Ruilen & Annuleren

  • Wil je je bestelling ruilen of annuleren? Jammer dat niet alles naar wens is, maar natuurlijk helpen we je hierbij. Meld je product direct aan via de groene knop of lees hier onder verder voor meer informatie.

  • Particuliere bestellingen kunnen tot 31 dagen na ontvangst gratis geretourneerd worden. Wanneer het product bij ons binnen moet zijn, verschilt. Heb je een accessoire of een los toestel met eventueel een Sim Only besteld? Dan heb je na je retourmelding 14 dagen om je product met een gratis verzendlabel naar ons terug te sturen. Voor het terugsturen van een toestel dat een onderdeel is van je abonnement, geldt dat het toestel altijd binnen 31 dagen na aankoop weer bij ons binnen moet zijn. Anders kunnen we niet garanderen dat we je bestelling nog kunnen annuleren.

  • Spelregels ruilen of annuleren

    • Het product is in originele en ongebruikte staat, voor zover redelijkerwijs mogelijk. Houd er rekening mee dat we een waardevermindering kunnen toepassen als er aanzienlijke gebruikerssporen zijn, die normale inspectie van het product overschrijden. De hoogte van de waardevermindering wordt per geval beoordeeld;
    • Het product is, indien redelijkerwijs mogelijk, compleet met onbeschadigde fabrieksverpakking, alle meegeleverde accessoires en onbeschreven boekjes;
    • Bij abonnementen wordt eventueel gebruikt tegoed in rekening gebracht. Een toestelbundel wordt dan ook geannuleerd.

    Stuur je oordopjes retour?
    Vanuit hygiënisch oogpunt dienen oordopjes die je retourneert ongebruikt te zijn. Stuur je oordopjes retour die niet meer schoon zijn? Dan worden er schoonmaakkosten van €12,50,- in rekening gebracht.

    Voldoe je niet aan de spelregels?
    Denk je dat je niet aan de spelregels voldoet? Ook dan bieden we je een goede oplossing. We controleren je product bij binnenkomst goed en bekijken welke opties we je kunnen bieden. Houd er rekening mee dat we een waardevermindering kunnen toepassen als er aanzienlijke gebruikerssporen zijn, die normale inspectie van het product overschrijden. De hoogte van de waardevermindering wordt per geval beoordeeld. Je bepaalt zelf welke optie het beste bij je past en wat er met je product gaat gebeuren.

    Heb je een zakelijk abonnement besteld? Let er dan op dat deze tot maximaal 14 dagen na activering geannuleerd kan worden. Grootzakelijke bestellingen en reeds geactiveerde prepaidpakketten kunnen niet geruild of geannuleerd worden.

  • Je product ruilen of annuleren

    Wil je liever een andere kleur, toch een ander product of je bestelling annuleren? Dat gaan we voor je regelen. Ruilen of annuleren kan tot 31 dagen na ontvangst en is gratis. Als je je bestelling annuleert, krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (excl. extra verzendopties zoals aangetekend of verzekerd verzenden) binnen 5 werkdagen teruggestort.

    Fabrieksinstellingen
    Bij het retourneren van je toestel is het belangrijk om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hiermee verwijder je alle instellingen, apps en foto's van je toestel. Heb je een iPhone? Zorg er dan voor dat de functie Zoek mijn iPhone is uitgeschakeld. Dit is nodig om ervoor te zorgen dat wij voldoende toegang hebben tot het toestel en je bestanden en gegevens kunnen worden verwijderd. Je kunt een back-up maken om deze bestanden en gegevens te bewaren. In onze toestelhulp leggen wij uit hoe je een back-up kunt maken en je toestel kunt resetten.

    Als je deze stappen niet uitvoert, kunnen we mogelijk geen reparaties of controles uitvoeren en kan de waarde van je apparaat bij terugzending dalen. Meer informatie over een dergelijke waardevermindering is te vinden op deze pagina.

  • Tip!Heb je een telefoon met abonnement besteld en wil je alleen het toestel ruilen? Stuur dan de simkaart niet mee.

  • Als je je product hebt aangemeld, krijg je van ons een verzendlabel om je product gratis naar ons terug te sturen. Dit verzendlabel is 7 dagen geldig. Je kunt je pakket volgen met een code die je bij het versturen krijgt en je ontvangt een bevestiging als we je pakket hebben ontvangen. Vervolgens gaan we het ruilen of annuleren voor je regelen. We houden je hiervan per e-mail op de hoogte, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

  • Je product is defect

    Een defect product is heel vervelend. Ook dan helpen we je natuurlijk! Kijk hiervoor op onze Garantie & Reparatie-pagina.

  • Je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen

    Voordat je je telefoon opstuurt, is het nodig om deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hiermee verwijder je alle instellingen, apps en foto's van je toestel. Om deze te behouden kun je eerst een back-up maken. In onze toestelhulp leggen we uit hoe het maken van een back-up en het resetten werken.

  • Retouradres

    Na het aanmelden van je product ontvang je van ons een verzendlabel. Hiermee verzend je op onze kosten je product naar het juiste retouradres. Wil je toch liever het retouradres ontvangen, zodat je je product op eigen kosten retour kunt sturen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier onderaan onze Klantenservice-pagina.

  • Voor het retourneren van particuliere bestellingen kun je het Europees modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht. Bovendien regel je het nog sneller via je accountpagina.