Dossier T-Mobile Klantvoordeel

Klantvoordeel is een handige dienst van T-Mobile. Hiermee profiteer jij met al je medebewoners van korting op je T-Mobile-abonnement! Het maakt hiervoor niet uit of jullie familieleden, vrienden of simpelweg huisgenoten zijn. Zo lang er meerdere abonnementen van T-Mobile op je adres geregistreerd zijn, kom je hier direct voor in aanmerking! Zelfs als je alleen woont en alleen een mobiel en een Thuis-abonnement van T-Mobile hebt, is Klantvoordeel van T-Mobile erg aantrekkelijk.

Bekijk voor meer informatie ook de Veelgestelde vragen hieronder.

De voordelen van T-Mobile Klantvoordeel:

Als je meerdere T-Mobile-abonnementen op je adres combineert, kom je in aanmerking voor T-Mobile Klantvoordeel. Dit kunnen één of meerdere mobiele abonnementen en/of een T-Mobile Thuis-abonnement zijn. Welke voordelen jij krijgt hangt af van welke abonnementen je combineert. Je profiteert al van T-Mobile Klantvoordeel als je twee T-Mobile-abonnementen op je adres hebt geregisteerd.

  • Korting op je abonnement

    Ontvang maandelijks korting op je mobiele abonnement. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van het type abonnement dat je hebt en wanneer deze afgesloten is.

    • Mobiele abonnementen afgesloten vanaf 29 januari 2018
      Je betaalt €25,- per maand voor abonnementen met Unlimited data. Dit geldt naast het mobiele Unlimited-abonnement ook voor Unlimited Tablet- en 4G voor thuis-abonnementen. Op andere abonnementen (Go met beperkte databundel of Basis Sim) ontvang je €2,50 korting per maand. Deze kortingen gelden als je je abonnement combineert met een ander mobiel- en/of Thuis-abonnement van T-Mobile in Klantvoordeel.
    • Mobiele abonnementen afgesloten vóór 29 januari 2018
      Je krijgt geen extra korting op je maandelijkse factuur. Wel kun je afhankelijk van je abonnement extra data krijgen. Wil je ook profiteren van korting op je factuur, dan kun je je abonnement verlengen.
  • Extra data

    Ontvang iedere maand extra data voor elk mobiele abonnement op je adres. Hoeveel extra MB's je ontvangt is afhankelijk van het type abonnement dat je hebt en wanneer het abonnement in ingegaan. Is je abonnement vóór 29 januari 2018 afgesloten, dan moet je je abonnement combineren met een T-Mobile Thuis-abonnement om extra data te ontvangen. Heb je je mobiele abonnement na 28 januari 2018 afgesloten, dan mag je combineren met een ander mobiel en/of een Thuis-abonnement.

    • Op Go-abonnementen met een databundel van max. 10GB ontvang je maandelijks 2GB extra data.
    • Op een Basis Sim-abonnement ontvang je 500MB extra data per maand.
    • Unlimited-abonnementen en abonnementen zonder databundel ontvangen geen extra data.
  • Een hogere internetsnelheid

    Als je een mobiel Unlimited T-Mobile-abonnement combineert met internet van T-Mobile Thuis, krijg je voor €25,- het snelst mogelijke internet van T-Mobile op je adres. Je moet hiervoor wel een van de nieuwe internetabonnementen hebben. Je kiest via My T-Mobile Thuis gemakkelijk voor Internet Basic, Internet Fast of Internet Premium. Je betaalt dan voor je mobiele en je Thuis abonnement elk €25,-.



Aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel

Heb je na 27 januari 2018 een T-Mobile-abonnement aangevraagd en heb je nog meer T-Mobile abonnementen op je adres? Dan meld je deze via de website van T-Mobile gemakkelijk aan. Lukt dit niet, dan kun elk abonnement apart voor T-Mobile Klantvoordeel aanmelden via het bijbehorende My T-Mobile-account.

Heb je vanaf 9 september 2019 een T-Mobile-abonnement aangevraagd en bij je aanvraag aangegeven dat je nog meer T-Mobile abonnementen op je adres hebt? Dan melden wij je aan voor T-Mobile Klantvoordeel. Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail als dit gelukt is.

We hebben hier alle T-Mobile-abonnementen met T-Mobile Klantvoordeel nog eens op een rijtje gezet.




Veelgestelde vragen

  • Kan ik nog gebruikmaken van T-Mobile Samen?

  • Ik had T-Mobile Alles onder 1 dak, kan ik profiteren van Klantvoordeel?

  • Ik had T-Mobile Mobiel + Thuis Voordeel, kan ik profiteren van Klantvoordeel?

  • Ik heb nog T-Mobile Extra-punten, kan ik deze nog inwisselen?

  • Kan ik mijn huidige abonnement ook omzetten naar een abonnement met T-Mobile Klantvoordeel?

  • Wat betekent het vernieuwde Klantvoordeel voor mij?

  • Blijft mijn TV pakket ook na 29 oktober 2019 geldig?

  • Waarom valt mijn Klantvoordeel lager uit dan verwacht?

  • Hoeveel abonnementen kan ik op 1 adres voor Klantvoordeel aanmelden?

  • Ik heb T-Mobile zakelijk, kom ik in aanmerking voor Klantvoordeel?