Hoe kan ik bestellen?

Op deze pagina leggen we uit hoe je bij Belsimpel bestelt. Dat kan op twee manieren: via onze website en met de Belsimpel-app Je plaatst je bestelling in drie simpele stappen: kiezen, bestellen en ontvangen. We maken het bestellen zo makkelijk mogelijk en houden je na het plaatsen van de bestelling per e-mail op de hoogte van de status. Zo weet je zowel voor, tijdens, als na je bestelling precies waar je aan toe bent!


Stap 1: Kiezen

Met onze handige vergelijker vind je binnen no-time wat je zoekt, of dat nu een telefoon met abonnement, Sim Only-abonnement, of los toestel is. Naast telefoons vind je bij Belsimpel ook een uitgebreid aanbod van tablets en accessoires. Ons volledige assortiment vind je op de website én in de app. Zo vind je ongetwijfeld wat je zoekt!

Stap 2: Bestellen

Met de groene bestelknop plaats je een product in je winkelwagen. Kies de gewenste verzendmethode, vul je gegevens in en rond je betaling af. Heb je een abonnement uitgezocht? Dan kun je deze direct ondertekenen met Abonnement Zonder Gedoe. Zelf hoef je in elk geval niets uit te zoeken. Wij vertellen je precies wat we van je nodig hebben.

Stap 3: Ontvangen

Je pakketje wordt nu verzonden. Meer informatie hierover vind je op onze pagina over verzenden en bezorgen. Nu kun je je product in ontvangst nemen. Veel plezier ermee!

Veelgestelde vragen

  • Ik wil mijn toestel verzekeren, kan dat?

    Dit kan! Bij Belsimpel bieden we verzekeringen aan van Tulip Assist. Hiermee heb je altijd je toestel de eerste 3 maanden gratis verzekerd en zit je niet vast aan een jaarcontract. Voor meer informatie over Tulip Assist kijk je op onze speciale Tulip Assist-informatiepagina of op de website van Tulip Assist.

  • Wat als mijn product niet op voorraad is?

    In dit geval staat op de pagina van jouw product precies vermeld met wat voor levertermijn je rekening moet houden. Je kunt de actuele levertijd van je toestel terugvinden in je Orderstatuspagina. We houden je in elk geval per mail op de hoogte!

  • Wat als mijn abonnementsaanvraag wordt afgewezen?

    Soms gebeurt het dat je aanvraag voor een abonnement wordt afgewezen. Dit laten we je dan direct weten. Afhankelijk van de situatie kun je dan een ander abonnement aanvragen. Gebeurt dit niet, dan zorgen we ervoor dat je bestelling wordt geannuleerd en krijg je een betaling binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening.