afbeelding
Stap 1 Klik onderaan in het midden vanaf het begin op het vierkantje.

Stap 2 Scroll naar rechts en klik vervolgens op het icoontje van “Mail”.

Stap 3 Klik op “Microsoft Exchange ActiveSync”.

Stap 4 Vul de gegevens van uw Exchange account in. Klik op “Volgende”.

Stap 5 Vul de opties als volgt in: bovenin vult u uw e-mailadres van Exchange in. Bij “Gebruikersnaam” vult u het eerste gedeelte van uw e-mailadres in (wat voor de @ staat). Bij “Serveradres” vult u het adres van de Exchange server in. Vraag uw systeembeheerder als u het adres niet weet. Klik op “Volgende”
Stap 6 U kunt kiezen wat u wilt synchroniseren. Klik op “Volgende”.
Stap 7 Geef uw account een naam, bijvoorbeeld “Werk”. Klik op “Instellen voltooien”.