Belsimpel winkel in Utrecht

Op dit moment zijn onze winkels gesloten, maar vanaf 3 maart kun je bij ons langskomen op afspraak. Plan alvast een afspraak in via onderstaande knop of bekijk onze FAQ over het coronavirus voor meer informatie.

Plan een afspraak in >

Zoek je een telefoonwinkel in Utrecht waar je eerlijk advies krijgt van een enthousiast team? Dan zit je goed bij de Belsimpel-winkel aan de Lange Elisabethstraat! Of je nu hulp nodig hebt bij het instellen van je nieuwe telefoon, je abonnement wilt verlengen, of simpelweg advies nodig hebt op telecomgebied: we staan voor je klaar!

Hieronder vind je de openings- en afhaaltijden voor onze winkel in Utrecht en andere handige informatie.

Tip: Bekijk ook de bijzondere openingstijden rond bijvoorbeeld feestdagen en koopzondagen!

Belsimpel winkel Utrecht

Adresgegevens

Belsimpel Utrecht
Lange Elisabethstraat 35
3511 JB Utrecht

Shopmanager:
Jorick

Belsimpel team Utrecht


  • Openingstijden

  • Afhaaltijden

  • Voorraad

    Op onze website is zichtbaar welke telefoons ook in onze winkels verkrijgbaar zijn en wat de voorraadstatus daarvan is. Dit kun je zien door op de pagina van het product bovenin op 'Winkels' te klikken. Zo weet je altijd naar welke winkel je kunt gaan voor een specifieke telefoon! 

  • Bereikbaarheid

    Reisadvies OV
    Trein: vanaf Station Utrecht Centraal is het 6 minuten lopen.
    Bus: vanaf halte Utrecht Vredenburg is het 3 minuten lopen, onder andere bussen 7, 8, 18 en 55 stoppen hier.

    Parkeren
    Betaald parkeren kan in parkeergarage Hoog Catharijne P3, vanaf hier is het 6 minuten lopen.

  • Wanneer is het rustig in de winkel?

    Hieronder kun je zien wat drukke en rustige momenten in de winkel Utrecht zijn.

    Weekdag 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 17:00 18:00 19:00 20:00
    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag
    Donderdag
    Vrijdag
    Zaterdag
    Zondag

    Zo werkt de tabel:

    Rustig Druk
  • Kan ik in de winkel mijn telefoon laten instellen of gegevens over laten zetten?

    Ja zeker! Dit doen we wel alleen op afspraak, omdat wij het belangrijk vinden om voldoende de tijd te nemen voor onze klanten. Plan een afspraak in via onderstaande knop. We hebben dan genoeg tijd om alles voor je in te stellen, over te zetten en al je vragen te beantwoorden.

    Plan een afspraak in >
  • Wat moet ik meenemen voor mijn abonnementsaanvraag in de winkel?

    In de winkel kunnen we je abonnementsaanvraag vaak direct verwerken. Wanneer je bij je abonnement een nieuw toestel kiest, dan kun je deze meenemen zodra je abonnementsaanvraag verwerkt is. Meestal is dit binnen een half uur geregeld. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je het volgende mee te nemen:

    • Je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart;
    • Je bankpas. Hiermee verifieer je je rekeningnummer.


Producten afrekenen, of bestellingen ophalen

Als je iets wilt kopen in de winkel is het belangrijk om te weten dat je in onze winkels alleen kunt betalen door te pinnen, of met een creditcard. Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om cash af te rekenen.

Het is tijdelijk niet mogelijk om je online bestelling af te halen in de winkel. We raden je daarom aan je bestelling thuis te laten bezorgen. Voor 23.30 uur besteld, is morgen al in huis!