Acties

Aan producten op onze websites zijn soms acties verbonden. Je krijgt dan bij een toestel een actieproduct cadeau, zoals een speaker of hoesje, of er is een cashbackatie, waarbij je een deel van je aankoopbedrag later terugkrijgt.

Hier beantwoorden we veelgestelde vragen die je over acties kunt hebben en kun je de meest recente actievoorwaarden terugvinden.


Lopende acties

Hieronder vind je een overzicht van alle producten waarbij de actie momenteel nog loopt. Klik op de merknaam om de acties per merk te bekijken en download de actievoorwaarden voor meer informatie.

  • Alcatel

  • Apple

  • Cat

  • Fairphone

  • Gigaset

  • Honor

  • Motorola

  • Nokia

  • Oppo

  • Samsung

  • Sony


Actievoorwaarden teruglezen

De actieperiode van de acties hieronder is inmiddels verlopen. Je hebt altijd nog even de tijd om je product aan te melden als je je product tijdens de actieperiode hebt aangeschaft. Klik op de merknaam om de acties per merk te bekijken en download de actievoorwaarden voor meer informatie. Kun je de actievoorwaarden niet downloaden? Zoek dan in je mailbox naar de bevestiging van je bestelling. We hebben de actievoorwaarden als PDF toegevoegd.

  • Alcatel

  • CAT

  • Gigaset

  • Honor

  • Land Rover

  • LG

  • Motorola

  • Nokia

  • OnePlus

  • Oppo

  • Samsung

  • Sony


Veelgestelde vragen

We hebben alle informatie over acties op een rijtje gezet. Klik op een vraag hieronder om het antwoord te lezen.

  • Wat houdt cashback in?

    Cashback betekent letterlijk vertaald: geld terug. Bij cashbackacties krijg je dus na aankoop een deel van je aankoopbedrag terug. De hoogte van het bedrag dat je terugkrijgt en hoe snel je dit ontvangt, hangt af van de actie.
    Een cashbackactie verloopt in de meeste gevallen via de fabrikant en moet je zelf bij de fabrikant aanvragen. In de actievoorwaarden van het actieproduct vind je alle details.

  • Waarom krijg ik bij Belsimpel geen actieproduct, maar bij een andere aanbieder wel?

    Af en toe komt het voor dat je bij ons bij een bepaald toestel geen actieproduct krijgt, terwijl dat bij een andere aanbieder het geval is. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Soms heeft een provider bijvoorbeeld een exclusieve deal met een toestelfabrikant en loopt er alleen bij die provider een bepaalde actie bij een toestel.

  • Mijn actieproduct is niet met mijn bestelling meegeleverd, wat nu?

    Meestal loopt een actie vanuit de fabrikant, je moet het actieproduct dan zelf aanvragen via de website van de fabrikant. In de actievoorwaarden staat dan hoe je je product kunt aanvragen. Als het product wel (direct) wordt meegeleverd vanuit Belsimpel, staat dit duidelijk in de actievoorwaarden.

  • Wat moet ik doen om het actieproduct of de cashback aan te vragen?

    In de meeste gevallen doe je dit via de fabrikant zelf, kijk in de actievoorwaarden om te lezen hoe dit precies werkt. Kun je het actieproduct nog aanvragen maar is de actieperiode verlopen? Dan kun je de actievoorwaarden bovenaan deze pagina downloaden.

  • Wat is een reviewactie?

    Bij een reviewactie krijg je vaak een actieproduct of cashback in ruil voor je review. Het verschilt per reviewactie hoe je kans maakt op het actieproduct of de cashback. Hoe het precies zit, lees je in de actievoorwaarden van je product.

  • Vorige week liep er nog een actie, maar nu niet meer. Kan ik de actie alsnog claimen als ik nu bestel?

    Nee, het is niet mogelijk om een actie te claimen als je het product buiten de actieperiode hebt aangeschaft. Als je het product binnen de actieperiode hebt aangeschaft, heb je na verloop van de actieperiode vaak nog wel even de tijd om het product of de cashback te claimen. In de actievoorwaarden lees je tot en met wanneer dit is.

  • Gelden acties ook als ik mijn toestel in combinatie met een abonnement aanschaf?

    Dit verschilt per actie. In de meeste gevallen gelden acties op zowel losse toestellen als toestellen in combinatie met een abonnement. Hoe het precies zit bij jouw actieproduct, lees je in de actievoorwaarden.

  • Wat als ik een foutmelding krijg bij het aanmelden voor de actie?

    Als je een foutmelding krijgt bij het aanmelden, kan dit verschillende oorzaken hebben. Misschien heb je bijvoorbeeld een typfout gemaakt in je IMEI-nummer of EAN-nummer. Kijk ook goed of Belsimpel wel tussen de deelnemende winkels staat. Staat Belsimpel er niet tussen? Dan doet het product dat je bij ons hebt besteld niet mee aan de actie.

  • Ik heb mijn toestel nog net binnen de actieperiode besteld, maar mijn product is pas na de aanmelddatum geleverd. Wat nu?

    Heb je alle benodigde informatie juist en op tijd aan ons doorgegeven en is je product desondanks te laat geleverd? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@belsimpel.nl of te bellen naar 050-2103404. We gaan dan samen kijken wat we voor je kunnen doen.

  • Ik ben me vergeten aan te melden voor het actieproduct, wat nu?

    Dat is balen! Je kunt het actieproduct doorgaans niet buiten de aanmeldperiode claimen. Neem eventueel contact op met de fabrikant van je toestel om te kijken of er nog iets mogelijk is.

  • Mijn actie staat niet op deze pagina. Wat nu?

    Als je actie er niet tussen staat, is de kans groot dat deze al verlopen is en je je niet meer kunt aanmelden. Twijfel je hierover? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Gelden acties ook in combinatie met toestellen uit de Outlet?

    Nee, je kunt geen aanspraak maken op een actie als je een toestel uit onze Outlet hebt aangeschaft.