Providerinformatie Hi



Het is vanaf 1 mei 2015 niet meer mogelijk om nieuwe abonnementen af te sluiten bij Hi. Bestaande klanten van Hi zijn tussen 23 april 2015 en 1 juli 2015 automatisch overgezet naar KPN. Kijk ook hier voor meer informatie.

Je kan vanaf zes maanden voor het einde van je contract je abonnement verlengen bij KPN. Vanaf twee maanden voor de einddatum van je contract kan je overstappen naar een andere provider met nummerbehoud.


Hi was de provider voor jongeren en studenten. Hi richtte zich met name op mensen die veel sms’en, whatsappen, tweeten en Facebooken. De basis van elk Hi-abonnement was dan ook een databundel met onbeperkt SMS, waaraan je zelf een belbundel kon toevoegen. Wanneer het tegoed van de internetbundel op was, werd de snelheid aangepast naar 32 MB per seconde. Zo kon je bij Hi altijd gebruikmaken van WhatsApp, Twitter en Facebook zonder extra kosten. Hi had ook voor de minder regelmatige bellers verschillende prepaid mogelijkheden, zelfs met internet.

Voormalige klanten van Hi nemen nu dus contact op met KPN!

Belangrijke telefoonnummers KPN

KPN klantenservice voor bestaande klanten 1200 (met je KPN nummer) of 06 1200 1200
KPN klantenservice vanaf een ander mobiel of vast nummer 0800-0105
KPN klantenservice vanuit het buitenland +316 1200 1200
Voicemail 1233
Blokkeren van je simkaart bij diefstal of vermissing 06 1200 1200
Verlengen of overstappen? Bekijk alle abonnementen met telefoons of Sim Only-abonnementen