Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Tele2 informatie over abonnementen, bundels, en mobiel internet

Tele2

Tele2 Abonnement & bundels

Met een Tele2 Mobiel abonnement kies je zelf voor een bundel die bij je past. Je kunt hier een toestelbundel aan toevoegen, om het eenmalige bedrag voor je telefoon te verlagen. Al deze abonnementen stel je zelf samen. Eerst kies je de hoeveelheid internet die je wilt: 1000, 1500, 4000, 8000 of 24000 MB. Wanneer je het abonnement met 1000 MB internet kiest, krijg je hier een bel- en sms-bundel bij van 100 min/sms. Bij alle andere abonnementen bel en sms je onbeperkt! Je sluit bij Tele2 een abonnement af voor twee jaar. Als je internetbundel al op is voor de maand voorbij is, kun je kiezen voor een Extra Internetbundel. Met deze bundel krijg je een extra internetbundel waarmee je tot de volgende factuurperiode internet. Deze bundels zijn er in verschillende groottes: 100, 500, 1000, 2000 en 4000 MB. Ook zijn er een aantal Internet Buitenland Bundels, waarmee je ook in het buitenland voordelig internet!


Tele2 Sim-Only

Als je je huidige telefoon nog een tijdje wilt gebruiken, kun je ook kiezen voor een Tele2 Sim Only-abonnement. Dit is een abonnement zonder toestel; je krijgt dus alleen een simkaart met abonnement. Vaak is dit een stuk goedkoper dan een abonnement met toestel! Je sluit bij Tele2 een Sim Only-abonnement af voor een maand of voor twee jaar. Daarnaast kies je voor 1000 MB met een bel- en sms-bundel van 100 min/sms of 1500, 4000, 8000 of 24000 MB met onbeperkt bellen en sms’en!


Tele2 Internet op je mobiele telefoon

Met een abonnement van Tele2 kun je het hele internet leegtrekken. Of je een grootverbruiker bent of juist niet zo heel veel op internet zit, er is altijd een geschikte bundel te vinden bij Tele2! De internetbundels variëren van 1 GB tot wel 24 GB per maand. Alle bundels van Tele2 ondersteunen 4G-internet, wat betekent dat je supersnel kunt internetten. Je hoeft ook niet bang te zijn voor buiten-de-bundelkosten: wanneer je internetbundel op is, kun je niet meer internetten. Je kunt dan altijd voor een Extra Internetbundel gaan, zodat je er de rest van je factuurmaand weer tegenaan kunt.


Tele2 Klantenservice

Voor vragen kun je terecht op de website van Tele2. Hier kun je zoeken tussen veelgestelde vragen, kijken op het forum en chatten met een medewerker. Heb je liever telefonisch contact? De klantenservice is bereikbaar op 020 754 4444. Tele2 klanten kunnen met hun Tele2-nummer ook bellen naar 1200. Bellen kan op werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Vanuit het buitenland is de klantenservice te bereiken op +31 640 191 602.


Voordelen van Tele2

Tele2 heeft een 4G-only-netwerk. Dit netwerk is erg betrouwbaar en heeft een goed bereik. Als je ergens bent waar je onverhoopt geen 4G-internet kunt ontvangen, dan schakel je terug naar het 2G- of 3G-netwerk van T-Mobile. Als klant van Tele2 kun je jouw verbruik in de gaten houden met de Mijn Tele2-app. Ook zie je alles over je verbruik door in te loggen op de site van Mijn Tele2. Daarnaast ontvang je een waarschuwings-sms'je als je 80% en 100% van je bundel hebt verbruikt.