Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Verzending

Op deze pagina vind je alles over de verzending en bezorging van je pakket. Je kunt kiezen of je je pakketje thuis wilt laten bezorgen, wilt afhalen bij een PostNL-punt of wilt afhalen bij één van de zeven Belsimpel-winkels.



Je pakketje volgen

Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je op de website van PostNL je pakketje volgen. De Track & Trace-code van je bestelling vind je ook op je orderstatuspagina.


Verzendmethoden

Je kunt kiezen uit drie verschillende verzendmethoden: thuisbezorgen, je pakketje afhalen bij een PostNL-punt, of afhalen bij een Belsimpel-winkel.


Je pakketje thuis laten bezorgen
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling door PostNL thuis of op je werk te laten bezorgen. Heb je een toestel besteld, of een accessoire dat niet door de brievenbus past? Dan moet je aanwezig zijn op het moment van bezorging om je handtekening te zetten. Sim Only's en kleinere accessoires versturen we per briefpost, daarvoor hoef je niet aanwezig te zijn.


Je pakketje afhalen bij een PostNL-punt
Je kunt tijdens je bestelling ook aangeven dat je het pakketje wilt laten bezorgen bij een PostNL-locatie in de buurt. Je kunt zelf een locatie kiezen en vervolgens het pakket daar ophalen op een moment dat het jou uitkomt. Je kunt je pakketje alleen zelf afhalen, op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Afhalen is mogelijk van maandag tot en met zaterdag.


Je pakketje afhalen bij een Belsimpel-winkel
Je kunt je bestelling altijd gratis afhalen in één van de zeven Belsimpel-winkels. Dit kan tijdens de openingstijden van de winkel, op vertoon van je legitimatiebewijs. Bekijk hieronder vanaf welk tijdstip je het pakket kunt afhalen:

  • Afhaaltijden Belsimpel-winkel

    Besteld op Afhalen vanaf
    Maandag Dinsdag, na 13.00 uur
    Dinsdag Woensdag, na 13.00 uur
    Woensdag Donderdag, na 13.00 uur
    Donderdag Vrijdag, na 13.00 uur
    Vrijdag Zaterdag, na 13.00 uur
    Zaterdag Maandag, na 13.00 uur (Groningen na 14.30 uur)
    Zondag Maandag, na 13.00 uur (Groningen na 14.30 uur)
    LET OP!  Voor Amsterdam en Tilburg geldt op dit moment na 14.00 uur afhalen. 

    Let op: we sturen je een bericht zodra het pakket voor je klaarligt. Vanaf dat moment kun je de bestelling afhalen.

    Haalt iemand anders je pakketje op? Zorg dan dat diegene zijn/haar eigen legitimatiebewijs, (een kopie of foto van) jouw legitimatiebewijs en het ordernummer van je bestelling meebrengt.


Verzendkosten

In onderstaande tabel zie je wat de verzendkosten van je bestelling zijn.

Per post Afhalen bij PostNL Afhalen bij Belsimpel
Los toestel Gratis Gratis Gratis
Accessoire Gratis Gratis Gratis
Prepaid Gratis Gratis Gratis
Abonnement + toestel € 4,95 € 4,95 Gratis
Sim Only-abonnement Gratis Gratis Gratis
Verzending naar België € 5,95 n.v.t. n.v.t.

Veelgestelde vragen

Heb je nog een vraag over de verzending van je bestelling? Hieronder hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    We houden je altijd per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling. Op het moment dat we deze verzenden, ontvang je een Track & Trace-code. Voer de code in op de website van PostNL om te checken wanneer je pakketje bezorgd wordt. Dit werkt zowel voor bezorging thuis als voor afhalen bij een PostNL-punt.

    Haal je je bestelling af bij de Belsimpel-winkel? Dan laten we je een dag van tevoren per e-mail en sms weten per wanneer je pakketje klaarligt.

  • Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

    Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, laat de bezorger een 'niet thuis-code' achter. Hiermee kun je tot 22.00 zelf kiezen waar en wanneer je het pakketje wilt laten bezorgen. Als je geen keuze doorgeeft, komt de bezorger de volgende dag nogmaals langs met je pakket. Lukt het de tweede keer ook niet, dan wordt je pakketje twee weken bewaard op een PostNL-locatie bij je in de buurt. Je kunt het daar afhalen op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.

  • Hoe kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?

    Heb je besteld, maar een foutje gemaakt bij het invullen van je adres? Of wil je de bestelling toch ergens anders laten afleveren? Geen zorgen, je kunt het adres wijzigen. Bekijk eerst op je orderstatuspagina of de bestelling al door ons verzonden is.

    Is je bestelling nog niet verzonden?
    Neem dan contact op met onze klantenservice. We kunnen een adreswijziging doorvoeren in ons systeem zodat het pakket naar het juiste adres verzonden wordt.

    Is je bestelling al verzonden?
    Dan kunnen wij het afleveradres niet meer aanpassen. Gebruik de Track & Trace-code die je per e-mail van ons hebt gekregen om bij PostNL het adres te wijzigen. Dit kan na de eerste afleverpoging.

  • Kan ik zelf een bezorgdatum uitkiezen?

    Als je een accessoire of los toestel (zonder abonnement) bestelt, kun je zelf een bezorgdatum kiezen die maximaal 10 dagen in de toekomst ligt. Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn en voor verzending binnen Nederland.

  • Versturen jullie pakketjes naar het buitenland?

    We verzenden pakketjes naar Nederland en België. Vanuit België kun je alleen losse accessoires of toestellen (zonder abonnement) bestellen, en heb je het pakketje binnen 1 à 2 dagen in huis. Verzending naar een ander land dan Nederland of België is niet mogelijk.

  • Kan ik mijn pakketje door iemand anders laten afhalen?

    Heb je ervoor gekozen je bestelling af te halen bij de Belsimpel-winkel, dan kun je het pakketje ook door iemand anders laten afhalen. Zorg ervoor dat diegene zijn/haar eigen legitimatiebewijs, (een kopie of foto van) jouw legitimatiebewijs en het ordernummer van de bestelling meebrengt.

    Let op: heb je gekozen voor afhalen bij een PostNL-punt? Dan is het niet mogelijk om je bestelling door iemand anders te laten afhalen.