Volgens de richtlijnen van de overheid zijn onze winkels voorlopig gesloten.
We helpen je graag online verder: voor 23.30u besteld, is morgen in huis! Voor vragen over je bestelling kun je terecht op onze klantenservice-pagina. Bekijk onze FAQ over het coronavirus voor meer informatie.
Ook in het centrum van Zwolle vind je een enthousiast team van Belsimpel-specialisten die je bij al je vragen willen helpen. Heb je hulp nodig bij het instellen van je telefoon? Wil je advies over het verlengen van je abonnement of zoek je juist een nieuw abonnement? Kom dan langs in onze winkel aan de Diezerstraat. We zetten de koffie vast voor je klaar! Hieronder vind je de openings- en afhaaltijden voor onze winkel in Zwolle en andere handige informatie. Tip: Bekijk ook de bijzondere openingstijden rond bijvoorbeeld feestdagen en koopzondagen! |
![]() |
Adresgegevens
Belsimpel Zwolle |
![]() |
Op onze website is zichtbaar welke telefoons ook in onze winkels verkrijgbaar zijn en wat de voorraadstatus daarvan is. Dit kun je zien door op de pagina van het product bovenin op 'Winkels' te klikken. Zo weet je altijd naar welke winkel je kunt gaan voor een specifieke telefoon!
Reisadvies OV
Trein: vanaf Station Zwolle Centraal is het 12 minuten lopen.
Bus: vanaf halte Rodetorenplein is het 4 minuten lopen, bussen 2 en 3 stoppen hier.
Vanaf halte Zwolle Sassenpoort is het 6 minuten lopen, bus 4 stopt hier.
Parkeren
Parkeergarage Q-Park Centrum bevindt zich op 5 minuten lopen.
Vanaf parkeergarage Emmawijk is het 9 minuten lopen.
Hieronder kun je zien wat drukke en rustige momenten in de winkel Zwolle zijn.
Weekdag | 10:00 | 11:00 | 12:00 | 13:00 | 14:00 | 15:00 | 16:00 | 17:00 | 18:00 | 19:00 | 20:00 |
Maandag | |||||||||||
Dinsdag | |||||||||||
Woensdag | |||||||||||
Donderdag | |||||||||||
Vrijdag | |||||||||||
Zaterdag | |||||||||||
Zondag |
Zo werkt de tabel:
Rustig |
![]() |
Druk |
Ja zeker! Dit doen we wel alleen op afspraak, omdat wij het belangrijk vinden om voldoende de tijd te nemen voor onze klanten. Kom van te voren langs in één van onze winkels of neem contact op met onze Klantenservice om een afspraak met ons in te plannen. We hebben dan genoeg tijd om alles voor je in te stellen, over te zetten en al je vragen te beantwoorden.
In de winkel kunnen we je abonnementsaanvraag vaak direct verwerken. Wanneer je bij je abonnement een nieuw toestel kiest, dan kun je deze meenemen zodra je abonnementsaanvraag verwerkt is. Meestal is dit binnen een half uur geregeld. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je het volgende mee te nemen:
Als je iets wilt kopen in de winkel is het belangrijk om te weten dat je in onze winkels alleen kunt betalen door te pinnen, of met een creditcard. Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om cash af te rekenen.
Je kunt je online bestelling ook kosteloos afhalen in de winkel. Hier kun je voor kiezen tijdens het plaatsen van je bestelling. Je krijgt bericht wanneer het pakket voor jou klaarligt.
Let op: We sturen je een bericht als je bestelling voor je klaarligt. Als je een pakketje op komt halen in de winkel, neem dan altijd het identiteitsbewijs mee van degene op wiens naam de bestelling geplaatst is, anders kunnen we het product niet meegeven.