iPhone FAQ

Veelgestelde vragen over de nieuwste iPhones

Op deze pagina hebben we alle informatie over de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max voor je verzameld.


Wanneer heb ik mijn iPhone in huis?

Dit kun je makkelijk terugvinden! Waar dit precies staat, hangt er vanaf of je al een bestelling hebt afgerond of niet.

Ik heb nog geen iPhone besteld

In dit geval gelden voor jou de levertijden die bovenaan de pagina's voor de iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max en iPhone 11 worden genoemd. Deze leverstatus wordt dagelijks geüpdatet.

Ik heb al een iPhone besteld

Log in dit geval in op je orderstatuspagina. Hier vind je precies terug wat de status van je bestelling is. We pakken pakketjes in tot 23.30 uur, dus je hoeft je geen zorgen te maken als hier voor die tijd nog niet staat dat je nieuwe iPhone is ingepakt. De informatie die je hier vindt is de meest up-to-date informatie die je kunt vinden. Er wordt namelijk ook al rekening gehouden met een plek in een eventuele wachtrij en onze klantenservice gebruik dezelfde status.

Let op: zolang je je bestelling niet volledig hebt afgerond, kunnen we geen iPhone voor je reserveren. Rond je volledige bestelling, dus inclusief insturen van gegevens, dan ook zo snel mogelijk af.


Welke modellen kan ik bij jullie kopen?

Bij Belsimpel vind je de onderstaande modellen, in allerlei verschillende combinaties van kleuren en opslagruimte! Ook de beschikbaarheid in onze winkels staat op deze pagina's vermeld.

Natuurlijk hebben we ook oudere iPhone-modellen. Die vind je in het overzicht van alle Apple-telefoons.


Kan ik de iPhones ook bij jullie in de winkel bekijken en kopen?

De nieuwe iPhones zijn vanaf eind september in alle Belsimpel-winkels te bekijken. Je kunt de iPhones vanaf dat moment ook in de winkel kopen en direct meenemen, zolang de winkelvoorraad strekt. De voorraad verschilt per model en kleur van het toestel. De winkelvoorraad is zichtbaar op de productpagina van de toestellen (zie de links per model hierboven). Check voordat je weggaat nog even goed de voorraad, want de verkopen gaan hard!


Leveren jullie ook op zondag?

Ja! De iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max worden ook op zondagen geleverd. Hiermee zorgen we ervoor dat je je toestel echt zo snel mogelijk in huis hebt.


Kan ik de iPhones ook met abonnement bestellen?

Jazeker, je kunt ook abonnement bij de iPhones afsluiten. Kies hierbij uit abonnementen van alle providers! Kijk daarvoor op de volgende pagina’s:


Waarom maakt het uit of ik een iPhone met of zonder abonnement wil bestellen?

Belsimpel werkt samen met verschillende providers, zodat je een abonnement af kunt sluiten bij je iPhone. De providers zorgen ervoor dat de nieuwe iPhones beschikbaar zijn met hun eigen abonnementen. In hoeverre dit lukt, verschilt vaak per provider. Hierdoor kunnen de beschikbare modellen per provider soms wisselen, of een model is wel met abonnement beschikbaar, maar niet als los toestel.

De vraag naar telefoons zonder abonnement is vaak groter, ook bij het inkopen. Hierdoor zijn losse toestellen vaak moeilijker te verkrijgen. Wij gaan echter tot het uiterste om toch zoveel mogelijk iPhones voor je te bemachtigen!


Wat als ik bij mijn iPhone een accessoire bestel dat niet op voorraad is?

Heb je een iPhone besteld met een accessoire en heeft het accessoire een langere levertijd dan het toestel? Dan leveren we je bestelling in delen, zodat je niet op je nieuwe telefoon hoeft te wachten!


Wat voor garantie zit er op mijn iPhone?

Op alle telefoons die je bij Belsimpel koopt zit standaard 2 jaar garantie. Voor iPhones geldt dat Apple zelf tot 1 jaar na aankoop voor je klaarstaat met fabrieksgarantie. Via Belsimpel kun je hierna nóg een jaar rekenen op garantie. Op onze Garantie & Reparatie-pagina voor Apple vind je alle relevante informatie.


Welke draadloze laders kun je gebruiken met de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max?

Apple heeft voor al zijn nieuwe iPhones gekozen voor de Qi-techniek (zeg: Chi). Hierdoor zijn alle draadloze laders die gebruik maken van deze techniek te gebruiken met de nieuwste iPhones. Het maakt dus niet uit of je kiest voor een draadloze lader van Zens, of juist een oplaadstation van 4smarts. Alle universele Qi-laders zijn te gebruiken met deze drie iPhones!


Werkt draadloos laden ook met een hoesje?

Omdat de iPhones uit de 11 serie zijn voorzien van een glazen achterkant, is het zeker een goed idee om een goed hoesje om je iPhone te doen. Hoesjes hebben over het algemeen geen invloed op het draadloze laden.


Verkopen jullie Nederlandse iPhones?

De herkomst van de iPhones die Belsimpel verkoopt, kan verschillen. Wij kopen namelijk in op de internationale markt. Hierdoor kunnen we jou de beste prijzen bieden. Bovendien zit er in feite geen verschil tussen bijvoorbeeld een "Nederlandse" iPhone, of een "Duitse" iPhone. Al deze telefoons komen uit dezelfde fabriek en rollen gewoon gezamenlijk van de loopband.

Omdat we op Europees niveau inkopen, kan het soms voorkomen dat er een ander soort stekker bij je nieuwe telefoon zit. In dit geval zorgt Belsimpel er altijd voor dat je een passende, Nederlandse stekker bij je nieuwe iPhone krijgt. Zelf hoef je hier dus niets extra's voor aan te schaffen!


Zijn jullie iPhones simlockvrij?

Alle iPhones die Belsimpel verkoopt zijn simlockvrij. Je kunt dus gewoon elke simkaart gebruiken met je nieuwe toestel!


Wat is eSIM en kan ik het in Nederland gebruiken?

Misschien heb je wel gehoord dat de nieuwe iPhones te gebruiken zijn met twee simkaarten. Naast een 'gewone' nano-sim is er namelijk ook een eSIM geïntegreerd in de nieuwe iPhones. Dit is een soort virtuele simkaart. T-Mobile biedt als enige provider in Nederland een eSIM-abonnement aan.