Klantvoordeel is een handige dienst van T-Mobile. Hiermee profiteer jij met al je medebewoners van korting op je T-Mobile-abonnement! Het maakt hiervoor niet uit of jullie familieleden, vrienden of simpelweg huisgenoten zijn. Zo lang er meerdere abonnementen van T-Mobile op je adres geregistreerd zijn, kom je hier direct voor in aanmerking! Zelfs als je alleen woont en alleen een mobiel en een Thuis-abonnement van T-Mobile hebt, is Klantvoordeel van T-Mobile erg aantrekkelijk.
Bekijk voor meer informatie ook de Veelgestelde vragen hieronder.
De voordelen van T-Mobile Klantvoordeel:
Als je meerdere T-Mobile-abonnementen op je adres combineert, kom je in aanmerking voor T-Mobile Klantvoordeel. Dit kunnen één of meerdere mobiele abonnementen en/of een T-Mobile Thuis-abonnement zijn. Welke voordelen jij krijgt hangt af van welke abonnementen je combineert. Je profiteert al van T-Mobile Klantvoordeel als je twee T-Mobile-abonnementen op je adres hebt geregisteerd.
-
Korting op je abonnement
Ontvang maandelijks korting op je mobiele abonnement. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van het type abonnement dat je hebt en wanneer deze afgesloten is.
-
Mobiele abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018
Je betaalt €25,- per maand voor abonnementen met Unlimited data. Dit geldt naast het mobiele Unlimited-abonnement ook voor Unlimited Tablet- en 4G voor thuis-abonnementen. Op andere abonnementen (Go met beperkte databundel of Basis Sim) ontvang je €2,50 korting per maand. Deze kortingen gelden als je je abonnement combineert met een ander mobiel- en/of Thuis-abonnement van T-Mobile in Klantvoordeel.
-
Mobiele abonnementen afgesloten vóór 29 januari 2018
Je krijgt geen extra korting op je maandelijkse factuur. Wel kun je afhankelijk van je abonnement extra data krijgen. Wil je ook profiteren van korting op je factuur, dan kun je je abonnement verlengen.
-
Extra data
Ontvang iedere maand extra data voor elk mobiele abonnement op je adres. Hoeveel extra MB's je ontvangt is afhankelijk van het type abonnement dat je hebt en wanneer het abonnement in ingegaan. Is je abonnement vóór 29 januari 2018 afgesloten, dan moet je je abonnement combineren met een T-Mobile Thuis-abonnement om extra data te ontvangen. Heb je je mobiele abonnement na 28 januari 2018 afgesloten, dan mag je combineren met een ander mobiel en/of een Thuis-abonnement.
-
Op Go-abonnementen met een databundel van max. 10GB ontvang je maandelijks 2GB extra data.
-
Unlimited-abonnementen en abonnementen zonder databundel ontvangen geen extra data.
-
Een hogere internetsnelheid
Als je een mobiel Unlimited T-Mobile-abonnement combineert met internet van T-Mobile Thuis, krijg je voor €25,- het snelst mogelijke internet van T-Mobile op je adres. Je moet hiervoor wel een van de nieuwe internetabonnementen hebben. Je kiest via My T-Mobile Thuis gemakkelijk voor Internet Basic, Internet Fast of Internet Premium. Je betaalt dan voor je mobiele en je Thuis abonnement elk €25,-.
Aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel
Heb je na 27 januari 2018 een T-Mobile-abonnement aangevraagd en heb je nog meer T-Mobile abonnementen op je adres? Dan meld je deze via de website van T-Mobile gemakkelijk aan. Lukt dit niet, dan kun elk abonnement apart voor T-Mobile Klantvoordeel aanmelden via het bijbehorende My T-Mobile-account.
Heb je vanaf 9 september 2019 een T-Mobile-abonnement aangevraagd en bij je aanvraag aangegeven dat je nog meer T-Mobile abonnementen op je adres hebt? Dan melden wij je aan voor T-Mobile Klantvoordeel. Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail als dit gelukt is.
We hebben hier alle T-Mobile-abonnementen met T-Mobile Klantvoordeel nog eens op een rijtje gezet.
Veelgestelde vragen
-
Kan ik nog gebruikmaken van T-Mobile Samen?
Dat hangt ervan af of je je abonnement voor of na 29 januari 2018 hebt aangevraagd.
-
Heb je vóór 29 januari 2018 een abonnement afgesloten?
Hiervoor geldt dat je gewoon van je T-Mobile Samen-groep gebruik blijft maken zoals je gewend bent. Tenzij er iets aan de groep zelf verandert, behoud je dus gewoon je T-Mobile Samen-voordeel.
Je kunt je ook aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel. Zelf profiteer je dan niet van deze voordelen, maar medebewoners die na 29 januari 2018 een abonnement afsluiten wel. Alle deelnemers op hetzelfde adres moeten zich hier zelf voor aanmelden.
-
Is je abonnement vanaf 29 januari 2018 afgesloten?
Voor deze abonnementen geldt dat je geen gebruik kunt maken van T-Mobile Samen. Wel kun je profiteren van T-Mobile Klantvoordeel.
Wanneer je je abonnement hebt verlengd, dan kan het zijn dat je nog in een T-Mobile Samen-groep zit. Hier kun je nog maximaal 6 maanden lid van blijven. Zelf krijg je dan geen korting meer, maar de korting blijft dan wel hetzelfde voor de andere groepsleden. Ook kun je in deze 6 maanden nog gratis bellen met andere groepsleden.
-
Ik had T-Mobile Alles onder 1 dak, kan ik profiteren van Klantvoordeel?
Vanaf 12 juni 2018 is T-Mobile Alles onder 1 dak opgegaan in Klantvoordeel. Als je al was aangemeld voor T-Mobile Alles onder 1 dak, dan heeft T-Mobile je toen automatisch aangemeld voor Klantvoordeel en profiteer je van de bijbehorende voordelen.
-
Ik had T-Mobile Mobiel + Thuis Voordeel, kan ik profiteren van Klantvoordeel?
Vanaf 12 juni 2018 is T-Mobile Mobiel + Thuis Voordeel opgegaan in Klantvoordeel. Via je My T-Mobile Thuis-omgeving meld je je hier gemakkelijk voor aan. Je wordt dan automatisch afgemeld voor Mobiel + Thuis Voordeel en ontvangt vanaf dat moment de voordelen van T-Mobile Klantvoordeel.
-
Ik heb nog T-Mobile Extra-punten, kan ik deze nog inwisselen?
Vanaf 29 januari 2018 geldt dat je voor nieuwe abonnementen of tussentijdse verlengingen geen T-Mobile Extra-punten meer spaart. De punten die je al verzameld hebt, kun je inwisselen tot 4 maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement bij T-Mobile of een andere provider.
-
Kan ik mijn huidige abonnement ook omzetten naar een abonnement met T-Mobile Klantvoordeel?
Dat kan! Hoe je dat doet is afhankelijk van of je abonnement al verlengbaar is of niet. Dit kun je direct checken in My T-Mobile.
-
Kun je je abonnement al verlengen?
Vraag dan een verlenging aan. Als je bij het aanvragen van je abonnement aangeeft dat je nog andere T-Mobile-abonnementen op je adres hebt, melden wij je automatisch aan voor Klantvoordeel.
-
Kun je je abonnement nog niet verlengen?
In dit geval zet je je abonnement gemakkelijk om naar een nieuw T-Mobile-abonnement via My T-Mobile of de klantenservice. Met je vernieuwde abonnement kun je je vervolgens aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel.
Wanneer je je abonnement omzet, sluit je geen volledig nieuw abonnement af. Je houdt bijvoorbeeld gewoon de einddatum die op je originele contract staat. Het enige verschil is dat je met je nieuwe contract wel in aanmerking kunt komen voor de extra voordelen van T-Mobile.
-
Wat betekent het vernieuwde Klantvoordeel voor mij?
Op 9 september 2019 heeft T-Mobile de voorwaarden voor Klantvoordeel enigszins gewijzigd. Als je vanaf 9 september 2019 een Go Unlimited-abonnement combineert met een ander T-Mobile-abonnement, ontvang kost je Unlimited-abonnement nog maar €25,- per maand. Daarnaast is er geen maximum meer op het aantal bankrekeningnummers dat nodig is voor het verkrijgen van voordeel op Unlimited-abonnementen.
Op 29 oktober heeft T-Mobile nog een wijziging doorgevoerd voor Klantvoordeel. Er zijn nu voor T-Mobile Thuis drie internetsnelheden. Combineer je een Unlimited abonnement met Thuis? Dan krijg je het snelst mogelijke T-Mobile internet op jouw adres en kosten de abonnementen elk €25,- per maand.
Maak je momenteel al gebruik van T-Mobile Klantvoordeel? Dan behoud je je eigen voordelen. Het is mogelijk om op elk gewenst moment over te stappen naar de nieuwe voordelen, via het klantvoordeeloverzicht in My T-Mobile. Hier kun je akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden van Klantvoordeel. Als je je T-Mobile-abonnement verlengt, val je automatisch onder de nieuwe Klantvoordeel voorwaarden.
-
Blijft mijn TV pakket ook na 29 oktober 2019 geldig?
Ja, je tegoed van €7,50 per maand blijft ook na 29 oktober 2019 geldig zolang je je Thuis abonnement combineert met een mobiel abonnement. Het voordeel moet wel voor 29 oktober 2019 zijn aangemeld en vervalt bij een verhuizing of contractverlenging. Ook als je Thuis niet meer met een mobiel abonnement combineert vervalt je recht op het voordeel. Je TV pakket wordt niet automatisch stopgezet, dit moet je zelf doen in My T-Mobile Thuis.
-
Waarom valt mijn Klantvoordeel lager uit dan verwacht?
Heb je je T-Mobile-abonnement voor 9 september 2019 aangevraagd en ben je nog niet akkoord gegaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden? Dan hebben de deelnemers in je Klantvoordeel-groep invloed op jouw voordeel. Als de aanvraag van je groepslid wordt afgewezen, kan het zijn dat jouw korting omlaag gaat. T-Mobile berekent altijd automatisch voor welke korting je in aanmerking komt. In je My T-Mobile-omgeving kun je precies zien wie er in je groep zitten.
-
Hoeveel abonnementen kan ik op 1 adres voor Klantvoordeel aanmelden?
Je kunt maximaal 6 mobiele T-Mobile-abonnementen en 1 T-Mobile Thuis-abonnement op het zelfde adres geregisteerd hebben binnen Klantvoordeel. Deze abonnementen kunnen elk van een andere bankrekening betaald worden.
-
Ik heb T-Mobile zakelijk, kom ik in aanmerking voor Klantvoordeel?
Als zakelijke T-Mobile klant kom je in aanmerking voor T-Mobile Klantvoordeel met een zakelijk Go abonnement. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten.