Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Verlenging met mobiele telefoon

  • Geen aansluitkosten
  • Eenvoudig via 1 SMS'je verlengen
  • Bellen en SMS'en met hetzelfde nummer

Informatie: verlenging met mobiele telefoon

  • Je krijgt een nieuwe telefoon en je abonnement wordt verlengd
  • Je behoudt gewoon je huidige nummer
  • Bel je liever met korting met je huidige telefoon? Kies dan Verlenging Sim Only
  • Het abonnement kan vanaf 3 tot 4 maanden voor einddatum van je huidige contract worden verlengd

Veelgestelde vragen en antwoorden voor 'verlenging met mobiele telefoon'

  • Wat is een Verlenging + GSM?

    Bij een verlenging + GSM verleng je jouw huidige abonnement of kies je voor een ander abonnement van dezelfde provider. Zodra je het abonnement van je keuze hebt geselecteerd ga je op zoek naar het toestel dat je graag bij deze verlenging wilt ontvangen. Doordat je al een keuze hebt gemaakt voor een abonnement kun je meteen zien hoeveel korting je krijgt op het toestel. Een verlenging kun je vanaf 3 tot 6 maanden voor het aflopen van je contract bij Belsimpel bestellen.

  • Is een Verlenging + GSM de juiste keuze voor mij?

    Wanneer je jouw huidige abonnement wilt verlengen en tevens een nieuwe telefoon wilt ontvangen dan is verlenging + GSM de juiste keuze. Door de combinatie krijg je een mooie korting op een nieuwe telefoon. Doordat je eerst een keuze voor een abonnement hebt gemaakt kun je direct zien of je het toestel voor €0,- krijgt.

  • Kan ik een ander abonnement kiezen voor het verlengen?

    Je kunt voor je verlenging ook een ander abonnement met eventueel andere tarieven selecteren. De enige voorwaarde is dat je bij dezelfde provider blijft. Binnen de verschillende abonnementen van de provider heb je dus alle keuze. Heb je op dit moment bijvoorbeeld Vodafone Smart dan kun je heel goed verlengen naar Vodafone Red.

  • Kan ik mijn huidige mobiele nummer behouden als ik overstap naar een nieuw abonnement van dezelfde provider?

    Wil je verlengen naar een ander abonnement van je huidige provider, dan kun je gewoon je huidige nummer behouden, dit gebeurt zelfs helemaal automatisch. Als je bijvoorbeeld wisselt van een Telfort-abonnement naar een KPN-abonnement kun je ook je nummer behouden.

  • Sim Only of verlenging + GSM?

    Indien je wilt verlengen heb je keuze uit twee mogelijkheden. Een Sim Only verlenging waarbij je veel geld kunt besparen op je abonnement, of een normale verlenging met een nieuw toestel.

  • Wanneer gaat mijn verlenging in?

    Als de contractstermijn van je huidige abonnement nog niet is verlopen, dan geldt het volgende. Bij T-Mobile en Telfort gaat je nieuwe abonnement in op het moment dat je oude abonnement afloopt. Bij Vodafone en KPN gaat je nieuwe abonnement in zodra je contract is verwerkt. Dit duurt doorgaans slechts enkele werkdagen nadat het contract door Belsimpel.nl is ontvangen. De contractstermijn van je nieuwe abonnement wordt in dat geval verlengd met de tijd die loopt tot de afloop van je huidige abonnement. Voor vragen hierover kun je bellen met de klantenservice op 050-2103404.

    Is de contractstermijn van je huidige abonnement al verlopen, dan ben je dus contractsvrij. Je nieuwe abonnement gaat dan meestal binnen enkele werkdagen in nadat het contract door Belsimpel is ontvangen. Bij Telfort kan dit wel enkele weken duren.