Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Levertijd

This page is also available in English. Check out our page on Delivery times!

Op deze pagina vind je alle informatie over de levertijden van Belsimpel. Heb je een bestelling geplaatst, dan houden we je altijd per e-mail op de hoogte van de verzendstatus van je pakketje. Ook kun je deze inzien via je persoonlijke orderstatuspagina.



De levertijd van je bestelling

Bij elk toestel op onze website staat de geschatte levertijd vermeld. Voor alle toestellen op voorraad geldt:

Voor 23.30 uur besteld en betaald = de volgende dag in huis. Zeven dagen per week!

Dit geldt niet alleen voor losse toestellen, maar ook voor toestellen in combinatie met een (Sim Only)-abonnement. Lees hieronder hoe je ervoor kunt zorgen dat je het toestel en abonnement de volgende dag nog in huis hebt.

In uitzonderingsgevallen kan het gebeuren dat de levertijd van je pakketje langer wordt. Bijvoorbeeld vanwege een probleem bij de pakketdienst, of doordat een toestel moeilijk leverbaar is door de grote vraag. We houden je hierover per e-mail en op je orderstatuspagina op de hoogte.

Sim Only's en losse accessoires

Sim only's en losse accessoires die door de brievenbus passen versturen we met briefpost van PostNL. Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Briefpost wordt van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd. Brieven die na 18.00 verzonden worden, gaan mee met de lichting van de volgende dag. Wil je weten op welke dag PostNL je brievenbuspakje bezorgt, kijk dan op de website van PostNL.

Bestel je een Sim Only van Simyo, dan krijg je de simkaart door Simyo zelf toegestuurd in plaats van door Belsimpel. Dit gebeurt binnen enkele werkdagen.


Tips voor snelle levering

We raden aan om je bestelling te betalen met iDeal (Bancontact of Maestro voor Belgische klanten). Dit is gratis en we hebben je betaling dan direct binnen. Kies je voor betalen via een overboeking, dan duurt het 1 à 2 werkdagen langer voordat je je toestel ontvangt.

Bestel je een abonnement, dan is het nodig dat je het contract hiervan ondertekent. De snelste methode hiervoor is via ons Abonnement zonder gedoe. Hierbij onderteken je het contract direct met een iDeal- of sms-verificatie. Dit is ook mogelijk als je bij het betalen een andere methode dan iDeal kiest.

Als alternatief kun je ook het contract op papier ondertekenen en uploaden samen met een kopie van je legitimatiebewijs. In dat geval kunnen we niet garanderen dat je de je bestelling de volgende dag in huis hebt.


Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over levertijden. Klik op een vraag om het antwoord te lezen.

  • Kan jullie klantenservice me de meest actuele status van mijn bestelling geven?

    De huidige status van je bestelling zie je altijd op je orderstatuspagina. Deze status wordt realtime bijgewerkt. Onze klantenservice heeft precies dezelfde informatie, we kunnen je dus niet meer vertellen dan wat je op de orderstatuspagina ziet.

  • Hoe kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?

    Heb je besteld, maar een foutje gemaakt bij het invullen van je adres? Of wil je de bestelling toch ergens anders laten afleveren? Geen zorgen, je kunt het adres wijzigen. Bekijk eerst op je orderstatuspagina of de bestelling al door ons verzonden is.

    Is je bestelling nog niet verzonden?
    Neem dan contact op met onze klantenservice. We kunnen een adreswijziging doorvoeren in ons systeem zodat het pakket naar het juiste adres verzonden wordt.

    Is je bestelling al verzonden?
    Dan kunnen wij het afleveradres niet meer aanpassen. Gebruik de Track & Trace-code die je per e-mail van ons hebt gekregen om bij PostNL het adres te wijzigen. Dit kan na de eerste afleverpoging.

  • Wat zijn de levertijden rond de feestdagen?

    Tijdens en na officiële feestdagen hanteren pakketdiensten vaak afwijkende bezorgmomenten. Houd daarom rekening met 1 à 2 dagen extra levertijd rond de feestdagen. Kijk bij onze openingstijden voor het volledige overzicht met feestdagen.

  • Ik woon in België, wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Ook als je in België woont proberen we je pakketje de volgende dag te leveren. Het kan echter zijn dat de levering één dag langer duurt, vanwege de grotere afstand. We zijn hierbij ook afhankelijk van de Belgische pakketdienst.

  • Wat betekent de leverstatus op de website?

    Bij elk toestel op onze website staat de geschatte leverstatus vermeld. Hieronder vind je de betekenis van de verschillende statussen.


    24 uur / Op voorraad: Het product is momenteel uit voorraad leverbaar.
    2-4 werkdagen: Het product is op voorraad bij onze leverancier en kan binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd worden aan Belsimpel.
    5-7 werkdagen: Het product is op voorraad bij onze leverancier en kan binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd worden aan Belsimpel.
    X aantal weken: Het product heeft een iets langere levertijd, maar een nieuwe levering wordt verwacht. De genoemde levertijd is een indicatie en kan nog veranderen. We zijn hierbij afhankelijk van de leverancier.
    Tijdelijk niet leverbaar: Het product is op dit moment tijdelijk niet leverbaar.  Onze klantenservice weet niet wanneer dit product wel weer leverbaar wordt. We raden je aan een andere keuze te maken.
    Niet meer leverbaar: Het product is op dit moment niet leverbaar. We verwachten het in de toekomst ook niet meer te kunnen leveren.
    Pre-order: Het product is op dit moment nog niet leverbaar, maar je kunt het wel alvast bestellen. Je hebt het product dan als één van de eersten in huis. Bekijk de omschrijving voor de eerst verwachte leverdatum.
    Future: Het product is op dit moment nog niet leverbaar; we verwachten binnenkort te starten met de (voor)verkoop. Vul je e-mailadres in op de productpagina en je krijgt automatisch bericht zodra het product leverbaar is.