Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

‹ Terug naar het nieuwsoverzicht

Huawei past service strategie aan onder de naam Huawei Premium Service

Huawei past service strategie aan onder de naam Huawei Premium Service
Dinsdag 23 juni 2015

Huawei gaat zijn huidige service strategie aanpassen. Dit betekent dat de 3x3 Smart Deal wordt vervangen door Huawei Premium Service. Als gebruiker heeft u nu recht op 3 jaar garantie en reparatie binnen 72 uur!

Huawei maakt al jaren naam voor zichzelf in Nederland als een zeer betrouwbaar en energiek merk. Naast het unieke smartphone aanbod biedt Huawei extra service voor alle klanten. Het merk gaat 3 jaar Pick-Up & Return en 72 uur Repair Service aanbieden aan alle Huawei smartphone gebruikers onder de naam: ‘Huawei Premium Service’. Pick-Up & Return betekent dat uw toestel bij een defect bij u aan de deur wordt opgehaald. Een ideale situatie natuurlijk! Zo hoeft u nooit meer extra inspanningen te leveren om uw toestel te laten repareren, u wordt door Huawei in de watten gelegd.

Om van de service gebruik te kunnen maken, dient u in te loggen de actiesite van Huawei. Via die site kunt u uw telefoon aanbieden ter reparatie. Voordat u gebruik kunt maken van deze service, moet u zich wel eerst aangemeld hebben. Dit kan nog een volle maand na de aanschaf, er is dus geen haast bij geboden. Pas na registratie is het mogelijk om gebruik te kunnen maken van Huawei Premium Service. U heeft dus 3 jaar lang recht op Pick-Up & Returngarantie en dat binnen 72 uur na aanmelden van een defect!

Alle informatie over Huawei garantie en reparatie kunt u hier vinden.

Meer nieuws over: