Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Simpel - informatie over abonnementen, bundels en mobiel internet

Simpel Sim Only Abonnementen

Bij Simpel kon je je tweejarige abonnement naar eigen inzicht samenstellen. Je koos eerst een belbundel, vervolgens een internetbundel en tot slot een smsbundel. Wilde je liever geen telefoon bij je abonnement? Dan koos je voor een Sim Only-abonnement van Simpel. Als je wilde bellen naar het buitenland kon je kiezen voor de speciale voordeelbundels van Simpel. Zo bespaarde je kosten en kon je met een gerust hart in of naar het buitenland bellen! Simpel wordt op dit moment helaas niet meer aangeboden door Belsimpel.nl. Hier vind je het huidige aanbod van Belsimpel.


Simpel Internet op je mobiele telefoon

Bij een Simpel-abonnement kon je een internetbundel kiezen. Je had hierbij de keuze uit databundels van verschillende grootte, namelijk: 1000, 2000 of 3000 MB. De snelheid van mobiel internet was daarbij maximaal 14,4 Mb/s voor het downloaden en 2 Mb/s voor uploaden.


Simpel Nummerbehoud

Wanneer je de overstap maakt naar een abonnement bij een nieuwe provider wil je waarschijnlijk je nummer behouden. Net als bij andere providers, was dit ook bij de provider Simpel geen enkel probleem. Nummerbehoud kon altijd voor je worden aangevraagd door Belsimpel.nl en was gratis. Ook als je eerder prepaid belde, kon je gewoon je telefoonnummer behouden.


Simpel Klantenservice

Wil je contact opnemen met Simpel? Simpel is telefonisch bereikbaar via 088 100 5757 op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Met dit telefoonnummer bel je tegen normaal tarief. Op de website van Simpel staan de antwoorden op veel gestelde vragen. Hier log je ook in op je Mijn Simpel-pagina. Simpel is ook bereikbaar via Twitter en Facebook, tijdens dezelfde uren als de telefonische klantenservice.