Klantenservice vandaag geopend vanaf 9.00 uur Orderstatus

hollandsnieuwe informatie over abonnementen, bundels, en mobiel internet

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe Abonnementen en bundels

Bij hollandsnieuwe staat een lage prijs bovenaan de prioriteitenlijst. De provider wil haar klanten namelijk de allergoedkoopste abonnementen aanbieden! Je sluit een abonnement af voor internetten, bellen en sms’en, waarbij je zelf bepaalt waar je je ‘tegoed’ voor gebruikt. Iedere maand kun je dit abonnement kosteloos omhoog, of omlaag bijstellen. De lengte van het contract (één of twee jaar) bepaal je zelf. hollandsnieuwe biedt bovendien extra sms- en databundels aan, zodat je meer kunt sms'en en/of internetten met je huidige abonnement. Om de eenmalige prijs van het toestel te verlagen, kun je ervoor kiezen om iets meer per maand te betalen met een toestelbundel.


hollandsnieuwe Sim-Only

Bij hollandsnieuwe kun je ook kiezen voor een abonnement zonder toestel. Bij een hollandsnieuwe Sim Only abonnementkrijg je alleen een simkaart met een abonnement. Hierbij geldt hetzelfde als bij de abonnementen met telefoon: je bepaalt zelf of je je ‘tegoed’ aan sms’jes, bellen of internet besteedt. De lengte van het contract (één of twee jaar) bepaal je zelf en ook de hoogte van je bundel kun je kosteloos per maand verhogen of verlagen.


hollandsnieuwe Internet op je mobiele telefoon

Met hollandsnieuwe maak je gebruik van het internet met een maximale downloadsnelheid van 25 Mbps. Het percentage van je abonnement dat je aan internet verbruikt, bepaal je helemaal zelf. Je kiest de indeling van je ‘tegoed’ helemaal naar jouw wens. Met je nieuwe abonnement van hollandsnieuwe maak je gebruik van het 3G-netwerk van Vodafone. Bij hollandsnieuwe kun je dus nog niet op het 4G-netwerk.


hollandsnieuwe Klantenservice

Voor meer informatie en vragen, kun je terecht op de website van hollandsnieuwe. Je kunt voor vragen ook een e-mail sturen naar de klantenservice. Binnen twee werkdagen zal je e-mail dan beantwoord worden. Wil je liever telefonisch contact met hollandsnieuwe? Als je geen klant bent van hollandsnieuwe kan dat door te bellen naar 0900 – 0324 (gratis). Al klant van hollandsnieuwe? Bel dan met een telefoon met een hollandsnieuwe simkaart naar informatienummer 1200 (gratis). Bellen kan op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur. Contact opnemen met het webcare-team van hollandsnieuwe kan ook via Twitter en Facebook. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.


Voordelen van hollandsnieuwe

Met een hollandsnieuwe abonnement maak je gebruik van het Vodafone-netwerk. Dit netwerk is erg uitgebreid en heeft daarom een goed bereik. Met de hollandsnieuwe-app op je telefoon hou je nauwkeurig je gebruik in de gaten. Zo weet je bijvoorbeeld precies hoeveel tegoed je nog over hebt. Door het belplafond krijg je nooit zomaar met een buitenbundeltarief te maken. Hierdoor maak je geen onverwachte kosten. Als je je bundel wilt aanpassen, doe je dit eenvoudig zelf. Dankzij de flexibiliteit van deze provider kun je de bundel van je abonnement elke maand naar beneden of naar boven aanpassen! hollandsnieuwe stuurt je bovendien een sms als de bundel bijna op is, zodat je rekening kunt houden met je verbruik. Is je bundel op maar wil je toch nog even internetten? Waardeer je tegoed dan op via de site of via een simpel sms’je!