Klantenservice open tot 23.30 uur Orderstatus

Kazam Trooper 440L - Tips & Tricks

0 sterren
Nog geen reviews

Niet meer leverbaar

Vragen & antwoorden voor de Kazam Trooper 440L

  • Kan ik met mijn Kazam Trooper 440L gebruik maken van online opslag?

    Antwoord:

    Naast het interne geheugen van je toestel kun je ook gebruik maken van Cloud Storage. Hier kun je jouw foto’s en video’s uploaden, zodat ze niet meer op je telefoon hoeven te staan. Ze blijven wel beschikbaar op je telefoon via de Cloud, maar nemen geen ruimte meer in op je telefoon. Zo blijft je telefoon snel en zal je geheugen veel minder snel vol raken. Voorbeelden van Cloud-storage zijn iCloud, Dropbox, Google Drive en Microsoft OneDrive.

  • Wat houdt de driejarige garantie van Kazam in?

    Antwoord:

    Bij aankoop van een Kazam-smartphone heb je drie jaar garantie. Als cadeau ontvangen alle consumenten die voor 01-01-2016 een Kazam-smartphone hebben gekocht drie jaar garantie, zonder registratie. Bij aankoop van een toestel na 01-01-2016 moet je eerst je toestel registreren voor de driejarige garantie. Registratie dient binnen drie maanden na aankoop te gebeuren op www.kazammobile.nl.

  • Hoe werkt de Kazam Rescue applicatie?

    Antwoord:

    Heb je problemen met je Kazam-smartphone, dan kan de Kazam Rescue-applicatie hierbij helpen. Via deze applicatie geef je een Kazam-medewerker veilig toegang tot je telefoon, waarna de medewerker met je mee kijkt en het probleem kan verhelpen. In de meeste gevallen verhelpt de medewerker het probleem binnen een paar minuten op afstand, maar soms is het nodig om het toestel op te sturen voor een reparatie.

      

    De Rescue App staat voorgeïnstalleerd op je Kazam-smartphone.

  • Hoe werkt de gratis schermreparatie bij de Kazam Trooper 440L?

    Antwoord:

    Kazam is een telefoonmerk dat zich richt op service. Zo heb je per smartphone recht op één gratis schermreparatie binnen de eerste 12 maanden na aanschaf. Volg hiervoor de volgende stappen:

    1. Meld je smartphone binnen drie maanden na aankoop hier aan
    2. Kazam zal checken of je in aanmerking komt voor de gratis schermreparatie. Vervolgens krijg je informatie over waar je het toestel naartoe kunt sturen
    3. Haal de simkaart, microSD-kaart en batterij uit het toestel en stuur het toestel op
    4. Kazam repareert je toestel binnen ongeveer een week en stuurt je telefoon terug
    5. Plaats vervolgens je simkaart, microSD-kaart en de batterij terug en check of alles goed werkt

    Meer info vind je op www.kazam.mobi/free-screen-replacement.

  • Mijn Kazam Trooper 440L reageert niet op mijn aanrakingen, wat kan ik hieraan doen?

    Antwoord:

    Het kan zijn dat TalkBack aan staat. Dit is een functie van Android, gemaakt voor blinden en slechtzienden. De telefoon zet in deze modus de tekst op het scherm om in spraak. Je kunt deze functie uitschakelen via het instellingenmenu, onder 'Toegankelijkheid'.

    Hier kun je meer informatie vinden over Google TalkBack.

Alle vragen & antwoorden