Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

Telfort informatie over abonnementen, bundels, mobiel internet en Telfort CombiVoordeel

Telfort Abonnement & bundels

Geniet ook zonder te veel te betalen! Telfort is een voordeeldenker, die kwaliteit biedt voor een lage prijs. De provider wil het zo eenvoudig mogelijk voor je houden en heeft daarom de meest gekozen combinaties van belminuten en data voor je uitgezocht. Deze hebben ze voor je vastgelegd in een aantal abonnementen en er een zo voordelig mogelijk prijskaartje aan gehangen. Dit scheelt dus een hoop uitzoekwerk en keuzestress voor jou! 

Als je naast een abonnement van Telfort ook een nieuwe telefoon wilt, heb je de keuze om de telefoon in een keer af te betalen of om elke maand een klein deel af te lossen. Deze tweede optie noemen we een toestelabonnement. Hierbij bepaal je zelf de verhouding tussen je maandelijkse afbetaling en het restant dat je eventueel alsnog direct betaalt.

Telfort kent een aantal unieke voordelen als provider. Zo zijn onder andere je belminuten en MB’s bij Telfort drie maanden geldig. Dit betekent dat als je aan het einde van de maand belminuten of MB’s over hebt, je deze in de volgende twee maanden daarna nog kan gebruiken. Een ander groot voordeel van Telfort is dat je na 10 minuten gratis belt, waardoor je maximaal gebruikmaakt van je belbundel. Meer voordelen van Telfort vindt je hieronder.


Telfort Sim Only

Een Telfort Sim Only-abonnement is een abonnement zonder toestel. Je krijgt alleen een simkaartje. Omdat er geen toestel bij zit, betaal je hier niet voor en dat scheelt flink in de maandelijkse kosten. De abonnementen bestaan, net als de abonnementen inclusief toestel, uit de meest gekozen combinaties van data en bellen. De lengte van je abonnement, één- of tweejarig, bepaal je zelf.


Telfort Internet op je telefoon

Bij Telfort heeft elk abonnement een andere hoeveelheid internet. Bij alle internetbundels zit je op het 4G-netwerk, waardoor je razendsnel surft en een maximale downloadsnelheid van 150 Mb/s haalt. Als je internetbundel op is, is deze ook echt helemaal op, tenzij je een extra losse bundel aanschaft. Zo voorkom je torenhoge kosten wanneer je per ongeluk buiten je bundel op het 4G-netwerk zit. Internetten in het buitenland gaat vanuit een aparte bundel die je los van je abonnement aanschaft. Deze Internetbundel EU met 125 MB kost €5,- en is zeven dagen geldig. Je ontvangt een sms als je 80% en 100% van dit tegoed hebt verbruikt.


Telfort CombiVoordeel

Als klant van Telfort ben je extra voordelig uit. Niet alleen omdat de provider zeer scherp geprijsde abonnementen heeft, maar ook omdat je door te combineren vele extra’s krijgt. Als je een Telfort Thuis-abonnement hebt, voor bijvoorbeeld vast internetten, bellen of televisie, en een Telfort Mobiel-abonnement bestelt, profiteer je van CombiVoordeel. Je krijgt voor dezelfde prijs meer MB’s en minuten, elke maand weer!

Heb je bijvoorbeeld een abonnement met 500 MB en 300 minuten, dan krijg je met CombiVoordeel automatisch 1000 MB en 600 minuten per maand. Dat is voordeel waar je echt wat aan hebt! Voor elk extra abonnement met een bel- of databundel op hetzelfde adres, verdubbel je je data en minuten. Er geldt een maximum van vijf mobiele abonnementen per adres. Voor een volledig overzicht hebben we een handig dossier over Telfort CombiVoordeel voor je gemaakt. Doe er je voordeel mee!


Voordelen van Telfort

Betrouwbaar netwerk

Klanten van Telfort maken gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, dat bovendien overal in Nederland goede dekking heeft. Bij alle databundels van Telfort maak je automatisch gebruik van 4G-internet. Zo internet je razendsnel met downloadsnelheden tot maar liefst 150 Mb/s.

Gratis bellen na 10 minuten

Hoewel Telfort een breed aanbod heeft als het gaat om belbundels, hoeft de belgrage klant zich bij geen enkel abonnement zorgen te maken. Telfort heeft namelijk een goede deal: als je langer dan tien minuten belt, is de rest van het gesprek gratis! Heerlijk lang bijkletsen met je oma of beste vriendin, zonder dat je om de kosten hoeft te denken. Deze voorwaarden gelden automatisch voor alle Telfortklanten, je hoeft er dus niets extra’s voor te doen!

Minuten en MB’s drie maanden geldig

Bij Telfort zijn de belminuten en MB’s uit je maandelijkse bundels drie maanden geldig. Dus als je data of minuten overhebt aan het einde van de maand, dan mag je die in de twee daaropvolgende maanden gewoon opmaken. Zo vergaan er nooit MB’s of minuten waar je wel voor betaald hebt en ben je geen dief van je eigen portemonnee.

Altijd inzicht in je verbruik en kosten

Als klant van Telfort krijg je toegang tot Mijn Telfort. Hier vind je veel informatie over je abonnement en regel je allerlei zaken eenvoudig zelf. Zo zet je gemakkelijk je bundels omhoog of weer terug en vraag je hier extra bundels aan. Ook vindt je in Mijn Telfort je facturen en houd je je verbruik in de gaten. Zo ben je dus altijd op de hoogte van je maandelijkse kosten en de hoeveelheid sms’jes, minuten en MB’s die je nog hebt voor de rest van de maand. Mijn Telfort is bereikbaar via de site van Telfort, maar ook te downloaden als app voor op je smartphone.

Geen onverwachte kosten

Telfort zorgt ervoor dat je geen onverwachte kosten maakt, doordat je teveel op het mobiele internet zit. Zodra je internetbundel op is, kun je geen gebruik meer maken van het 4G-netwerk. Zo voorkom je onvoorziene kosten buiten je bundel. Wil je wel verder internetten, dan verhoog je je maandelijkse internetbundel of koop je eenmalig een losse internetbundel bij voor de rest van de lopende contractmaand.


Telfort Klantenservice

Op de site van Telfort vind je veel extra informatie. Daarnaast is er een forum voor Telfort-klanten, waar je terecht kan bij problemen met je Telfort-abonnement. De klantenservice van Telfort is verder nog bereikbaar via e-mail of Twitter. Via Mijn Telfort regel je veel zaken zelf en bekijk je je facturen.

Liever telefonisch contact? Bel dan naar 0900 9596 (€ 0,50 per gesprek). De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Vanuit het buitenland is de klantenservice te bereiken op +31 88 7650 200 (voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland).