Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

‹ Terug naar het nieuwsoverzicht

Volg nu Belsimpel op Facebook, Hyves en Twitter.

Vrijdag 21 januari 2011, 10:01:44

Sociale netwerken spelen een steeds grotere rol in het dagelijks leven van de internettende Nederlander. Maar liefst 65% van de Nederlandse internetters heeft een Hyves-account en ook Facebook en Twitter worden steeds populairder. Belsimpel.nl wil haar klanten natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn en ziet in de opkomst van Facebook, Hyves en Twitter een goede mogelijkheid om haar klantenservice te verbeteren.

 

 

Wat wil Belsimpel.nl met de pagina’s bereiken? De Facebook, Hyves en Twitter-pagina’s zijn gemaakt om de klant op de hoogte te houden van de ontwikkelingen bij Belsimpel.nl en hun order. Zo kunnen klanten vragen inzake hun order stellen en tips geven zodat Belsimpel.nl in de toekomst bestellingen nog beter kan afhandelen.

 

Wacht je op een toestel met een lange levertijd – zoals bijvoorbeeld de LG Optimus 2xSpeed – dan kom je door ons te volgen als eerste achter wanneer we het toestel binnen hebben. Ook zullen we via de verschillende sociale netwerk-pagina’s belangrijk nieuws in de telecomwereld delen, unieke aanbiedingen, kortingen weggeven en andere acties op poten zetten. Dus wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen rond Belsimpel, volg ons nu op Facebook, Hyves en Twitter!

 

 

Facebookpagina Belsimpel.nlHyvespagina Belsimpel.nlTwitterpagina Belsimpel.nl

Meer nieuws over: