Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

Wat moet ik opsturen?


Wat je precies moet opsturen hangt af van de ondertekening van je contract. Heb je het contract tijdens het bestelproces ondertekend met een iDEAL-betaling of niet? Hieronder zie je een overzicht van wat je (eventueel) moet opsturen.




Ik heb mijn contract ondertekend met iDEAL

Als je het contract tijdens het bestelproces hebt ondertekend met een iDEAL-betaling en/of een sms-verificatie hebt gedaan bij het bestellen, dan hoef je niets op te sturen! Als je de bestelling hebt afgerekend met iDEAL, gebruik je die betaling namelijk als verificatie. Als je niets hoefde te betalen of als je op een andere manier je bestelling hebt betaald, kun je alsnog een iDEAL-betaling van één cent doen. Hiermee kan je het contract alsnog ondertekenen. Deze iDEAL-betaling doe je vanaf de rekening waar je abonnementskosten van worden afgeschreven. Meer informatie over het ondertekenen van je contract met iDEAL vind je hier.

Let op: Dit is niet mogelijk bij zakelijke aanvragen met meerdere abonnementen.




Ik heb mijn contract niet ondertekend met iDEAL

Als je het contract tijdens het bestelproces niet hebt ondertekend met een iDEAL-betaling, dan hebben we nog een aantal kopieën nodig om te voorkomen dat iemand anders op jouw naam een abonnement afsluit. Hierdoor weet je nieuwe provider dat jij degene bent die het abonnement aanvraagt en het rekeningnummer echt bij jou hoort. Wat je allemaal moet opsturen vind je hieronder. Meer informatie over wat je moet opsturen, bijvoorbeeld bij wijzigingen of in het geval van een buitenlands identiteitsbewijs, vind je hier.

Particulier

Nieuw abonnement

  • Het contract (en eventueel het nummerbehoudformulier) van je nieuwe abonnement;
  • Een kopie van je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart (tweezijdig);
  • Een betaling van één cent via iDEAL*.

*Deze betaling à €0,01 geldt als een verificatie van het rekeningnummer waarmee je de abonnementskosten gaat betalen. Neem contact op met onze klantenservice, dan kunnen we een iDEAL-betalingslink toesturen.


Verlenging

  • Het verlengingscontract;
  • Een kopie van je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart (tweezijdig).



Zakelijk

Nieuw abonnement

  • Het contract (en eventueel het nummerbehoudformulier) van je nieuwe abonnement;
  • Een kopie van je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart (tweezijdig);
  • Een machtiging + kopie van het paspoort, rijbewijs of de identiteitskaart (tweezijdig) van een tekenbevoegde wanneer iemand anders dan de tekenbevoegde de aanvraag doet;
  • Het KVK-nummer van het bedrijf waarop het abonnement aangevraagd wordt (invullen op het contract);
  • Een betaling van één cent via iDEAL*.

*Deze betaling à €0,01 geldt als een verificatie van het rekeningnummer waarmee je de abonnementskosten gaat betalen. Neem contact op met onze klantenservice, dan kunnen we een iDEAL-betalingslink toesturen.


Verlenging

  • Het verlengingscontract;
  • Een kopie van je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart (tweezijdig);
  • Een machtiging + kopie van het paspoort, rijbewijs of de identiteitskaart (tweezijdig) van een tekenbevoegde wanneer iemand anders dan de tekenbevoegde de aanvraag doet;
  • Het KVK-nummer van het bedrijf waarop het abonnement aangevraagd wordt (invullen op het contract).