Kazam Trooper 440L - Tips & Tricks

0 sterren
Nog geen reviews

Niet meer leverbaar

Vragen & antwoorden voor de Kazam Trooper 440L

  • Kan ik met mijn Kazam Trooper 440L gebruik maken van online opslag?

    Antwoord:

    Naast het interne geheugen van je toestel kun je ook gebruik maken van Cloud Storage. Hier kun je jouw foto’s en video’s uploaden, zodat ze niet meer op je telefoon hoeven te staan. Ze blijven wel beschikbaar op je telefoon via de Cloud, maar nemen geen ruimte meer in op je telefoon. Zo blijft je telefoon snel en zal je geheugen veel minder snel vol raken. Voorbeelden van Cloud-storage zijn iCloud, Dropbox, Google Drive en Microsoft OneDrive.

  • Mijn apparaat heeft waterschade, wordt dit gedekt door de garantie?

    Antwoord:

    In de regel valt waterschade bij geen enkel elektronisch apparaat onder de garantievoorwaarden. Dit komt omdat waterschade onder gebruikersschade valt. Hier kan de fabrikant geen garantie op geven, omdat zij geen invloed kunnen uitoefenen op het gebruik van het apparaat.

    Veel apparaten, zoals smartphones, smartwatches en fitness trackers, hebben een waterdichtheidscertificaat dat aangegeven wordt met een code, zoals IP68 of 5ATM. Ook waterschade bij deze gecertificeerd waterdichte apparaten valt niet onder de garantie. Dit komt omdat de waterdichte verzegeling van jouw apparaat onderhevig kan zijn aan slijtage door normaal gebruik. Probeer dus altijd te voorkomen dat je apparaat nat wordt, ook als hij waterdicht is.

  • Wat houdt de driejarige garantie van Kazam in?

    Antwoord:

    Bij aankoop van een Kazam-smartphone heb je drie jaar garantie. Als cadeau ontvangen alle consumenten die voor 01-01-2016 een Kazam-smartphone hebben gekocht drie jaar garantie, zonder registratie. Bij aankoop van een toestel na 01-01-2016 moet je eerst je toestel registreren voor de driejarige garantie. Registratie dient binnen drie maanden na aankoop te gebeuren op www.kazammobile.nl.

  • Hoe werkt de Kazam Rescue applicatie?

    Antwoord:

    Heb je problemen met je Kazam-smartphone, dan kan de Kazam Rescue-applicatie hierbij helpen. Via deze applicatie geef je een Kazam-medewerker veilig toegang tot je telefoon, waarna de medewerker met je mee kijkt en het probleem kan verhelpen. In de meeste gevallen verhelpt de medewerker het probleem binnen een paar minuten op afstand, maar soms is het nodig om het toestel op te sturen voor een reparatie.

      

    De Rescue App staat voorgeïnstalleerd op je Kazam-smartphone.

  • Hoe werkt de gratis schermreparatie bij de Kazam Trooper 440L?

    Antwoord:

    Kazam is een telefoonmerk dat zich richt op service. Zo heb je per smartphone recht op één gratis schermreparatie binnen de eerste 12 maanden na aanschaf. Volg hiervoor de volgende stappen:

    1. Meld je smartphone binnen drie maanden na aankoop hier aan
    2. Kazam zal checken of je in aanmerking komt voor de gratis schermreparatie. Vervolgens krijg je informatie over waar je het toestel naartoe kunt sturen
    3. Haal de simkaart, microSD-kaart en batterij uit het toestel en stuur het toestel op
    4. Kazam repareert je toestel binnen ongeveer een week en stuurt je telefoon terug
    5. Plaats vervolgens je simkaart, microSD-kaart en de batterij terug en check of alles goed werkt

    Meer info vind je op www.kazam.mobi/free-screen-replacement.

Alle vragen & antwoorden