Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Na je bestelling


Op deze pagina vind je informatie die van belang is na de bestelling van je abonnement bij Telfort. Klik hieronder op het onderwerp waarover je meer te weten wilt komen:





Facturen

Via Mijn Telfort regel je online allerlei zaken rond je abonnement, zoals het inzien van je rekening. Meld je aan op Telfort.nl en bewaar je gebruikersnaam en wachtwoord op een veilige locatie. Voor vragen over aanmelden bij Telfort neem je contact op met de klantenservice van Telfort.

Let op: het komt soms voor dat de eerste factuur van Telfort hoger of lager uitvalt dan je in eerste instantie had verwacht. Als de factuur lager uitvalt, dan komt dit vaak door een ‘gebroken’ maand. Je factuur loopt vanaf de aansluitdatum van de dag dat je abonnement actief wordt, tot het einde van de factuurmaand van Telfort. Wanneer je factuur hoger uitvalt komt dit vaak door in rekening gebrachte aansluitkosten door de provider. Als je factuur niet klopt, om andere redenen dan hierboven genoemd, neem dan contact met ons op via info@belsimpel.nl. Voeg bij deze mail een kopie van de foutieve factuur, dan lossen wij het voor je op.




Databundel

Bij Telfort wordt internet helemaal uitgezet wanneer je de limiet van je databundel hebt bereikt. Hierdoor kun je dus niet zomaar buiten je bundel internetten. Mocht je toch gebruik willen blijven maken van het internet, dan kun je eenmalig een extra internetbundel kopen. Je hoeft niet bang te zijn dat je zomaar de limiet van je databundel bereikt. Telfort stuurt namelijk altijd een gratis sms'je als je 80% en 100% van je databundel hebt verbruikt. Heb je elke maand te weinig MB’s? Dan kan het voordelig zijn om de internetbundel van je abonnement te verhogen. Verhogen van je bundel kan op elk moment. Verlagen kan ook, maar alleen naar de door jou oorspronkelijk afgesloten bundel.




Buitenland

Telfort hanteert afwijkende tarieven voor bellen, sms’en en internetten in het buitenland. Een overzicht van de huidige tarieven vind je via Buitenlandse tarieven van Telfort.

Je kunt in het buitenland mobiel internetten tot een bedrag van €60,50 (incl. BTW) per maand. Je krijgt een sms’je zodra je 80% van de limiet verbruikt hebt. Bij het bereiken van de limiet wordt het internet automatisch stopgezet, tenzij je ervoor kiest om die limiet tijdelijk uit te zetten. Wil je die limiet voor altijd uitzetten? Sms dan 'UIT' naar 1277. Als je hem toch weer aan wilt, sms je 'AAN' naar 1277. Zodra je in het buitenland komt, krijg je van Telfort een sms’je met informatie over de tarieven die in dat land gelden. Buiten de EU betaal je per gesprek een starttarief van €0,07. Let op: voor prepaid-klanten is het niet mogelijk om in het buitenland te mms'en.

Buitenlandbundels

Bundels Inhoud
Internetbundel EU Als je op reis gaat is het leuk om via social media te kunnen zien wat de thuisblijvers aan het doen zijn. Nog leuker is om zelf te delen waar jij mee bezig bent! Met de Internetbundel EU heb je binnen de Europese Unie toegang tot internet. Voor klanten met een Telfort-abonnement is er een weekbundel met 125MB data, prepaid-gebruikers hebben de keuze tussen een dag- en weekbundel. De prepaid-dagbundel heeft 50MB data en de -weekbundel 100MB.
Internetbundel Wereld Prepaid Ga je net wat verder van huis op reis, dan is de Internetbundel Wereld een goede optie. Hierbij kun je kiezen tussen een dag- en weekbundel. De dagbundel is 24 uur geldig en heeft 4 MB data. De weekbundel voorziet je van 10MB data en is zeven dagen geldig. De Internet Wereld-bundels zijn alleen beschikbaar voor prepaid klanten van Telfort.



Verlengen

Je kunt vanaf vier maanden voor het einde van je huidige abonnement verlengen bij Telfort. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke klanten. Je kunt kiezen voor een abonnement met een nieuw toestel of een Sim Only met korting. Neem om te verlengen contact op met Belsimpel.nl via 050-2103404. De verlenging gaat pas in als je huidige abonnement is afgelopen. Als je al buiten je contractstermijn zit, gaat de verlenging binnen tien dagen in.




Overstappen

Als particulier klant mag je vanaf twee maanden voor het einde van je abonnement overstappen naar een andere provider. Zakelijke klanten kunnen vanaf vier maanden voor de einddatum van hun huidige abonnement overstappen. Je komt dan in aanmerking voor een nieuwe telefoon, extra abonnementskorting of een combinatie van beide. Bovendien kun je je nummer behouden zonder dubbele abonnementskostendoor nummerbehoud aan te vragen bij je bestelling. Je hoeft dan niet het abonnement op te zeggen, dit regelen de providers onderling voor je. Als nummerbehoud wordt afgewezen, dan moet je het oude abonnement wel zelf opzeggen. Kijk op Belsimpel.nl voor de mogelijkheden of neem contact op met onze klantenservice via 050-2103404.




Opzeggen

Belsimpel.nl kan helaas niet je Telfort abonnement opzeggen. Om op te zeggen bij Telfort bel je naar 088-7650072 of vul je hier je telefoonnummer in. Dan word je vanzelf, binnen kantooruren, teruggebeld door een medewerker van Telfort. Opzeggen kan ook via het webformulier of door een brief te sturen naar het volgende adres:

Klantenservice van Telfort
t.a.v. Administratie
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Let op: als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, is het niet nodig om je huidige abonnement op te zeggen. Als je nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe abonnement, regelen je nieuwe en oude provider dit onderling. Zo voorkom je dat je tijdelijk niet bereikbaar bent of dat je dubbele kosten moet betalen.