Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

‹ Terug naar het nieuwsoverzicht

Privileges voor Huawei-bezitters met de Huawei VIP Service!

Privileges voor Huawei-bezitters met de Huawei VIP Service!
Woensdag 11 mei 2016

We weten het allemaal: smartphones zijn leuk, maar redelijk vatbaar voor schade. Er is weinig vervelender dan een kapot toestel. Huawei begrijpt dit en introduceert de Huawei VIP Service. Superfijne privileges voor nop!

Wat is de Huawei VIP Service precies? In het kort zijn dat een aantal extra diensten waarmee je nét iets zorgelozer van je Huawei-smartphone kunt genieten. Als-ie stuk gaat is dat nog steeds balen, maar Huawei heeft nu services die de pijn verzachten. We zetten ze voor het gemak voor je op een rijtje! Sommige privileges gelden alleen voor de P9 en de P9 Plus.

Voor alle Huawei-toestellen

3 jaar garantie

Normaal krijg je twee jaar garantie op je toestel – met de Huawei VIP Service krijg je er een jaar extra garantie bij.

3 dagen Repair-service

Als je Huawei-smartphone kapot is, wordt-ie binnen drie werkdagen gefikst. Als je telefoon onherstelbaar beschadigd is, krijg je een ander toestel van Huawei. Lang onbereikbaar zijn is verleden tijd met de Huawei VIP Service! Deze service loopt drie jaar lang.

Gratis Pick Up- en Return-service

Mocht je Huawei-toestel het niet meer doen, dan heb je natuurlijk geen zin om veel moeite te doen om je telefoon te laten repareren. Huawei haalt met de VIP Service je toestel gratis op en brengt hem naderhand ook weer bij je terug. Wel zo fijn, heb jij even tijd om uit te huilen. Deze dienst loopt ook drie jaar.

Alleen voor de P9 en de P9 Plus

3 maanden schermgarantie

Heb je net de nieuwe topper van Huawei in handen, laat je 'm vallen. Geen nood: de eerste drie maanden krijg je gewoon een nieuw scherm van Huawei, of er nou een kras of een barst in zit. Niet te vaak laten vallen, want je kunt één keer gebruikmaken van deze dienst.

Huawei VIP Service

Gratis vervangend toestel binnen 3 maanden

Als je P9 of P9 Plus binnen drie maanden een hardware-defect heeft dat binnen de garantie valt krijg je eenmalig een nieuw toestel – geen gehannes met reparaties dus.

Hoe krijg ik dit?

Natuurlijk wil je graag gebruik maken van deze service. Gelukkig is dat heel makkelijk: registreer je toestel binnen dertig dagen na aankoop op deze site. Als je al een account hebt voor de Huawei Premium Service of de 3x3 Smart Deal kun je met dat account inloggen op eerdergenoemde website. Dat is alles! Kijk hier voor onze beste Huawei-deals.

Meer nieuws over: