Kazam Trooper 2 - Tips & Tricks

0 sterren
Nog geen reviews

Niet meer leverbaar

Vragen & antwoorden voor de Kazam Trooper 2

  • Kan ik met mijn Kazam Trooper 2 gebruik maken van online opslag?

    Antwoord:

    Naast het interne geheugen van je toestel kun je ook gebruik maken van Cloud Storage. Hier kun je jouw foto’s en video’s uploaden, zodat ze niet meer op je telefoon hoeven te staan. Ze blijven wel beschikbaar op je telefoon via de Cloud, maar nemen geen ruimte meer in op je telefoon. Zo blijft je telefoon snel en zal je geheugen veel minder snel vol raken. Voorbeelden van Cloud-storage zijn iCloud, Dropbox, Google Drive en Microsoft OneDrive.

  • Ik wil graag twee simkaarten gebruiken, maar ook een microSD-kaart plaatsen voor extra geheugen. Kan ik dit met mijn Kazam Trooper 2?

    Antwoord:

    Het is natuurlijk erg vervelend wanneer je toestelopslag vol zit. Gelukkig kun je dit met jou toestel oplossen door een microSD-kaartje te plaatsen. Jouw toestel heeft ruimte voor twee simkaarten tegelijk, en daarnaast ook nog een microSD-kaart. Zo kun je bereikbaar zijn op beide simkaarten en hoef je je geen zorgen te maken over het opslaggeheugen van je telefoon. Als je niet kunt vinden waar je de microSD-kaart moet plaatsen, kijk dan in de handleiding van je telefoon. Hierin staat dit vaak uitgelegd. 

  • Mijn apparaat heeft waterschade, wordt dit gedekt door de garantie?

    Antwoord:

    In de regel valt waterschade bij geen enkel elektronisch apparaat onder de garantievoorwaarden. Dit komt omdat waterschade onder gebruikersschade valt. Hier kan de fabrikant geen garantie op geven, omdat zij geen invloed kunnen uitoefenen op het gebruik van het apparaat.

    Veel apparaten, zoals smartphones, smartwatches en fitness trackers, hebben een waterdichtheidscertificaat dat aangegeven wordt met een code, zoals IP68 of 5ATM. Ook waterschade bij deze gecertificeerd waterdichte apparaten valt niet onder de garantie. Dit komt omdat de waterdichte verzegeling van jouw apparaat onderhevig kan zijn aan slijtage door normaal gebruik. Probeer dus altijd te voorkomen dat je apparaat nat wordt, ook als hij waterdicht is.

  • Wat houdt de driejarige garantie van Kazam in?

    Antwoord:

    Bij aankoop van een Kazam-smartphone heb je drie jaar garantie. Als cadeau ontvangen alle consumenten die voor 01-01-2016 een Kazam-smartphone hebben gekocht drie jaar garantie, zonder registratie. Bij aankoop van een toestel na 01-01-2016 moet je eerst je toestel registreren voor de driejarige garantie. Registratie dient binnen drie maanden na aankoop te gebeuren op www.kazammobile.nl.

  • Hoe werkt de Kazam Rescue applicatie?

    Antwoord:

    Heb je problemen met je Kazam-smartphone, dan kan de Kazam Rescue-applicatie hierbij helpen. Via deze applicatie geef je een Kazam-medewerker veilig toegang tot je telefoon, waarna de medewerker met je mee kijkt en het probleem kan verhelpen. In de meeste gevallen verhelpt de medewerker het probleem binnen een paar minuten op afstand, maar soms is het nodig om het toestel op te sturen voor een reparatie.

      

    De Rescue App staat voorgeïnstalleerd op je Kazam-smartphone.

Alle vragen & antwoorden