Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Xiaomi Mi A1 - Tips & Tricks

Online: Op voorraad: Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis
Winkels:

Winkelvoorraad

Amsterdam

- Ferdinand Bolstraat 83

Op voorraad

Den Haag

- Spuistraat 25

Op voorraad

Groningen

- Vismarkt 5

Op voorraad

Rotterdam

- Lijnbaan 61 - A

Op voorraad

Tilburg

- Heuvelstraat 30 - a

Op voorraad

Utrecht

- Lange Elisabethstraat 35

Op voorraad

Zwolle

- Diezerstraat 12

Op voorraad

Vragen & antwoorden voor de Xiaomi Mi A1

  • Heeft de Xiaomi Mi A1 het CE Keurmerk?

    Antwoord:

    Ja, de Xiaomi-telefoons die bij Belsimpel worden verkocht zijn allemaal voorzien van het CE Keurmerk.

  • Waarom kan ik de Nederlandse taal niet instellen op mijn Xiaomi Mi A1?

    Antwoord:

    Dit toestel is zeer schaars in Europa. De smartphonefabrikant heeft de weg naar de Europese markt nog niet gevonden. Daarom kan het zijn dat de Nederlandse taal nog niet wordt aangeboden wanneer je de telefoon voor het eerst in gebruik neemt. Je kunt in ieder geval wel kiezen voor Engels, Frans of Spaans.

  • Heb ik met mijn Xiaomi Mi A1 recht op garantie?

    Antwoord:

    Je hebt met dit toestel gewoon recht op 2 jaar verkopersgarantie. Deze garantie geldt alleen als de originele software op het toestel staat. Wanneer het toestel ter reparatie aangeboden moet worden, wordt deze teruggestuurd naar de leverancier. Houd er dus rekening mee dat de reparatie langer kan duren dan normaal.

  • Kan ik met mijn Xiaomi Mi A1 gebruik maken van online opslag?

    Antwoord:

    Naast het interne geheugen van je toestel kun je ook gebruik maken van Cloud Storage. Hier kun je jouw foto’s en video’s uploaden, zodat ze niet meer op je telefoon hoeven te staan. Ze blijven wel beschikbaar op je telefoon via de Cloud, maar nemen geen ruimte meer in op je telefoon. Zo blijft je telefoon snel en zal je geheugen veel minder snel vol raken. Voorbeelden van Cloud-storage zijn iCloud, Dropbox, Google Drive en Microsoft OneDrive.

  • Het opslaggeheugen van mijn Xiaomi Mi A1 is vol. Wat kan ik doen?

    Antwoord:

    Het toestelgeheugen van je telefoon kan vol raken, door het opslaan veel apps, foto’s, video’s, muziek of contacten. Dit is erg vervelend, want het maakt je telefoon langzaam en je kunt geen nieuwe foto's of apps meer downloaden. Je kunt het geheugen van je telefoon uitbreiden met een microSD-kaartje. Dit is een geheugenkaartje die je in het vakje van je tweede simkaart kunt plaatsen. Dit betekent wel dat je maar één simkaart kan gebruiken. Je kunt ook gebruik maken van Cloud-storage. Je uploadt dan foto's en video's naar de Cloud en verwijdert ze daarna van je telefoon. De bestanden blijven beschikbaar op je telefoon via de Cloud, maar nemen zo geen ruimte meer in op je toestel. Zo blijft je telefoon snel en heb je weer ruimte voor bijvoorbeeld nieuwe apps. Voorbeelden van Cloud-storage zijn iCloud, Dropbox, Google Drive en Microsoft OneDrive.

Alle vragen & antwoorden