Klantenservice

Garantie & reparatie Yarvik


Als een artikel dat u bij ons aangeschaft heeft defect raakt, laten we u niet in de kou staan. Hieronder vindt u alle benodigde informatie over de service die u bij uw product van Yarvik kunt verwachten. Voor garantie is Belsimpel.nl uw eerste aanspreekpunt. Wij raden u aan om de volgende informatie goed door te lezen.





Optie 1: Product is reeds defect bij ontvangst

In een uitzonderlijk geval is een product bij ontvangst reeds defect. Neem binnen 8 werkdagen na ontvangst contact op met onze klantenservice via 050-2103404 of info@belsimpel.nl en meld uw klacht. U krijgt een nieuw product en hoeft geen reparatieprocedure te doorlopen.

Spelregels DOA-procedure

  • Het product dient in originele, ongebruikte staat te zijn.
  • Het product dient in de onbeschadigde, niet beschreven fabrieksverpakking voorzien van alle accessoires en boekjes te worden geretourneerd.
  • Na ontvangst en controle stuurt Belsimpel.nl u gratis een nieuw product toe. Uiteraard dient uw retour te voldoen aan bovenstaande voorwaarden. Belsimpel.nl streeft ernaar uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken.



Optie 2: Toestel is defect binnen de garantie

Belsimpel.nl regelt de garantie op uw product. Yarvik biedt daarnaast al haar klanten de mogelijkheid om 2 jaar lang gratis gebruik te maken van de fabrieksgarantie. Voor accu's en accessoires geldt een afwijkende termijn van 6 maanden. Mocht het zo zijn dat uw accessoires binnen de garantieperiode niet goed functioneren, dan kunt u deze kosteloos naar Belsimpel.nl retourneren. Dit geldt ook voor accessoires die niet officieel van de fabrikant zijn. Wij controleren vervolgens het defect en zullen een vervangend exemplaar toesturen als de schade onder de garantie valt. U hoeft dus voor een gewone accessoire geen reparatiecentrum te gebruiken. Uitzonderingen hierop zijn smartwatches. Deze volgen dezelfde garantieprocedure als mobiele telefoons.

Mocht u binnen de garantieperiode problemen ondervinden met uw Yarvik-product, doorloop dan de volgende stappen:

Stap 1:

Raadpleeg de website van Yarvik. In veel gevallen is hier een up-to-date oplossing te vinden voor uw probleem.

Stap 2:

Mocht stap 1 niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd, dan kunt u uw toestel ter reparatie aanbieden. Wanneer u uw toestel aanbiedt voor reparatie dient u het toestel naar Belsimpel.nl te sturen. Voor het retourneren van uw product moet u instructies volgen, de retourinstructies kunt u op deze pagina vinden.




Optie 3: Toestel is defect buiten de garantie

Als uw product defect raakt na de gestelde garantietermijn, dan kunt op deze pagina lezen wat dit voor u betekent. Weet u niet hoe lang garantietermijn van uw product is? Klik dan hier.




Ruilen & annuleren

Alle producten van Belsimpel.nl kunnen door consumenten tot 31 dagen na ontvangst gratis geretourneerd worden. Klik hier voor alle informatie over ruilen en annuleren.