Maatregelen coronavirus

Op deze pagina houden we je op de hoogte van de maatregelen die wij nemen met betrekking tot het coronavirus. Bekijk voor meer informatie ook de veelgestelde vragen per onderwerp hieronder.


We helpen je graag op een verantwoorde manier

Juist in onzekere tijden zoals deze is het belangrijk dat mensen contact met elkaar kunnen leggen en verbonden zijn. Wij staan daarom gewoon voor je klaar en gaan tot het uiterste om je zo goed mogelijk te helpen, zoals je dat van ons gewend bent. De gezondheid van onze klanten en collega's staat hierbij voorop. Wij volgen daarom de richtlijnen van het RIVM en treffen de nodige maatregelen.

Je kunt nog steeds bij ons bestellen; voor 23.30 uur besteld is morgen in huis! Ook is onze Klantenservice de hele dag bereikbaar, van 9.00 tot 23.30 uur, en kun je in onze winkels langskomen.


Onze voorraad

  • Wordt jullie voorraad nog aangevuld?

  • Wat houdt de voorraadstatus "op voorraad" in?

Verzending en levertijd

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • Kan mijn bestelling nog thuisbezorgd worden?

  • Welke maatregelen met betrekking tot het coronavirus treft PostNL?

    PostNL volgt de richtlijnen van de overheid en treft maatregelen om direct contact zoveel mogelijk te beperken. Dit houdt in dat je voor ontvangst van je bestelling geen handtekening hoeft te zetten. In plaats daarvan noteert de bezorger de voor- en achternaam van de ontvanger van het pakket en de laatste drie karakters van het documentnummer van het legitimatiebewijs. Het pakket mag ook aangenomen worden door iemand anders op hetzelfde adres.

    Is je bestelling verzonden? Leg dan alvast een identiteitskaart, rijbewijs of paspoort klaar, zodat de chauffeur van PostNL snel weer door kan.

  • Kan ik mijn bestelling nog afhalen bij een PostNL-punt?

  • Kan ik mijn bestelling nog afhalen bij een Belsimpel-winkel?

  • Ik woon in België. Kan mijn bestelling nog bezorgd worden?

  • Kan ik mijn defecte product nog ter reparatie sturen?

Belsimpel-winkels

  • Zijn de Belsimpel-winkels geopend?

  • Is het nodig om een afspraak te maken om te komen winkelen bij Belsimpel?

    Je kunt zonder afspraak langskomen in één van onze zeven Belsimpel-winkels. We helpen je dan graag met het uitzoeken van een telefoon en/of abonnement, het instellen van je telefoon of het beantwoorden van andere vragen. Houd er rekening mee dat er maximaal 2 klanten tegelijkertijd in onze winkels zijn toegestaan en dat het verplicht is om een mondkapje te dragen. Wanneer er een afspraak gepland staat voor het overzetten van gegevens, heeft dit voorrang op iemand die spontaan binnenloopt.

    Gegevens overzetten?
    Alleen wanneer je je gegevens wilt laten overzetten van je oude naar je nieuwe toestel, vragen we je een afspraak te maken. Je plant gemakkelijk zelf een afspraak in bij één van onze winkels via onderstaande knop. Houd er rekening mee dat een afspraak minimaal 4 uur van tevoren ingepland moet worden.

    Plan een afspraak in >

  • Ik wil graag hulp bij het overzetten van gegevens, kan dat nog?

    Dat kan zeker! Het overzetten van gegevens doen we alleen op afspraak. Plan gemakkelijk een afspraak in bij één van onze zeven winkels via de knop hieronder.

    Plan een afspraak in >

Contact

  • Ik heb een vraag. Hoe kan ik jullie bereiken?

  • Wat zijn jullie openingstijden op dit moment?

Overig

  • Werkt de app CoronaMelder op alle telefoons?