Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

Dossier T-Mobile Early Renewal

Wil jij eerder een nieuw toestel bij je abonnement, maar kun je nog niet verlengen? T-Mobile heeft de oplossing: T-Mobile Early Renewal. Met deze service van T-Mobile bestel je al een nieuwe telefoon als je huidige contract pas 3 maanden loopt. Handig als er net een super mooie nieuwe telefoon is uitgekomen of als je jouw telefoon hebt laten vallen.


Zo werkt het

T-Mobile Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!

Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in. Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.

Let op: T-Mobile rekent eenmalig €71,12 voor deze service.


Kan ik Early Renewal aanvragen?

Voordat je voor je T-Mobile-abonnement een Early Renewal kunt aanvragen, moet je aan enkele voorwaarden voldoen. Check ze hieronder.

  • Je huidige abonnement loopt al minimaal 3 maanden;
  • Je huidige abonnement is nog niet verlengbaar. Het duurt dus nog meer dan 120 dagen tot deze afloopt;
  • Je huidige abonnement is niet uit een eerdere Early Renewal ontstaan;
  • Je hebt al je T-Mobile-facturen betaald;
  • Je hebt geen bestaande Early Renewal, waarvan het abonnement nog moet ingaan;
  • Je nieuwe abonnement heeft een looptijd van 12 of 24 maanden.

    Veelgestelde vragen

    • Kan ik T-Mobile Early Renewal via Belsimpel aanvragen?

      T-Mobile Early Renewal kun je alleen telefonisch via de klantenservice van T-Mobile aanvragen. Het is dus niet mogelijk om Early Renewal via Belsimpel aan te vragen.

    • Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?

      Je nieuwe abonnement gaat in als je huidige abonnement is afgelopen. Dit betekent dus dat je eerst gewoon nog de kosten van je huidige abonnement betaalt, tot deze is afgelopen. Daarna betaal je voor de contractsduur van je nieuwe abonnement, je nieuwe abonnementskosten.

    • Wanneer krijg ik mijn nieuwe telefoon?

      Zodra je Early Renewal is goedgekeurd, krijg je je nieuwe telefoon. Je hoeft dus niet te wachten tot het einde van je huidige contract.