Bestel nu: de Samsung Galaxy S21-serie
Bestel de Samsung Galaxy S21-serie met een tijdelijk extra voordelig KPN-abonnement!
BekijkNieuw bij Belsimpel: de Samsung Galaxy S21-serie
Bestel nu de nieuwste toptoestellen van Samsung!
BekijkLebara Sim Only-abonnementen
Nu tijdelijk geen aansluitkosten bij een Lebara-abonnement t.w.v. ā¬15,-!
BekijkNieuw bij Belsimpel: de Samsung Galaxy Buds Pro
Volledig draadloze oordopjes met twee speakers voor nog beter geluid!
BekijkBelsimpel-app installeren Download de app
Let op:
Het is sinds april 2017 niet meer mogelijk om een mobiel abonnement af te sluiten bij Ziggo. Heb je thuis internet of tv van Ziggo en zoek je een goede bijpassende deal? Bekijk dan het aanbod van Vodafone-abonnementen met telefoons of Sim Only's van Vodafone. Hiermee kun je onder andere profiteren van Vodafone Non-Stop Gratis Extra's!
Ziggo klantenservice voor bestaande klanten | 1200 (met je Ziggo-nummer) 0900 1884 |
Voicemail | 1233 |
Overstappen? | Bekijk alle abonnementen met telefoons of Sim Only-abonnementen |
Ja, binnen de EU gebruik je je abonnement bijna net zoals je in Nederland gewend bent.
Voor het gebruik van je abonnement in landen buiten de EU gelden aangepaste tarieven. Een volledig overzicht van de huidige tarieven en mogelijkheden voor het gebruik van je abonnement in het buitenland vind je hier.
Bij Ziggo kun je een contractovername aanvragen in het geval van een scheiding of overlijden. Belsimpel kan dit niet voor je doen. Voor meer informatie over het aanvragen van een contractovername, klik je hier.
Belsimpel kan je Ziggo-abonnement niet voor je opzeggen. Om dit in orde te maken, neem je contact op met de klantenservice van Ziggo door te bellen naar 1200. Je vindt hier meer informatie over het opzeggen van je Ziggo-abonnement. De opzegtermijn voor Ziggo Mobiel is altijd één maand.
Let op: als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, is het niet nodig om je huidige abonnement op te zeggen. Als je nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe abonnement, regelen je nieuwe en oude provider dit onderling. Zo voorkom je dat je tijdelijk niet bereikbaar bent of dat je dubbele kosten moet betalen.
Allereerst willen we je condoleren met je verlies.
Je kunt het abonnement van een overleden Ziggo-contractant opzeggen door het formulier op de website van Ziggo in te vullen en een kopie van de overlijdensakte als bijlage toe te voegen. Spreek je liever iemand of kom je er niet uit? Dan kun je telefonisch contact opnemen met Ziggo's Servicedesk voor Nabestaanden via 088 - 717 7008
Een andere optie is om via Closure in één keer alle abonnementen, contracten en accounts van de overledene op te zeggen of over te zetten op een andere naam. Closure brengt hiervoor een vast bedrag in rekening.