Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Na je bestelling


Op deze pagina vind je informatie die van belang is na de bestelling van je abonnement bij Telfort. Klik hieronder op het onderwerp waarover je meer te weten wilt komen:





Facturen

De facturen van je Telfort-abonnement krijg je van Telfort. Via Mijn Telfort regel je online allerlei zaken rond je abonnement, zoals het inzien van je rekening. Meld je aan op Telfort.nl en bewaar je gebruikersnaam en wachtwoord op een veilige locatie. Voor vragen over aanmelden bij Telfort neem je contact op met de klantenservice van Telfort.

Let op: het komt soms voor dat de eerste factuur van Telfort hoger of lager uitvalt dan je in eerste instantie had verwacht. Als de factuur lager uitvalt, dan komt dit vaak door een ‘gebroken’ maand. Je factuur loopt vanaf de aansluitdatum van de dag dat je abonnement actief wordt, tot het einde van de factuurmaand van Telfort. Wanneer je factuur hoger uitvalt komt dit vaak door in rekening gebrachte aansluitkosten door de provider. Als je factuur niet klopt, om andere redenen dan hierboven genoemd, neem dan contact met ons op via info@belsimpel.nl. Voeg bij deze mail een kopie van de foutieve factuur, dan lossen wij het voor je op.




Databundel

Bij Telfort wordt internet helemaal uitgezet wanneer je de limiet van je databundel hebt bereikt. Hierdoor kun je dus niet zomaar buiten je bundel internetten. Mocht je toch gebruik willen blijven maken van het internet, dan kun je eenmalig een extra internetbundel kopen. Je hoeft niet bang te zijn dat je zomaar de limiet van je databundel bereikt. Telfort stuurt namelijk altijd een gratis sms'je als je 80% en 100% van je databundel hebt verbruikt. Heb je elke maand te weinig MB’s? Dan kan het voordelig zijn om de internetbundel van je abonnement te verhogen. Verhogen van je bundel kan op elk moment. Verlagen kan ook, maar alleen naar de door jou oorspronkelijk afgesloten bundel.




Buitenland

Vanaf 15 juni 2017 bel, sms en internet je bij Telfort vanuit je Nederlandse bundel. Ben je door je MB’s heen, dan wordt je internetbundel automatisch stopgezet, net als in Nederland. Je kunt er dan voor kiezen om een Extra Internetbundel aan te schaffen. De Extra Internetbundel gebruik je vanaf nu ook zowel in Nederland als in de EU. Deze extra bundel bestel je eenvoudig zelf via Mijn Telfort.

Wanneer je een bundel hebt voor onbeperkt bellen of onbeperkt sms’en, betekent dit dat je ook in de rest van Europa onbeperkt belt of sms’t. Als je niet onbeperkt kunt bellen of sms’en vanuit je abonnement, dan gelden buiten je normale bundel buitenbundeltarieven voor bellen en sms’en. Deze tarieven zijn gelijk voor Nederland en de EU. Een overzicht van de huidige tarieven vind je hier.

Bij Telfort bel je in de rest van Europa, net als in Nederland, na 10 minuten gratis. Heb je recht op Telfort CombiVoordeel, dan geldt dit ook in de rest van de EU. Als je in Nederland 2x zoveel MB’s en minuten hebt, dan heb je deze verdubbeling dus ook in de gehele EU tot je beschikking.




Verlengen

Je kunt vanaf vier maanden voor het einde van je huidige abonnement verlengen bij Telfort. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke klanten. Je kunt kiezen voor een abonnement met een nieuw toestel of een Sim Only met korting. Neem om te verlengen contact op met Belsimpel.nl via 050-2103404. De verlenging gaat pas in als je huidige abonnement is afgelopen. Als je al buiten je contractstermijn zit, gaat de verlenging binnen tien dagen in.




Overstappen

Als particulier klant mag je vanaf twee maanden voor het einde van je abonnement overstappen naar een andere provider. Zakelijke klanten kunnen vanaf vier maanden voor de einddatum van hun huidige abonnement overstappen. Je komt dan in aanmerking voor een nieuwe telefoon, extra abonnementskorting of een combinatie van beide. Bovendien kun je je nummer behouden zonder dubbele abonnementskostendoor nummerbehoud aan te vragen bij je bestelling. Je hoeft dan niet het abonnement op te zeggen, dit regelen de providers onderling voor je. Als nummerbehoud wordt afgewezen, dan moet je het oude abonnement wel zelf opzeggen. Kijk op Belsimpel.nl voor de mogelijkheden of neem contact op met onze klantenservice via 050-2103404.




Opzeggen

Belsimpel.nl kan helaas niet je Telfort abonnement opzeggen. Om op te zeggen bij Telfort bel je naar 088-7650072 of vul je hier je telefoonnummer in. Dan word je vanzelf, binnen kantooruren, teruggebeld door een medewerker van Telfort. Opzeggen kan ook via het webformulier of door een brief te sturen naar het volgende adres:

Klantenservice van Telfort
t.a.v. Administratie
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Let op: als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, is het niet nodig om je huidige abonnement op te zeggen. Als je nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe abonnement, regelen je nieuwe en oude provider dit onderling. Zo voorkom je dat je tijdelijk niet bereikbaar bent of dat je dubbele kosten moet betalen.