Bestel nu: de Samsung Galaxy S21-serie
Bestel de Samsung Galaxy S21-serie met een tijdelijk extra voordelig KPN-abonnement!
BekijkNieuw bij Belsimpel: de Samsung Galaxy S21-serie
Bestel nu de nieuwste toptoestellen van Samsung!
BekijkLebara Sim Only-abonnementen
Nu tijdelijk geen aansluitkosten bij een Lebara-abonnement t.w.v. ā¬15,-!
BekijkNieuw bij Belsimpel: de Samsung Galaxy Buds Pro
Volledig draadloze oordopjes met twee speakers voor nog beter geluid!
BekijkBelsimpel-app installeren Download de app
Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie over de mobiele provider Tele2, zoals bijvoorbeeld de contactinformatie. Ben je op zoek naar een Tele2-abonnement? Dan heb je de keuze uit Sim Only's van Tele2 en Tele2-abonnementen met telefoons.
Tele2 klantenservice | 1200 (met je Tele2-nummer) of 020 754 44 44 |
Tele2 klantenservice vanuit het buitenland | +31 640 191 602 |
Voicemail | 1233 |
Voicemail vanuit het buitenland | +31 640 192 939 |
Blokkeren van je abonnement bij diefstal of vermissing | 0800-2199 |
Blokkeren van je abonnement vanuit het buitenland | +31 640 192 025 |
Simwissel | Stuur een mail naar simwissel@belsimpel.nl |
Verlengen of overstappen? | Bekijk alle abonnementen met telefoons of Sim Only-abonnementen |
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Tele2 en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot drie abonnementen.
Overstappen naar Tele2 kan 120 dagen voor de einddatum van je huidige contract. Als je overstapt naar Tele2 en je nummer wilt behouden geef dat dan bij het afsluiten van je abonnement aan op onze site aan. De provider checkt vervolgens je telefoonnummer, dat gaat als volgt:
Kun je niet reageren op de sms?
Bel dan naar 070 – 219 99 68 en volg de instructies. Dit is een speciaal telefoonnummer van Tele2 voor nummerbehoud.
Deze procedure levert geen vertraging op voor het aansluiten van je abonnement; als je het sms‘je ontvangt betekent dit dat we je abonnement al hebben aangevraagd.
Belangrijk: Zeg je huidige abonnement niet zelf op, dit doen wij voor je. Wij controleren na afloop of alles goed is gegaan en sturen je hier nog een bevestiging van.
Ja dat is mogelijk. Vul het aanvraagformulier in en Tele2 beoordeelt of ze dit voor u in gang kunnen zetten.
In december 2017 is bekendgemaakt dat T-Mobile van plan is om Tele2 over te nemen. De Europese Commissie heeft dit plan eind 2018 goedgekeurd. Sinds 2 januari 2019 zijn Tele2 en T-Mobile officieel één bedrijf en vanaf 12 mei 2020 worden nieuwe Tele2-abonnementen verwerkt in het systeem van T-Mobile. Dit betekent dat voor nieuwe Tele2-klanten dezelfde acceptatievoorwaarden gelden als voor T-Mobile-klanten. Prijzen en bundelgroottes zullen niet wijzigen op korte termijn.
Wat verandert er voor mij als ik al Tele2-klant ben?
Er verandert niets voor jou als klant. Je blijft gewoon klant bij Tele2 en je bestaande abonnement gebruik je zoals je gewend bent. Wel kun je op je facturen "T-Mobile" zien staan, omdat het merk Tele2 sinds 7 januari 2020 een handelsnaam van T-Mobile is. Als je abonnement binnenkort afloopt, kun je gewoon verlengen bij Tele2. Op onze website vind je altijd het actuele aanbod Tele2-abonnementen.
In de tweede helft van 2020 worden bestaande Tele2-klanten omgezet naar het systeem van T-Mobile. Hier merk je voor nu niets van; heb je op het moment van de fusie een contract lopen bij Tele2, dan blijft deze doorlopen tegen dezelfde voorwaarden. Mocht er in de toekomst iets voor je veranderen, dan informeert T-Mobile je hier op tijd over.
Ja, binnen de EU gebruik je je abonnement bijna net zoals je in Nederland gewend bent. Voor een precies overzicht van de regels rond gebruik binnen de EU bekijk je de Tele2-informatie in ons Dossier Roaming EU.
Voor het gebruik van je abonnement in landen buiten de EU gelden aangepaste tarieven. Een overzicht van de huidige tarieven en mogelijkheden voor het gebruik van je abonnement in het buitenland vind je hier.
Wil je juist weten wat de tarieven zijn om vanuit Nederland te bellen of sms'en naar het buitenland? Dan kijk je op deze pagina.
Belsimpel kan je Tele2-abonnement niet opzeggen. Om op te zeggen bel je met de klantenservice van Tele2 op het nummer 020 754 4444. Je kunt ook hier je gegevens achterlaten, dan belt Tele2 je terug. Daarnaast kun je opzeggen via de MijnTele2-app of de Tele2-website. Bij Tele2 geldt een opzegtermijn van één maand.
Let op: als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, is het niet nodig om je huidige abonnement op te zeggen. Als je nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe abonnement, regelen je nieuwe en oude provider dit onderling. Zo voorkom je dat je tijdelijk niet bereikbaar bent of dat je dubbele kosten moet betalen.
Allereerst willen we je condoleren met je verlies.
Je kunt het abonnement van een overleden Tele2-contractant opzeggen door dit formulier op de website van Tele2 in te vullen en een kopie van de overlijdensakte als bijlage toe te voegen.
Een andere optie is om via Closure in één keer alle abonnementen, contracten en accounts van de overledene op te zeggen of over te zetten op een andere naam. Closure brengt hiervoor een vast bedrag in rekening.
Je vindt de algemene voorwaarden van Tele2 op deze pagina.