Belsimpel kan niet je Budget Mobiel-abonnement opzeggen. Dit kan alleen gedaan worden gedaan door de degene die het abonnement heeft afgesloten.
Een maandelijks opzegbaar abonnement opzeggen
Je kunt een maandelijks opzegbaar abonnement op elk moment opzeggen. Doe dit uiterlijk 10 dagen voor de volgende incasso, dan kan Budget Mobiel de incasso nog voor de volgende maand stopzetten. Je vindt je incassodatum als je inlogt op MijnBudget bij 'Gegevens en betalingen'.
Een 1- of 2-jarig abonnement opzeggen
Neem contact op via de website van Budget Mobiel en geef de onderstaande gegevens door om je contract op te zeggen:
-
Je mobiele nummer
-
Je geboortedatum
-
De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
-
Je e-mailadres, zodat Budget Mobiel je een bevestiging kan sturen
-
De reden van opzegging
-
In geval van opzegging vóór de einddatum van je contract: geef aan dat je akkoord gaat met de afkoopsom. Resterende maanden worden namelijk in rekening gebracht.
Let op: als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, is het niet nodig om je huidige abonnement op te zeggen. Als je nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe abonnement, regelen je nieuwe en oude provider dit onderling. Zo voorkom je dat je tijdelijk niet bereikbaar bent of dat je dubbele kosten moet betalen.