Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

Na je bestelling


Op deze pagina vind je informatie die van belang is na de bestelling van je abonnement bij T-Mobile.





Facturen

Via My T-Mobile regel je online van alles rondom je abonnement. Hier kun je ook je rekening inzien. Meld je hiervoor aan op T-Mobile.nl. Voor vragen over aanmelden bij T-Mobile neem je contact op met de klantenservice van T-Mobile.

Let op: het komt soms voor dat de eerste factuur van T-Mobile hoger of lager uitvalt dan je in eerste instantie had verwacht. Als de factuur lager uitvalt, dan betreft het vaak een ‘gebroken’ maand. Je wordt gefactureerd vanaf de aansluitdatum van de dag dat je abonnement actief wordt, tot het einde van de factuurmaand van T-Mobile. Wanneer je factuur hoger uitvalt, komt dit vaak door in rekening gebrachte aansluitkosten van de provider. Als je factuur niet klopt om andere redenen dan hierboven genoemd, neem dan contact met ons op via info@belsimpel.nl. Stuur bij deze mail een kopie van de foutieve factuur mee. Wij lossen het dan voor je op!




Databundel

Wat er gebeurt met de internetbundel van je abonnement is afhankelijk van welk abonnement je hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je zomaar op de limiet van je databundel zit. T-Mobile stuurt je namelijk een gratis sms'je na 80% en 100% verbruik. Als je bij een Stel Samen & Stel Bij-abonnement aan je limiet zit, wordt alleen je internetsnelheid vertraagd. Je blijft dan dus internetten zonder extra kosten per MB, maar de snelheid is wel lager. Wil je weer sneller internet als je over je limiet heen zit? Dan koop je extra MB’s bij met MB-aanvuller. Je koopt dan een eenmalig internetpakket voor een vast bedrag dat geldig is totdat je nieuwe contractmaand ingaat. Je zit niet aan de MB-aanvuller vast omdat deze niet automatisch doorloopt. De grootste MB-aanvuller die je kan aanschaffen is nooit hoger dan de bundel die je bij je abonnement hebt gekozen. MB-aanvuller schaf je eenvoudig aan via My T-Mobile. Bij andere abonnementen van T-Mobile wordt er na het verbruik van de databundel per MB afgerekend voor een standaardbedrag. Dit bedrag verschilt per abonnement. Ga je vaak over je bundel heen, dan is het misschien voordeliger om je bundel te verhogen. Aanpassen van je bundels kan via My T-Mobile.




Buitenland

T-Mobile heeft afwijkende tarieven voor bellen en internetten in het buitenland. Een overzicht van de huidige tarieven vind je via de Buitenlandse tarieven T-Mobile.

Data in het buiteland

Je kunt in het buitenland mobiel internetten, waarbij je per MB betaalt. De prijs per MB verschilt per zone: zone 1 €0,06, zone 2 €2,50, zone 3 €5 en zone 4 €10. In alle gevallen geldt dat je per MB kan betalen tot een totaalbedrag van €60,50 (incl. BTW) per maand, daarna is internetten niet meer mogelijk. Als je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt, kun je zonder extra kosten elke maand binnen de EU uit je eigen internetbundel gebruiken. Hoeveel MB’s je in de EU kunt gebruiken, is afhankelijk van de internetbundel in je abonnement: 50 MB, 100 MB of 250 MB. Dit wordt aangegeven bij het specifieke abonnement. Een andere optie is Travel & Surf afsluiten: dit zijn eenmalige internetbundels, waarmee je een bepaald aantal MB's koopt.

T-Mobile buitenlandbundels

Bundels Inhoud
Travel & Surf – Zone 1 Binnen zone 1 (binnen de EU en in Noorwegen, IJsland en Zwitserland) kun je met een Travel & Surf bundel gebruik maken van internet. Er zijn vier soorten bundels: XS (35 MB, 24 uur geldig), S (100 MB, 72 uur geldig), M (500 MB, 7 dagen geldig) en L (1000 MB, 14 dagen geldig, daarna gratis langzaam internet). Je kunt Travel & Surf aanschaffen via de app of via de welkomst-sms die je in het buitenland krijgt.
Travel & Surf – Zone 2 Ook binnen zone 2 (rest van Europa en vele andere landen als de VS en Australië) kun je internetten met een Travel & Surf bundel. Je kiest uit drie varianten: XS (30 MB, 24 uur geldig), S (100 MB, 72 uur geldig) en M (250 MB, 7 dagen geldig). Je koopt de bundels in de app of via de welkomst-sms die T-Mobile je in het buitenland stuurt.
Travel & Surf – Zone 3 Ga je nog verder van huis? Dan kies je voor een Travel & Surf bundel voor zone 3. De drie varianten zijn XS (10 MB, 24 uur geldig), S (25 MB, 72 uur geldig) en M (50 MB, 7 dagen geldig). Ook deze bundels zijn te verkrijgen via de Travel & Surf app of via de welkomst-sms van T-Mobile.
Travel & Surf – Zone 4 Zone 4 gaat over maritiem gebied en gebruik van internet via de satelliet. Hiervan maak je gebruik van de XS-pas met 5 MB internet dat 7 dagen geldig is, te verkrijgen via de Travel & Surf app of via de welkomst-sms van T-Mobile.
Altijd EU Internet Altijd EU Internet is een bundel die je aanschaft naast je T-Mobile-abonnement. De bundel loopt net zo lang als je contract loopt. Het is een handige bundel als je veel in het buitenland bent en ook daar gebruik wilt maken van internet. Voor een vast bedrag per maand krijg je 1000 MB internet per maand binnen zone 1 (onder andere EU-landen).
Altijd Wereld Internet Altijd Wereld Internet is een bundel die je naast je T-Mobile-abonnement neemt. De bundel loopt net zo lang als je contract. Deze bundel is ideaal als je over de hele wereld reist. In deze bundel zit per maand 1000 MB voor zone 1, 500 MB voor zone 2 en 100 MB voor zone 3. Je krijgt dus drie bundels. Welke je gebruikt is afhankelijk van waar je bent.
Vakantie EU Bellen Bundel De Vakantie EU Bellen Bundel is een eenmalige prepaid-bundel voor de personen die graag bellen met het thuisfront. Vanuit zone 1 (onder andere EU-landen) kun je 30 minuten bellen naar Nederland. De bundel is 14 dagen geldig en vervalt de laatste dag om 23:59.



Verlengen

Als particuliere klant van T-Mobile kan je vanaf 120 dagen voordat je abonnement afloopt verlengen. Zakelijke klanten kunnen verlengen vanaf 180 dagen voor de einddatum van hun contract bij T-Mobile. Je kiest voor een abonnement met een nieuw toestel of een Sim Only met korting. Neem om te verlengen contact op met Belsimpel.nl op 050-2103404. De verlenging gaat pas in als je huidige abonnement is afgelopen. Als je al buiten je contractstermijn zit, gaat de verlenging direct in.




Overstappen

Je kunt vanaf twee maanden voordat je abonnement afgelopen is overstappen naar een andere provider. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke klanten van T-Mobile. Je komt dan in aanmerking voor een nieuwe telefoon, extra abonnementskorting of een combinatie hiervan. Je kunt je nummer behouden zonder dubbele abonnementskosten door nummerbehoud aan te vragen tijdens je bestelling. Je hoeft zelf niet je abonnement op te zeggen, dit regelen de providers onderling. Kijk op Belsimpel.nl voor de mogelijkheden of neem contact op met onze klantenservice op 050-2103404.




Opzeggen

Belsimpel.nl kan helaas niet je T-Mobile abonnement opzeggen. Als je je abonnement telefonisch op wilt zeggen, bel je met 0800 8104. Opzeggen kan ook door een contactformulier in te vullen. De verwachte reactietijd hiervoor is 10 werkdagen. Je abonnement opzeggen kan ook door een aangetekende brief te sturen naar T-Mobile met daarin je naam, adresgegevens, klantnummer en mobiele nummer. Stuur voor de zekerheid een kopie van een legitimatiebewijs mee.

T-Mobile Klantenservice
Postbus 16272
2500 BG Den Haag


Let op: als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, is het niet nodig om je huidige abonnement op te zeggen. Als je nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe abonnement, regelen je nieuwe en oude provider dit onderling. Zo voorkom je dat je tijdelijk niet bereikbaar bent of dat je dubbele kosten moet betalen.