Via Belsimpel regel je nu eenvoudig je abonnement voor TV en internet. Ons aanbod is uitgebreid met abonnementen van verschillende providers voor thuis. Providers bieden vaak hoge kortingen en leuke extra's voor klanten die zowel het mobiele als het vaste abonnement bij hen afsluiten. Daarom regel je nu via Belsimpel ook eenvoudig je abonnement voor thuis.
Hulp nodig bij het aanvragen van een abonnement voor thuis? Of heb je vragen over TV en internet? Op deze pagina vind je alles over je abonnementen voor thuis. Onderaan deze pagina staan de antwoorden op alle veelgestelde vragen.
Bij Belsimpel regel je nu alles voor in huis op gebied van TV en/of internet. We bieden alle mogelijke combinaties aan*. Op dit moment geldt dit voor KPN-, Odido en Ziggo-abonnementen.
Alle deals voor TV en/of internet
*Abonnementen met TV en/of internet zijn op dit moment nog niet beschikbaar voor zakelijke klanten.
Je kan 31 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement overstappen of verlengen. Na een abonnementsaanvraag wordt het abonnement op dezelfde dag nog aangesloten. Je kiest zelf de ingangsdatum van je abonnement en ontvangt vervolgens een bevestiging van je abonnementsaanvraag van de provider. Een aantal dagen voor de ingangsdatum van je abonnement worden alle benodigdheden door je provider opgestuurd. Je krijgt een doe-het-zelf installatiepakket met een handleiding voor de installatie van het modem en/of de router.
Let op! Je hoeft je abonnement niet zelf op te zeggen, dit doet je nieuwe provider voor je.
Je kunt een nieuwe abonnementsaanvraag binnen 14 dagen annuleren. Binnen deze termijn is annuleren gratis.
Welke gegevens moet ik opsturen bij een aanvraag?
Om een abonnement met TV en/of internet aan te vragen hebben we de volgende gegevens nodig:
Via je provider krijg je te horen of je abonnementsaanvraag is goedgekeurd. In sommige gevallen wordt een abonnementsaanvraag afgekeurd:
Bij een afgewezen aanvraag kan je contact opnemen met je provider.
Heb je nog een vraag over TV en internet? Hieronder hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.
Dit is afhankelijk van of je hebt gekozen voor de Overstapservice of zelf je overstap regelt. Er zijn 2 opties:
Met de gratis overstapservice zegt je nieuwe provider het contract bij je oude provider op. Hiermee hoef je je geen zorgen te maken over dubbele kosten. Belsimpel heeft geen invloed op dit proces, dit loopt volledig via de providers.
Maak je geen gebruik van de overstapservice? In dat geval kun je, als je dat wil, zelf het abonnement bij je oude provider opzeggen.
Let op! Als je verhuist, moet je zelf je abonnement opzeggen bij je provider.
KPN | Telefonisch contact via 0800-0402 of op de website van KPN. |
Odido | Telefonisch contact via 0800-0092 of op de website van Odido. |
Ziggo | Telefonisch contact via 0900-1884 of op de website van Ziggo. |
Op sommige adressen zijn niet alle abonnementen met TV en/of internet beschikbaar. Daarom doe je bij het plaatsen van een bestelling met TV en internet eerst een Postcode-check. Hiermee vergelijk je eenvoudig welke abonnementen er in jouw postcodegebied beschikbaar zijn. Ook controleren we de dekking van alle netwerken en providers die bij Belsimpel zijn aangesloten op het opgegeven adres. Zo weet je zeker dat het door jou gekozen abonnement mogelijk is op het adres.
De duur hangt af van het abonnement dat je hebt gekozen. In de meeste gevallen gaat het om een 1- of 2-jarig abonnement, of een maandelijks opzegbaar abonnement. Er geldt altijd een opzegtermijn van 1 maand.
Je ontvangt je facturen via de provider. Het maandbedrag van je abonnement wordt afgeschreven via automatische incasso.
Buiten de maandelijkse kosten betaal je soms ook andere kosten, afhankelijk van het pakket en de provider.
Definities in het kostenoverzicht
Annuleren kan gratis binnen 14 dagen. Dit is per provider verschillend geregeld:
Internet: ADSL/VDSL, kabel of glasvezel.
TV: Interactieve TV, Digitenne en Satelliet TV
Op dit moment zijn de abonnementen met TV en internet nog niet beschikbaar voor zakelijke klanten.