Belsimpel winkel in Amsterdam

Wij zijn open
Je kunt gewoon bij ons binnenlopen! Alleen wanneer je gegevens over wilt laten zetten vragen we je een afspraak te maken. Bekijk onze FAQ over het coronavirus voor meer informatie.


Of je nu een nieuw abonnement of nieuwe telefoon zoekt, of je alleen hulp of advies nodig hebt, aan de Ferdinand Bolstraat staan onze specialisten voor je klaar. Uiteraard zit een kopje koffie bij een gesprek inbegrepen!

Hieronder vind je de openings- en afhaaltijden voor onze winkel in Amsterdam en andere handige informatie.

Tip: Bekijk ook de bijzondere openingstijden rond bijvoorbeeld feestdagen!

Belsimpel winkel Rotterdam

Gegevens overzetten

Wil je gegevens over laten zetten van je oude naar je nieuwe toestel? Plan dan via onderstaande knop een afspraak in bij één van onze zeven winkels. Als je langskomt voor iets anders kun je geen afspraak maken.

Wil je tijdens je afspraak ook direct je nieuwe telefoon aanschaffen en maak je een afspraak voor dezelfde dag (of na 16:30 uur een afspraak voor de volgende dag)? Controleer dan eerst op de productpagina of het product op voorraad is in de winkel van je keuze. Het lukt ons dan namelijk niet meer om het product eventueel op tijd in de winkel te krijgen.

Plan een afspraak in >

Belsimpel alleen pinnen

Producten afrekenen of bestellingen ophalen

Als je iets wilt kopen in de winkel is het belangrijk om te weten dat je in onze winkels alleen kunt betalen door te pinnen, of met een creditcard. Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om cash af te rekenen.

Het is weer mogelijk om je online bestelling af te halen in de winkel. We raden je echter aan je bestelling thuis te laten bezorgen, omdat onze winkels toegankelijk zijn voor max. twee bezoekers tegelijkertijd. Door je pakket thuis te laten bezorgen, voorkom je dat je lang moet wachten bij de winkel. Voor 23.30 uur besteld, is morgen al in huis!



Adresgegevens

Belsimpel Amsterdam
Ferdinand Bolstraat 83h
1072 LC Amsterdam

Shopmanager:
Zahid

Belsimpel team Amsterdam


  • Openingstijden

  • Afhaaltijden

  • Voorraad

    Op onze website is zichtbaar welke telefoons ook in onze winkels verkrijgbaar zijn en wat de voorraadstatus daarvan is. Dit kun je zien door op de pagina van het product bovenin op 'Winkels' te klikken. Zo weet je altijd naar welke winkel je kunt gaan voor een specifieke telefoon! 

  • Bereikbaarheid

    Reisadvies OV
    Metro: vanaf halte Amsterdam De Pijp is het 1 minuut lopen, neem lijn 52 (blauw).
    Tram: vanaf halte Amsterdam De Pijp is het 3 minuten lopen. Neem tram 3, 12 of 24.

    Parkeren
    Betaald parkeren kan in parkeergarage Albert Cuyp De Pijp Amsterdam, vanaf hier is het 5 minuten lopen.
    Vanaf parkeergarage Museum Quarter (APCOA Parking) is het 6 minuten lopen.

  • Wanneer is het rustig in de winkel?

    Hieronder kun je zien wat drukke en rustige momenten in de winkel Amsterdam zijn.

    Weekdag 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00 19:00 20:00
    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag
    Donderdag
    Vrijdag
    Zaterdag

    Zo werkt de tabel:

    Rustig Druk
  • Kan ik in de winkel mijn gegevens over laten zetten?

    Ja zeker! Dit doen we wel alleen op afspraak, omdat wij het belangrijk vinden om voldoende de tijd te nemen voor onze klanten. Plan een afspraak in via onderstaande knop. We hebben dan genoeg tijd om alles voor je over te zetten en al je vragen te beantwoorden.

    Plan een afspraak in >
  • Wat moet ik meenemen voor mijn abonnementsaanvraag in de winkel?

    In de winkel kunnen we je abonnementsaanvraag vaak direct verwerken. Wanneer je bij je abonnement een nieuw toestel kiest, dan kun je deze meenemen zodra je abonnementsaanvraag verwerkt is. Meestal is dit binnen een half uur geregeld. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je het volgende mee te nemen:

    • Je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart;
    • Je bankpas. Hiermee verifieer je je rekeningnummer.


Belsimpel alleen pinnen