Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

Na je bestelling


Op deze pagina vind je informatie die van belang is na de bestelling van je abonnement bij XS4ALL. Klik hieronder op het onderwerp waarover je meer te weten wilt komen:





Facturen

Via Mijn XS4ALL regel je online allerlei zaken die te maken hebben met je abonnement. Hier kun je ook je rekening inzien. Meld je aan op Mijn XS4ALL en bewaar je gebruikersnaam en wachtwoord op een veilige locatie. Voor vragen hierover neem je contact op met de klantenservice van XS4ALL.

Let op: het komt soms voor dat de eerste factuur van XS4ALL hoger of lager uitvalt dan je in eerste instantie had verwacht. Als de factuur lager uitvalt, dan betreft het vaak een ‘gebroken’ maand. De factuur wordt bepaald vanaf de aansluitdatum van je abonnement tot het einde van de factuurmaand van XS4ALL. Als je factuur hoger uitvalt komt dit vaak door in rekening gebrachte aansluitkosten van de provider. Indien je factuur niet klopt, om andere redenen dan hierboven genoemd, neem dan contact op met XS4ALL.




Databundel

Als je de limiet van de bundel hebt bereikt, worden er door XS4ALL geen extra kosten in rekening gebracht. In plaats daarvan schakelen ze de snelheid van je internet terug naar 128/64 kb/s. Zo blijf je gewoon gebruik maken van je tablet zonder onverwacht hoge kosten op je factuur. Aan het begin van de nieuwe maand internet je weer met de snelheid die je gewend bent. Je kunt je telefoonnummer doorgeven zodat je een sms ontvangt wanneer je je bundel bijna hebt opgebruikt.




Buitenland

Internet Onderweg werkt alleen binnen Nederland. Je kunt hiermee dus niet in het buitenland gebruik maken van je abonnement. Zo kom je niet voor onverwacht hoge kosten te staan vanwege datagebruik in het buitenland.




Overstappen

Bij XS4ALL geldt één maand opzegtermijn. Hierna is het mogelijk om over te stappen naar een nieuwe provider. Je komt dan in aanmerking voor een aanbieding met korting op een nieuwe tablet, een abonnementskorting of een combinatie van beide.




Opzeggen

Het Internet Onderweg abonnement van XS4ALL is maandelijks opzegbaar. Hiervoor geldt één maand opzegtermijn. Belsimpel.nl kan helaas niet voor je opzeggen. Opzeggen kan door via de website van XS4ALL een online opzegformulier op te sturen, waarmee je de opzegging definitief maakt. Het formulier vind je hier.