Volgens de richtlijnen van de overheid zijn onze winkels voorlopig gesloten.
We helpen je graag online verder: voor 23.30u besteld, is morgen in huis! Voor vragen over je bestelling kun je terecht op onze klantenservice-pagina. Bekijk onze FAQ over het coronavirus voor meer informatie.
Zoek je een nieuwe smartphone? Wil je je abonnement verlengen? Of heb je gewoon hulp nodig bij het instellen van je telefoon? Ons team van de winkel in Rotterdam staat voor je klaar! Hieronder vind je de openings- en afhaaltijden voor onze winkel in Rotterdam en andere handige informatie. Tip: Bekijk ook de bijzondere openingstijden rond bijvoorbeeld feestdagen en koopzondagen! |
![]() |
Adresgegevens
Belsimpel Rotterdam
Shopmanager: |
Op onze website is zichtbaar welke telefoons ook in onze winkels verkrijgbaar zijn en wat de voorraadstatus daarvan is. Dit kun je zien door op de pagina van het product bovenin op 'Winkels' te klikken. Zo weet je altijd naar welke winkel je kunt gaan voor een specifieke telefoon!
Reisadvies OV
Trein: vanaf Rotterdam Centraal Station is het 12 minuten lopen.
Metro: vanaf halte Beurs is het 6 minuten lopen, neem hiervoor lijn A, B, C, D of E.
Tram: halte Beurs ligt op 6 minuten lopen van de winkel. Neem lijn 8, 20, 21, 23, 24 of 25.
Parkeren
Betaald parkeren kan in parkeergarage Valet Parking, vanaf hier is het 4 minuten lopen.
Je kunt ook parkeren onder De Bijenkorf, vanaf hier is het 5 minuten lopen.
Vanaf de Stadsgarages Schouwburgplein 1 en 2 is het 7 minuten lopen.
Hieronder kun je zien wat drukke en rustige momenten in de winkel Rotterdam zijn.
Weekdag | 10:00 | 11:00 | 12:00 | 13:00 | 14:00 | 15:00 | 16:00 | 17:00 | 18:00 | 19:00 | 20:00 |
Maandag | |||||||||||
Dinsdag | |||||||||||
Woensdag | |||||||||||
Donderdag | |||||||||||
Vrijdag | |||||||||||
Zaterdag | |||||||||||
Zondag |
Zo werkt de tabel:
Rustig |
![]() |
Druk |
Ja zeker! Dit doen we wel alleen op afspraak, omdat wij het belangrijk vinden om voldoende de tijd te nemen voor onze klanten. Kom van te voren langs in één van onze winkels of neem contact op met onze Klantenservice om een afspraak met ons in te plannen. We hebben dan genoeg tijd om alles voor je in te stellen, over te zetten en al je vragen te beantwoorden.
In de winkel kunnen we je abonnementsaanvraag vaak direct verwerken. Wanneer je bij je abonnement een nieuw toestel kiest, dan kun je deze meenemen zodra je abonnementsaanvraag verwerkt is. Meestal is dit binnen een half uur geregeld. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je het volgende mee te nemen:
Als je iets wilt kopen in de winkel is het belangrijk om te weten dat je in onze winkels alleen kunt betalen door te pinnen, of met een creditcard. Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om cash af te rekenen.
Je kunt je online bestelling ook kosteloos afhalen in de winkel. Hier kun je voor kiezen tijdens het plaatsen van je bestelling. Je krijgt bericht wanneer het pakket voor jou klaarligt.
Let op: We sturen je een bericht als je bestelling voor je klaarligt. Als je een pakketje op komt halen in de winkel, neem dan altijd het identiteitsbewijs mee van degene op wiens naam de bestelling geplaatst is, anders kunnen we het product niet meegeven.