Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Providerinformatie Tele2


Tele2 is een telecomprovider die in 1997 entree maakte op de Nederlandse markt. Het bedrijf startte als prijsvechter en uitdager van de gevestigde orde, maar is ondertussen uitgegroeid tot een totaalaanbieder van telecomoplossingen. Dit zorgt ervoor dat Tele2 een provider is die enorm flexibel is en met creativiteit mooie dingen voor elkaar wil krijgen voor haar klanten. En dit alles resulteert erin dat Tele2 altijd één van de voordeligste providers is gebleven.

Het aanbod van Tele2 is zeer breed en varieert van bescheiden Sim Only’s tot enorme toestelabonnementen. Daarbij richten ze zich vooral op de databundels; met Tele2 trek je het internet helemaal leeg. Internetten doe je op het 4G-only netwerk van Tele2 zelf, dat naar eigen zeggen de modernste van de wereld is. Omdat Tele2 zijn eigen 4G-netwerk heeft, betaal jij lagere prijzen voor je data en kan je ongeremd en op volle snelheid online alles doen wat je maar wil. Voor 2G en 3G maakt Tele2 gebruik van het netwerk van T-Mobile, waardoor je door heel Nederland een goede dekking hebt. En als het je lukt om je enorme databundel op te maken, dan kan je niet meer mobiel internetten tot je nieuwe maand weer begint. Zo heb je nooit onverwachte buiten-je-bundelkosten.

Meer informatie over de abonnementen van Tele2 vind je op onze Tele2-pagina.



Veelgestelde vraag: kan ik een tweede Tele2-abonnement bestellen?

Als je een tweede Tele2-abonnement op je eigen naam wilt bestellen, moeten in ieder geval de eerste twee facturen van je eerste Tele2-abonnement betaald zijn. Als dit gedaan is, is het mogelijk om een tweede abonnement op je eigen naam te bestellen. Je kunt het tweede abonnement ook op de naam van je partner of familielid bestellen, zodat je niet hoeft te wachten op de tweede factuur van je eerste Tele2-abonnement. Heb je nog vragen over het bestellen van een tweede Tele2-abonnement? Onze klantenservice is bereikbaar op 050 210 3404.




Belangrijke telefoonnummers Tele2


Tele2 klantenservice 1200 (met je Tele2-nummer) of 020 754 44 44
Tele2 klantenservice vanuit het buitenland +31 640 191 602
Voicemail 1233
Voicemail vanuit het buitenland +31 640 192 939
Blokkeren van je abonnement bij diefstal of vermissing 0800-2199
Blokkeren van je abonnement vanuit het buitenland +31 640 192 025
Simwissel Bel Belsimpel.nl op 050-2103404 of stuur een e-mail naar simwissel@belsimpel.nl
Verlengen of overstappen? Bel Belsimpel.nl op 050-2103404


Via onderstaande links vind je meer informatie over je Tele2-abonnement.