Doro 2424 - Tips & Tricks

Nog geen reviews
Online: Op voorraad: Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis
Winkels: Morgen gratis afhalen

Nu niet op voorraad in de winkel. Bestel en betaal de Doro 2424 vandaag online en kies voor 'Afhalen bij Belsimpel', dan betaal je geen verzendkosten en ligt de telefoon (over)morgen voor je klaar in de gekozen winkel. Houd rekening met de openingstijden van onze winkels. Je krijgt van ons bericht zodra je telefoon klaar ligt.

Vragen & antwoorden voor de Doro 2424

  • Mijn apparaat heeft waterschade, wordt dit gedekt door de garantie?

    Antwoord:

    In de regel valt waterschade bij geen enkel elektronisch apparaat onder de garantievoorwaarden. Dit komt omdat waterschade onder gebruikersschade valt. Hier kan de fabrikant geen garantie op geven, omdat zij geen invloed kunnen uitoefenen op het gebruik van het apparaat.

    Veel apparaten, zoals smartphones, smartwatches en fitness trackers, hebben een waterdichtheidscertificaat dat aangegeven wordt met een code, zoals IP68 of 5ATM. Ook waterschade bij deze gecertificeerd waterdichte apparaten valt niet onder de garantie. Dit komt omdat de waterdichte verzegeling van jouw apparaat onderhevig kan zijn aan slijtage door normaal gebruik. Probeer dus altijd te voorkomen dat je apparaat nat wordt, ook als hij waterdicht is.

  • Ik heb een ander formaat simkaart nodig dan ik momenteel heb. Wat moet ik doen?

    Antwoord:

    Tegenwoordig zijn er simkaarten in drie verschillende formaten in omloop: regulier, micro en nano. Als je simkaart te klein is voor je telefoon, kun je een sim-adapter gebruiken. Op deze manier past de simkaart weer in je telefoon. Als je simkaart te groot is, kun je deze bijknippen met een simkaart knipper. Het bijknippen van een simkaart kan ook gratis voor je gedaan worden in één van de Belsimpel winkels.

  • Het mobiele internet op mijn Doro 2424 doet het niet, maar in een ander toestel doet de simkaart het wel. Wat te doen?

    Antwoord:

    In de meeste gevallen werkt mobiel internet direct wanneer je je simkaart in je smartphone plaatst. Wanneer dit niet zo is kan het zijn dat je handmatig een APN moet instellen. In het Dossier APN Instellingen lees je hoe dat moet en wat je moet invullen!

  • Mijn oplaadkabel blijft niet goed vastzitten in mijn Doro 2424. Wat kan ik doen?

    Antwoord:

    Over tijd kan het voor komen dat vuil en stof zich ophoopt in de oplaadpoort van je telefoon. Hierdoor kan het zijn dat je kabel niet meer goed blijft zitten en dat opladen niet meer altijd goed gaat. Je kunt dit probleem eenvoudig verhelpen door het opgehoopte vuil en stof voorzichtig te verwijderen. Dit kun je doen met bijvoorbeeld een tandenstoker. Door voorzichtig langs de randen en hoeken binnenin de oplaadpoort te gaan schraap je het opgehoopte vuil weg. Zo kan je oplaadkabel weer verbinding maken met je toestel. Let hierbij wel op dat je geen extra kracht zet, er gewoon langsheen schrapen is vaak al genoeg. Nadat je het vuil hebt weggeschraapt kan het ook nog helpen om nog een keer flink te blazen in de oplaadpoort. Kijk hierbij wel uit dat er geen vocht in de poort komt.

  • Is mijn Doro 2424 geschikt voor de Belsimpel.nl VR-bril?

    Antwoord:

    De Belsimpel.nl VR-bril is bruikbaar met alle smartphones, aangezien je de telefoon niet op de bril hoeft aan te sluiten. Je hebt voor een leuk bedrag een virtual reality-bril in huis die je eenvoudig in elkaar zet. De bril is in principe geschikt voor telefoons van alle formaten, maar phablets van boven de 5 inch kunnen wat uitsteken. Het scherm blijft dan wel gewoon zichtbaar. Als je telefoon kleiner is dan 4 inch kan het zijn dat deze niet helemaal goed in de bril past kan het toestel een beetje gaan schuiven. 

    Hulp nodig bij het in elkaar zetten van de VR-bril? Hier zie je hoe je dat doet! Je bestelt de Belsimpel.nl VR-bril hier.

Alle vragen & antwoorden